in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

10 تا از معروف ترین محصولات پارس خزر که حداقل یکی رو در خونه داری

10ta az marooftarin mahsoolate pars khazar

پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها خیلی خوب محصولات پارس خزر رو می شناسن. از اون قدیم ها لوازم خانگی پارس خزر فعالیت داشته و یه جورایی آشنای قدیمی به حساب میاد.با پیشرفت صنایع، تحولی در محصولات پارس خزر به وجود اومد و تونست با توجه به نیاز مشتری محصولات متنوع تر و بادوام تری رو عرضه کنه. کیفیت و تنوع بالای محصولات پارس خزر باعث شده که از گذشته تا امروز در بین خانواده ها جای خودشو باز کنه و توی هر خونه ای یکی از این محصولات وجود داشته باشه.

لیست 10 تایی از بهترین لوازم خانگی پارس خزر

محصولات پارس خزر

این شرکت از سال 1347 با مشارکت توشیبای ژاپن در استان گیلان فعالیت داشته که در سال 1361 از پارس توشیبا به پارس خزر تغییر نام داد. پارس خزر بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کوچک در ایران هست که محصولاتی با نام های مختلف رو عرضه می کنه.

1-ماشین لباسشویی

لوازم خانگی ایرانی پارس خزرلباس شویی پارس خزر با طراحی شیک و سسیستم شستشوی عالی، بزرگترین محصول تولیدی شرکت پارس خزر هستش که کیفیت خوبی هم داره. در 2 رنگ سفید و نقره ای و در دو مدل 7 و 8 کیلویی تولید شده.

2- فن هیتر

بهترین برند لوازم خانگی

توی سرمای زمستون داشتن یکی از این فن هیترهای زیبا برای هر اتاقی لازمه. محصولات پارس خزر با تولید سه مدل فن هیتر تونسته هر سلیقه ای رو راضی نگه داره. به نظر من فن هیتر شومینه ای از دو مدل دیگه خیلی قشنگتره و به زیبایی دکوراسیون کمک می کنه.

3-کباب پز – باربیکیو

کباب پز - باربیکیو پارس خزراین محصول کاربردی نیاز به معرفی نداره دیگه چی از این بهتر که با یک وسیله مدرن بهترین کباب ها رو درست کنی. هم بوی خوش کباب رو داری و هم بوی دود نمی گیری.

4-آون توستر

آون توستر پارس خزرپخت خوشمزه ترین پیتزاها، نان های حجیم، انواع شیرینی، مرغ و همه نوع خوراکی با این آون توستر امکان پذیره. لوازم خانگی پارس خزر در مدل های متفاوتی تولید میشه که انتخاب رو برای همه راحت می کنه. با توجه به تعداد خانوار و مصرف می تونی یکی از 5 مدل آون توستر رو که از 10 تا 28 لیتری هست خریداری کنی.

5-سه کاره

سه کاره سایا پارس خزرسایا نام یک سری از محصولات پارس خزر از جمله همین سه کاره هستش. خردکن، مخلوط کن و هم زن همه در یک محصول وجود داره که در 3 مدل به فروش میرسه. تیغه های این دستگاه از جنس استنلس استیل و بسیار قوی هستش.

6-محصولات پارس خزر پلوپز

محصولات پارس خزر پلوپز

معروف ترین محصولات پارس خزر پلوپزهاشه که در 48 مدل متفاوت طراحی شده. البته این محصول،پلوپز-آرام پز و گرم نگهدارنده- بخارپز هم هست. بهترین ته دیگ ها رو میتونی با پلوپز پارس خزر داشته باشی. من از پلوپز دیجیتال پارس خزر که هوشمند هم هست بیشتر از مدل های دیگه خوشم اومد

7-چرخگوشت

چرخ گوشت پارس خزرچرخ گوشت های پارس خزر اما یه چیز دیگه است در 7 مدل کوچک و بزرگ با سری های متفاوت که اونو کاربردی تر کرده. مهم ترین قسمت چرخ گوشت گلویی اونه که باید استاندارد باشه که خطری به وجود نیاد. سینی بزرگ و جاداری برای گوشت داره که کار رو خیلی راحت می کنه.2 سال گارانتی و تضمین 10 سال تامین قطعات داره.پیشنهاد من چرخ گوشت بوفالو همین تصویر هستش.

8-جارو برقی

جاروبرقی پارس خزر

نظافت منزل بدون جارو برقی امکان پذیر نیست. پارس خزر 9 مدل جاروبرقی با تنوع رنگی داره که همگی درجه تنظیم مکش دارن و سه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضدآلرژی رو می تونی براش استفاده کنی. کیسه ها بزرگه و حجم زیادی از گردوغبار رو میشه باهاش جمع کرد.

9-محصولات پارس خزر پنکه

محصولات پارس خزر پنکهتنوع در این محصول بسیار زیاده انواع پنکه رومیزی، پایه کوتاه و پایه بلند با قابلیت تنظیم ارتفاع از مزایای این جاروبرقی هاست. بین 105 تا 145 سانتی متر ارتفاع پنکه ها تغییر داده میشه .این پنکه ها مجهز به تایمره و قابلیت زمان بندی رو داره.

10-تصفیه هوا

تصفیه هوا پارس خزرآلودگی هوا ارتباط مستقیمی با بیماری های تنفسی داره . امروزه به راحتی میشه جلوی مشکلات تنفسی رو گرفت. با تهیه دستگاه تصفیه هوای پارس خزر دیگه از هوای کثیف و علائم آلرژی خبری نیست. در 4 مدل متنوع تولید شده و هر سلیقه ای رو راضی می کنه.

همه این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هست راستی چند تا از محصولات پارس خزر رو توی خونه داری؟ اصلا لوازم خانگی ایرانی رو بیشتر می پسندی یا وارداتی و خارجی رو؟ به نظرت بهترین برند لوازم خانگی ایرانی و خارجی کدوم برند هستش؟

2 دیدگاه

نظر بده
  1. محصولات پارس خزر فقط یه مشت آشغالن که مردم بالاجبار تن به خریدش میدن. امیدوارم روزی برسه که این اشغالا از بازار ایران جمع بشن. دو سال پیش مجبور شدم جارو برقیشو بخرم االان نصف قیمت خریدشو برام موتورشو عوض کرد با اینکه خیلی هم ازش استفاده نکردم. خدا تولید کننده های اینجوری رو لعنت کنه که مردم رو بیچاره کردن.

    • منکه بیست سال دارم استفاده میکنم ۱۷۰۰ وات یکبار بخاطر تعویض بلیرینگ شاگرد اوستا زد شفت موتورش خراب شد که موتور عوض کردم ولی تا الان کار میکنه خیلی خونم جوش میاد کسی راجب این کالا بد و غیر منصفانه حرف میزنه.شاید عیب از نگهداری بد و بی دقتی به پر شدن کیسه زباله بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .