in

بامزهبامزه بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

تجربه اولین خرید از دیوار!

tajrobe avalin kharid az divar

این روزها همه کارها اینترنتی شده از خرید و فروش خانه گرفته تا ایزوگام ورفع نم ولکه گیری بام منزل! سایت های زیادی هم به فعالیت در این زمینه مشغول هستن. یکی از سایت های اینترنتی سایت دیواره که امروز می خوام در در مورد تجربه خرید از دیوار برات بگم. شنیده بودم که خیلی ها برای فروش و یا خرید از دیوار اقدام می کنن ولی نمیدونستم این کار به چه صورته تا اینکه خودم از دیوار چیزی خریدم. حالا می خوام تجربه اولین خرید از دیوار رو باهات در میون بزارم.

این دیوار بالا رفتنی نیست!

این دیوار بالا رفتنی نیست!

آگهی های خرید از دیوار

آگهی های خرید از دیوار

دیوار فقط سایت خرید و فروش اینترنتی نیست بلکه همه نوع آگهی رو چاپ می کنه.خرید و فروش املاک، وسایل نقلیه، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، وسایل شخصی و سرگرمی تنها نمونه ای از آگهی های چاپ شده روی دیواره. آگهی های دیوار از خدمات نصب دوربین گرفته تا آرایشگاه و مالی، پذیرایی از مراسم، تزیینات و خیلی  چیزهای متفاوته. آگهی استخدام و کاریابی هم داره و قسمت سرگرمی که من خیلی دوستش دارم.در قسمت سرگرمی و اوقات فراغت، آگهی های مربوط به تور، بلیط، آلات موسیقی، اسباب بازی ، تناسب اندام و خرید و فروش حیوانات رو هم می تونی پیدا کنی! اجناس نو و یا دست دوم هم برای فروش عرضه میشن.

تجربه اولین خرید از دیوار!

تجربه اولین خرید از دیوار

شاید خرید از دیوار من کمی برات عجیب باشه. مدتی بود دنبال یک ماهی زینتی خاص بودم! در اطراف محل زندگی من فروشگاه آکواریومی وجود نداره این شد که تصمیم به خرید از دیوار گرفتم. خیلی راحت به بخش حیوانات رفتم و آگهی های فروش ماهی زینتی رو دیدم با چند نفر تماس گرفتم و همون روز تونستم با یکی از فروشندگان هماهنگ کنم! اون بهم کانال تلگرامش رو داد تا عکس و قیمت ماهی ها رو ببینم.

اپلیکیشن خرید از دیوار

متوجه شدم که فروشنده خودش پرورش دهنده ماهی های آکواریومی هستش و بدون واسطه اقدام به فروش کرده! خیلی راحت تصویر ماهی ها و حتی فیلم کوتاهی دیدم و با فروشنده برای خرید قرار گذاشتم. هم خرید حضوری داشت و هم حمل به منزل. قیمت هم بسیار بسیار کمتر از قیمت مغازه های آکواریومی بود.برای بار اول از محل پرورش ماهی ها دیدن کردم و از نوع نگهداری و نژاد ماهی ما مطمئن شدم!خرید از دیوار باعث شد تا با یک پرورش دهنده خوب آشنا بشم.

این تجربه اولین خرید از دیوار بود که برات گفتم آیا تو هم تجربه مشابهی داری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .