in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین ۱۰ رستوران شیک تهران برای تو که خاصی

behtarin 10 resturane shike tehran baraye to ke khasi

شیک بودن یک ویژگی ذاتی نیست و می توان آن را کسب کرد. با نگاهی دقیق به محیط پیرامون زندگی خود، می توان این ویژگی مثبت را در انسان، پوشاک و حتی دکوراسیون یک رستوران یافت! برای قرارهای رسمی و عاشقانه و چه بسا کاری، نیاز به محیطی زیبا است. پس لازم است که درباره بهترین رستوران های شیک تهران و ویژگی های آنها بیشتر بدانیم. در این مطلب لیستی ۱۰ تایی از رستوران های شیک تهران را آورده ام تا از آنها برای قرارهای کاری و عاشقانه خود استفاده کنید.

رستوران های شیک تهران

۱۰ – رستوران بیستانگو، بهترین رستوران بین المللی تهران

رستوران بیستانگو شیک ترین رستوران بین المللی

  • آدرس: خیابان ولیعصر، ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی، روبروی پمپ بنزین، پلاک ۲۱۵۳، هتل رامتین
  • تلفن: ۸۸۵۵۴۴۰۹

رستوران بیستانگو بخشی از هتل رامتین واقع در خیابان ولی عصر تهران است که بیش از یک دهه سابقه دارد. این رستوران بین المللی و مجلل، از شیک ترین رستوران های تهران است. بیستانگو از دو سالن تشکیل شده؛ یکی سالن عمومی برای مشتریان عادی و دیگری سالن خصوصی با ظرفیت ۲۰ نفر، که مخصوص مهمانی ها یا مشتریان خاص است. این رستوران منوی بسیار کاملی دارد و بهترین استیک تهران را می توان در این رستوران میل کرد.

۹ – رستوران پارک وی، شیک ترین رستوران آسیایی تهران

رستوران پارک وی بهترین رستوران شیک چینی در تهران است

  • آدرس: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه هشتم
  • تلفن: ۲۶۲۱۲۸۸۱

رستوران پارک وی در یکی از بهترین مراکز خرید تهران به نام «سام سنتر» واقع شده و یکی از شیک ترین رستوران های تهران است. تخصص این رستوران در ارائه غذاهای آسیایی خوشمزه است. این رستوران مخصوص افراد خاصی است که دوست دارند غذای آسیایی مورد علاقه خود را در یک رستوران شیک میل کنند. سرآشپز این رستوران، اصیل ترین غذاهای آسیایی را برای مشتریان خود درست می کند.

۸ – رستوران آنتروکوت، بهترین رستوران فرانسوی تهران

رستوران آنتروکوت بهترین رستوران فرانسوی تهران

  • آدرس: اتوبان کردستان، خیابان شیراز جنوبی، نبش کوچه ژاله، پلاک ۱
  • تلفن: ۸۸۰۵۸۳۱۱ – ۸۸۰۵۸۳۱۰

آنتروکوت، نام رستورانی شیک در قلب تهران است. طراحی و نورپردازی این رستوران دقیقا به سبک رستوران های فرانسوی است. با رفتن به این رستوران، شما حس حضور در یک رستوران پاریسی را خواهید داشت؛ چون در تمامی بخش های آن نشانه هایی از سبک فرانسوی وجود دارد. سرویس دهی عالی پرسنل رستوران، طراحی داخلی فوق العاده زیبای فرانسوی و کیفیت غذاهای خیلی خوشمزه آنتروکوت، باعث می شود تا خاطره خیلی خوبی از حضور در این رستوران شیک تهران داشته باشید.

۷ – رستوران تراس، یک رستوران خوب در تهران

رستوران تراس یک رستوران کالیفرنیایی خوب در تهران

  • آدرس: خیابان فرشته، مریم شرقی، بعد از گل فروشی الهیه، پلاک ۶۱
  • تلفن: ۲۲۰۱۰۵۲۱ – ۲۲۰۱۰۵۱۹

رستوران تراس، یکی از رستوران های مجموعه «مانسون» است. این مجموعه از رستوران ها به سرو غذاهای خوشمزه و وسوسه انگیز معروفند. نام این رستوران بخاطر تراس دلباز و زیبایی آن است؛ که البته استفاده از این بخش رستوران، خیلی آسان نیست و باید از قبل آن را رزرو کنید.

۶ – رستوران تماشا، یک رستوران بین المللی شیک و قدیمی در تهران

رستوران تماشا یک رستوران بین المللی شیک در تهران

  • آدرس: شهرک غرب، مرکز خرید میلاد نور، طبقه ۶
  • تلفن: ۸۸۰۸۵۴۴۸ – ۸۸۰۸۵۴۴۹

رستوران تماشا یکی از شیک ترین رستوران های بین المللی تهران است. در منوی این رستوران بین المللی، انواع غذاهای آسیایی، پیتزا و پاستا، غذاهای مکزیکی، کباب، ساندویچ و بشقاب های مخصوص، یافت می شود؛ که هر کدام در نوع خود بی نظیر و خوشمزه هستند. دکور و طراحی رستوران تماشا بسیار زیبا و مجلل است و کف رستوران با سنگ مرمر نفیس فرش کرده اند و تمامی بخش های آن با آثار هنری پر شده است. در کل، رستوران تماشا به اندازه نام خود تماشایی و زیباست.

۵ – رستوران مانسون لانژ، یک رستوران آسیایی خوب در تهران

رستوران مانسون لانژ یک رستوران آسیایی خوب در تهران

  • آدرس: خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک ۲، طبقه ۱
  • تلفن: ۲۲۰۵۳۴۱۶ – ۲۲۰۴۴۸۱۳ – ۲۲۰۵۳۴۳۷

حدود ۱۹ سال از تاسیس رستوران مانسون لانژ می گذرد و در این مدت، این رستوران توانسته با غذاهای آسیایی فوق العاده خوشمزه خود، مشتری های زیادی پیدا کند. سرویس دهی عالی و رفتار محترمانه پرسنل، و منوی متنوع رستوران از نکات مثبت این رستوران شیک تهران هستند. با خوردن سوشی های بی نظیر رستوران مانسون لانژ، هر تجربه ای که از طعم و مزه سوشی از قبل داشتید، فراموش خواهید کرد.

۴ – رستوران دیوان، شیک ترین رستوران ایرانی در تهران

رستوران دیوان شیک ترین رستوران ایرانی در تهران

  • آدرس: خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر
  • تلفن: ۲۲۶۵۳۸۵۳

رستوران های شیک، صرفا برای غذای خارجی نیستند؛ بلکه زیاد اند رستوران های شیکی که غذای خوشمزه ایرانی را به زیبایی سرو می کنند. رستوران دیوان چنین شرایطی دارد و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی را می توان سفارش داد. این رستوران هم از زیر مجموعه های گروه مانسون است که فضای داخلی آن تم سیاه و سفید شیکی دارد و با آثار هنری مدرن و رنگارنگ، آن را تزئین کرده اند. مهمترین وجه تمایز رستوران دیوان با دیگر رستوران های تهران، چشم انداز کوه البرز است که از پشت پنجره های رستوران به خوبی پیداست.

۳ – رستوران لئون، شیک ترین رستوران ایتالیایی در تهران

رستوران لئون شیک ترین رستوران ایتالیایی در تهران

  • آدرس: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه هشتم
  • تلفن: ۲۲۶۵۳۸۴۱

رستوران لئون، یک رستوران ایتالیایی خوب در تهران است که چهار شعبه در نقاط مختلف تهران دارد. شعب دیگر این رستوران در خیابان های پاسداران، نیاوران و آبان جنوبی قرار دارند. فضای رستوران بسیار شیک و عاشقانه طراحی شده و طعم و کیفیت غذاهای لئون، بی نظیر است. اگر از طرفداران غذاهای ایتالیایی هستید، پس حتما یک بار یکی از شعب رستوران لئون را تجربه کنید. مطمئنا این تجربه شما را به مشتری های ثابت رستوران لئون تبدیل می کند.

۲ – رستوران بیکس، بهترین رستوران فرنگی تهران

رستوران بیکس بهترین رستوران فرنگی تهران

  • آدرس: خیابان گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه بالا، پلاک ۳۹
  • تلفن: ۸۸۷۸۸۲۷۲

رستوران بیکس از شیک ترین رستوران های تهران است که همچون دیگر زیر مجموعه های مانسون، غذاهای خوشمزه سرو می کند. فضای داخل رستوران بسیار خاص و چشم نواز است و مبلمان زیبای قرمز رنگ آن، زیبایی محیط را دو چندان کرده. کف رستوران بیکس با سنگ مرمر خاکستری فرش شده و ترکیب این رنگ ها با یکدیگر، تبدیل به فضایی شیک برای مشتریان این رستوران شده است. اگر به دنبال یک رستوران فرنگی با طراحی شیک و محیطی دنج هستید، به شما اطمینان میدهم که بهتر از رستوران بیکس پیدا نمی کنید.

۱ – رستوران کوبابا، بهترین رستوران خاورمیانه ای تهران

رستوران کوبابا بهترین رستوران خاور میانه ای تهران

  • آدرس: خیابان جردن، خیابان گلخانه، پلاک ۲۵۷
  • تلفن: ۲۶۲۰۸۹۵۶

بهترین غذاهای خاورمیانه ای در تهران، در رستوران کوبابا واقع در خیابان جردن سرو می شود. در منوی این رستوران غذای کشورهای لبنان، ترکیه، تونس و… به وفور یافت می شود. اگر طرفدار غذاهای خاورمیانه ای هستید، رستوران کوبابا با محیطی بسیار شیک و مدرن، بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران در اکثر ساعات روز شلوغ است؛ پس برای صرف غذایی بی دردسر در این رستوران، حتما از قبل برای خود میز رزرو کنید.

تا چه اندازه با لیست بهترین رستوران شیک تهران موافقید؟ تابحال در رستوران گردی خود، گذرتان به این مجموعه های شیک تهران افتاده؟ لطفا تجربه خود را از طعم و قیمت غذا در این رستوران ها با ما در میان بگذارید.

8 دیدگاه

نظر بده
    • سلام
      اون عکس تزئینیه و بعنوان عکس شاخص پست استفاده شده، عکس های رستوران ها زیر عنوانشون مشخص شده، مثلاً زیر عنوان رستوران بیستانگو عکس این رستوران قرار داره.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.