in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح

5 بازی خوب موبایل مورد علاقه من در تلفن همراهم

5 bazie khoobe mobile morede alaghe man dar telephone hamraham

وقتی جایی منتظری یا حوصله ت سر رفته معمولاً چیکار می کنی؟ من اینجور وقتها گوشیمو از جیبم در میارم و شروع می کنم به بازی. چند بازی خوب موبایل تو گوشیم دارم که اکثراً اوقات بیکاری باهاشون بازی می کنم. البته من زیاد وقت برای بازی ندارم بخاطر همین تعداد بازی هایی که تو گوشیم دارم زیاد نیست، ولی بین همینا 5 بازی خوب موبایل دارم که عاشقشونم و امروز می خوام این 5 بازی خوب موبایل رو به تو هم معرفی کنم.

معرفی 5 بازی خوب موبایل که تو گوشیم دارم

بازی آرامش بخش نواختن پیانو Piano Tiles 2

معرفی بازی خوب موبایل piano tiles 2

من معمولاً هر شب قبل خواب نیم ساعت Piano Tiles 2 رو بازی می کنم. تو این بازی علاوه بر اینکه یک آهنگ زیبای پیانو رو می نوازی می تونی قدرت تمرکز و سرعتت رو به چالش بکشی. هر چی لول بازی جلوتر میره آهنگ ها سخت تر میشن و سرعتشون بیشتر میشه. البته بازی سختی نیست، فقط باید روی دکمه های مشکی بزنی. اگه می خوای تو این بازی پیانیست ماهری بشی سعی کن دو دستی بازی کنی.

بازی آب نباتی Candy Crush Saga شیرین و رنگارنگ

دانلود بازی Candy Crush Saga

Candy Crush Saga رو وقتی جایی منتظرم بازی می کنم. این بازی واسه پر کردن وقت در موقع انتظار عالیه. ظاهراً چیز خاصی نداره فقط باید آب نبات های هم شکل رو ردیف کنی. ولی گاهی همین ردیف کردن آب نبات ها نیاز به محاسبه داره وگرنه تعداد حرکاتت تموم میشه و بازی رو میبازی.

بازی نقاشی draw something

معرفی بازی Draw Somthing

draw something خیلی بازی خوب و سرگرم کننده ایه، فقط حواستو جمع کن چون به شدت اعتیاد آوره. گاهی شده چند ساعت نشستم پای این بازی، هی نقاشی کشیدم، هی نقاشی دوستامو حدس زدم. واقعاً بازیش محشره، قدرت خلاقیت رو تقویت می کنه. هرچی نقاشی بیشتری رو درست حدس بزنی تعداد سکه هات بیشتر میشه و می تونی باهاش رنگ های بیشتری بخری و نقاشی های حرفه ای تری بکشی. یه نکته دیگه که تو این بازی اهمیت داره اینه که انگلیسیت خوب باشه تا بتونی معنی کلماتی که می نویسه و ازت می خواد اونا رو بکشی رو درک کنی.

بازی کنترل اتوموبیل Hill Climb Racing

معرفی بازی Hill Climb Racing

Hill Climb Racing رو هم من سالهاست که بازی می کنم و هیچوقت ازش خسته نمیشم. تو این بازی باید در مسیرهای مختلف پیش بری و سکه بدست بیاری، با سکه می تونی قدرت و مقاومت ماشینت رو بیشتر کنی. هر چی بتونی بیشتر اتوموبیل رو تو هوا نگه داری سکه بیشتری می گیری، اگه می خوای سکه هات زیاد بشه مرحله MOON رو بازی کن، چون تو ماه جاذبه نیست ماشینش همش روی هوا می مونه و تند تند سکه می گیره.

بازی Jelly Defence محافظت از دهکده

معرفی بازی Jelly Defence

در بازی Jelly Defence باید از دهکده در مقابل هیولاهای ژله ای فوق العاده خوشگل و بامزه محافظت کنی. باید در مسیر هیولاها برج های دفاعی کار بذاری تا اونا رو از بین ببرن وگرنه از دهکده رد میشن و خزانت رو خالی می کنن. این بازی با اینکه به ظاهر خیلی ساده ست ولی در مراحل بالا خیلی سخت میشه و باید برج های دفاعی با برنامه ریزی و حساب شده درست در مسیرهایی که هیولاها رد میشن کار بذاری.

اینا 5 بازی خوب موبایل از نظر من بود که تو گوشیم دارم. البته تعریف بازی پوکمون گو رو هم زیاد شنیدم ولی خودم اونو بازی نکردم. بهترین بازی های موبایل از نظر تو کدوم ها هستن؟ این بازی ها رو تو گوشیت داری؟ برام کامنت بذار و نظرتو بگو، منتظرم.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: آزاده ملک زاده

    آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
    اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.