in

بامزهبامزه بی نظیربی نظیر

بهترین رستوران ها برای نوروز

behtarin restoranha baraye norooz

عید نوروز از راه رسیده و زمان خوبی برای تفریح و خوش گذرونیه. بازی دور همی و رستوران گردی هم از اون تفریحاتیه که در نوروز بیشتر می چسبه. بهترین رستوران ها برای نوروز رو انتخاب کن و با دوستان دورهمی از یک روز خوب لذت ببر. بهترین رستوران ها برای نوروز به نظرم رستوران هایی هستن که توی باغ یا یک فضای سرسبز قرار دارن. در اینجا چند تا از بهترین رستوران ها برای نوروز رو برات معرفی می کنم.

بهترین رستوران ها برای نوروز  رو از بین با کیفیت ها انتخاب کن

5- باغچه رستوران آبی | Abi Restaurant

آدرس : شهران – بلوار کوهسار

رستوران برای نوروز در شهران

نوروز هوا بهاریه و غذا خوردن در بیرون از منزل خیلی صفا داره. بهترین رستوران ها برای نوروز که در هوای پاک و پر از درختان سرسبز هم قرار گرفته همین باغچه رستوران آبی در تهران هستش. رستوران آبی یکی از گران ترین رستوران های تهران هم به حساب میاد ولی کیفیت غذاهاش به قیمتش میارزه.

4-رستوران خوان گستر اصفهان

بهترین رستوران نوروزی در اصفهان

نوروز وقت سفرهای گروهی هم هست. اگر امسال تصمیم داری از استان اصفهان و آثار باستانی بی نظیرش دیدن کنی بهتره بدونی که ناهار رو کجا باید بخوری. بهترین رستوران ها برای نوروز در اصفهان زیادن که یکیش هم رستوران خوان گستر هستش. منوی کاملی از غذاهای ایرانی و بین المللی رو در یک محیط شیک و آروم می تونی نوش جان کنی. شعبه اول در سیتی سنتر و شعبه دوم هم در خیابان کلیسای وانک قرار داره و هر دو شعبه کیفیت مطلوبی داره.

3-رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان بهترین رستوران برای نوروز

یکی از بهترین رستوران ها برای نوروز و مسافرهایی که به شیراز سفر می کنن هفت خوان می تونه باشه. هفت خوان که در واقع 5 رستوران و دو کافی شاپ هستن به اسم های شاهنامه ای نام گذاری شدن و فضای شیکی رو به وجود آوردن! فرود- سیندخت- بِليان- زَرير- نوفل- گیسیا- گرسیوز، هفت خوان این رستوران برای مسافرهای نوروزی هستن.

2-رستوران خاله خاور در چابکسر

بهترین رستوران در شمال ایران

عده خیلی زیادی از مسافرهای نوروزی، شمال رو برای تفریح انتخاب می کنن. هوای پاک و تمیز شهرهای شمالی آدمو گشنه تر می کنه.می خوام یه رستوران بسیار با کیفیت با انواع غذاهای شمالی رو بهت معرفی کنم. رستوران خاور خانوم که خودشو خاله همه جوونا می دونه. این رستوران توی یک خونه محلی در روستای سرولات قرار داره که هم دریا و هم جنگل رو می تونی ببینی. غذاها به مدل خونه و توی دیس سرو میشه .

1-رستوران کوه نور در کیش

بهترین رستوران کیش به رای مردم

برای تعطیلات عید خیلیا به جزیره زیبای کیش سفر می کنن. یکی از بهترین رستوران ها برای نوروز در کیش رستوران کوه نوره. واقعا زیبا و بی نظریه. رستوران وسط یک کوه قرار داره که موقع غذا خوردن منظره آبشار زیبایی رو هم می تونی تماشا کنی. رستورانی شیک و با غذاهای لذیذ همراه با کافی شاپی مجهز هم برای پذیرایی وجود داره. کوه نور بهترین رستوران کیش از نظر مسافران نوروزی به حساب میاد.

امسال قصد داری تعطیلات عید رو چطوری بگذرونی؟ رستوران گردی هم توی برنامه ات هست؟

1 دیدگاه

نظر بده
  1. ممنون از سایت خوبتون و معرفی رستوران ها خیلی خوبه که آدم بدونه کجارو انتخاب کنه برای رفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .