in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

اگه می خوای بدونی چقدر عصبانی هستی تست عصبانیت رو انجام بده

age mikhay bedoni cheghadr asabani hasti teste asabaniat ro anjam bede

فکر می کنی فرد آرومی هستی یا مثل یک انبار باروت همش منتظر جرقه ای تا عصبانیتت رو خالی کنی؟ خیلی از ما ممکنه ذات آرومی داشته باشیم ولی به خاطر شرایط زندگی و مشکلات ریز و درشتی که سر راهمون قرار داره به سرعت عصبانی بشیم و به نقطه ی جوش برسیم. امروز برات تست عصبانیت آماده کردم. اگه نمی دونی فرد آرومی هستی یا عصبانی این تست عصبانیت رو انجام بده تا من بهت بگم. تست عصبانیت من طولانی نیست و زیاد وقتت رو نمی گیره، فقط 4 تا سواله که باید با صداقت و درستی بهشون جواب بدی، موافقی تست عصبانیت رو شروع کنیم؟

Share the quiz to show your results !


ایمیلتو وارد کن. هم نتیجه رو ببین و هم در قرعه کشی شرکت کن!

اگه می خوای بدونی چقدر عصبانی هستی تست عصبانیت رو انجام بده
%%personality%%

نتیجه تست را به اشتراک بگذار



8 دیدگاه

نظر بده
  1. چرا اتفاقا در بعضی موارد زود عصبانی میشوم این سوالاتی که پرسیدید خیلی سوالات عمومی نبود یا تخصصی مثلا در مقابل افرادی که وقتی مطمئن هستی دروغ میگویند بهت ولی مدرکی نداری که اثبات کنی و یا وقتی حقی از من ضایع بشه با وجود اینکه سعی میکنم با اارامش حلش کنم ولی طرفم فکر میکند ادم بی دست و پایی هستم اخرش کارم به فریاد زندن و دعوا میکشد تازه طرف بفهمد که من بی دست و پا نیستم فقط خواستم با ارامش موضوع حل شود

  2. بصورت خلاصه
    ازین ادمای دنبال دعوا ولی فوق ساکتم
    منتظر موقعیت میمونم تا طرف یه حرکت اشتباه بکنه ، همین که حرکتو زد
    دیگه وارد کار میشم و یه دسته گلی به آب میدم برا همینم کلا هیچکس باهام دوست نیست جز چندتا مثه خودم?

  3. ولی من آدم پرخاشگر و تند مزاجی هستم و بعضی اوقات زود قاطی میکنم ولی این میگه که خیلی نرمال وطبیعی هستین بنظرم تستها نمیتونن همه چیز رو مشخص کنن

    • دوست عزیز بعد از وارد کردن ایمیل دکمه نمایش نتیجه رو بزنید جواب تست رو بهتون نشون میده!

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.