in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر

7 تا از زیباترین شهرهای دنیا که باید از نزدیک ببینی!

7ta az zibatarin shahrhaye donya ke bayad az nazdik bebini

چقدر سفر کردن رو دوست داری؟ اگه اهل سفر و طبیعت گردی هستی بهتره این مطلبو از دست ندی! ایرانگردی که جای خود داره و خیلی هم عالیه. با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو شاید بخوای جهانگردی رو هم تو لیست تفریحاتت بزاری . از بین زیباترین شهرهای دنیا چند تا رو انتخاب کن و شگفتی های اون شهرها رو از نزدیک ببین. تو دنیا شهرها و مناطق زیبا زیاده من برات  لیستی از زیباترین شهرهای دنیا رو معرفی می کنم شاید چند تا رو قبلا دیده باشی اگر هم ندیدی لوازم سفر رو برای دیدن زیباترین شهرهای دنیا مهیا کن.

7-Rome-  Italy

رم از زیباترین شهرهای جهان

شاید رم تو رو یاد گلادیاتورها یا جولیوس سزار بندازه! ولی حتما قبول داری که رم یکی از زیباترین شهرهای دنیا برای دیدن هست.به نظرم ایتالیا مناطق قشنگ زیاد داره ولی رم از همه زیباتره و البته تاریخی تر.معماری ساختمان های رم، معابد و کلیساها، قصرها و بناهای تاریخی زیادی در رم وجود داره که بهتره از نزدیک ببینی. بازدید از فلورانس رو هم تو برنامت بزار.

6- Bruges- Belgium

بلژیک زیباترین کشور جهان

بلژیک کشوری زیباست و بروژ هم در شمال غربی این کشور از دیگر مناطق زیباتره به این شهر ونیز شمال بلژیک هم می گن. زیباترین شهرهای دنیا عموما مرکز تجارت بودند قسمت های زیادی از بافت تاریخی شهر حفظ شده کلیسای مریم مقدس با شاهکاری از میکل آنژ یکی از این نمونه های جالبه!مهم ترین جاذبه شهر زیبای بروژ برج ناقوسه که یادگاری ازقرن 13 و در آن 48 رنگ مختلف وجود داره.

5-Amsterdam- Netherlands

آمستردام زیباترین شهرهای جهان

برای دیدن زیباترین شهرهای دنیا هیچ کجا بهتر از هلند نیست. طبیعتی زیبا و رنگارنگ رو در همه جای هلند پیدا می کنی. آمستردام هم که یکی از زیباترین شهرهای دنیا و هم یکی از مهم ترین بنادر دنیاست. در گذشته این بندر زیبا مرکز تجارت الماس بوده و امروزه مرکزی برای جشنواره های مختلفه.

4-Rio de Janeiro- Brazil

ریودوژانیرو

ضرب المثلی هست که میگه خداوند جهان را در شش روز خلق کرد و در روز هفتم ریودوژانیرو را ساخت! این اعتقاد مردم برزیله. در نیمکره جنوبی سواحل زیبای زیادی وجود داره و ریودوژانیرو از زیباترین شهرهای دنیا با طبیعتی رویایی و زیباست.این مکان علاوه بر زیبایی مرکز جشنواره های بین المللی هم هست.

3-Lisbon- Portugal

زیباترین شهر جهان

اگر پیشاور پاکستان رو دیده باشی متوجه شباهت لیسبون با پیشاور میشی! لیسبون پایتخت و بزرگترین شهر پرتغال و شهری با معماری های زیباست. لیسبون علاوه بر این که یکی ازقدیمی ترین شهرهای دنیاست از زیباترین شهرهای دنیا هم به حساب میاد! و هر ساله گردشگران بسیاری رو به خودش جلب می کنه.

2-Hanoi- Vietnam

زیباترین شهرهای دنیا

هانوی ویتنام

هانوی پایتخت ویتنام و از زیباترین شهرهای دنیا برای گردشگرانی که به طبیعت علاقه مندند هست. بناهای تاریخی و معماری های باستانی در کنار بافت مدرن و امروزی دیده میشه و طبیعت هم که به زیبایی هر چه بیشتر هانوی رو جذاب تر کرده! دریاچه ها، پارک ها، بلوارها ی سایه دار و بیش از 600 معبد و بتکده دیدنی در هانوی وجود داره.

1-Kefalonia- Greek

زیباترین شهرهای دنیا در یونان

یونان هم زیباترین شهرهای دنیا رو در خودش جای داده و از همه زیباتر هم  Kefalonia! با دریاچه زیبایی در نزدیکیش هست که غار بسیار زیبا و دیدنی داره!در افسانه های اساطیری یونان اشاره شده کا این غار محل زندگی حوری دریایی بوده! اطراف غار با دریاچه ای احاطه شده که پایین دریاچه پر از سنگ های زیباست و دهانه غار هم با درختان طبیعی پوشیده شده.

شهرها و زیباترین جاده های ایران هم دست کمی از این مناطق ندارند! نظرت در مورد لیست زیباترین شهرهای جهان که اینجا نوشتم چیه؟آیا به این کشورها سفر کردی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .