in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

چرا همه هتل درویشی مشهد ایران را انتخاب می کنند؟

chera hame hotel darvishi mashad ra entekhab mikonand

هتل درویشی مشهد ایران یکی از بهترین هتل های استان هست که وصف خوبی هاش به سراسر ایران رسیده. زائرینی که برای زیارت و یا سیاحت به مشهد سفر می کنن برای اقامت نیاز به هتل هایی دارن که امکانات خوبی داشته هتل درویشی مشهد ایران با امکانات خاصی که برای مسافرها و گردشگران در نظر گرفته تونسته توجه زیادی رو به خودش جلب کنه. در این مطلب از هتل درویشی مشهد ایران و امکاناتش برات میگم.

هتل مجلل درویشی انتخاب اول برای یک اقامت رویایی

1-نزدیکی به حرم مطهر

هتل 5 ستاره درویشی در مشهد ایران

هتل درویشی مشهد در اصلی ترین خیابان که به حرم امام رضا(ع) میرسه واقع شده و زائرین امام می تونن با 10 دقیقه پیاده روی خودشون رو به حرم برسونن.

2- تنها هتل آتریوم شرق کشور

 تنها هتل آتریوم شرق کشور

Atrium Hotel به هتلی میگن که فضای باز میانی داشته باشه. در هتل های آتریوم اتاق ها در یک طرف و راهرو به سمت باز هتل قرار می گیره که با نرده پوشش داده میشه.

3- بلندترین مرکز اقامتی

 بلندترین مرکز اقامتی مشهد

هتل درویشی مشهد ایران یک ساختمان شیک و 25 طبقه اس که باعث میشه دید اتاق ها باز باشه و پنجره مزاحمی روبروی اتاق قرار نداشته باشه و راحت میشه از منظره شهر لذت برد.

4-اولین مجموعه آبی با اسپا و ماساژ

سالن ماساژ هتل درویشی

هتل درویشی دارای سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، دوش اختصاصی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، ماساژ، اسپا و خدمات ویژه ای هست که در محیطی شیک و مدرن با بهترین امکانات قرار داره.

5- ترانسفر رایگان

ترانسفر رایگان هتل درویشی

بهتره از قبل هتل رو رزرو کنی تا خیالت راحت باشه از طرف هتل راننده با مینی بوس هتل تو رو از فرودگاه به هتل میرسونه و خیلی راحت پذیرش انجام میشه.  شاید این مطلب رو هم دوست داشته باشی: ارزان ترین کشورهای دنیا برای سفر تفریحی

6-عکس های اینستاگرامی

مسابقه عکاسی هتل درویشی

اگر خواستی از فضای شیک و با کلاس هتل با خانواده عکس بندازی حواست باشه که در مسابقه اینستاگرامی هتل هم شرکت کنی. از طرف مسئولین هتل برای عکس های اینستایی جایزه خوبی در نظر گرفته شده.

7-مرکز خرید هتل درویشی مشهد

مرکز خرید هتل درویشی مشهد

برای رفاه بیشتر در هتل یک مرکز خرید با 31 غرفه در نظر گرفته که بهترین اجناس از برندهای معروف رو برای فروش عرضه می کنه. ساعت، شکلات، عطر، پوشاک، چرم، صنایع دستی،نقره، ترمه، آجیل و خشکبار، تابلو فرش و خیلی چیزاهای دیگه که می تونی برای سوغاتی و یادگاری بخری.

8- اتاق های VIP

هتل درویشی مشهد و سوییت های شیک

اتاق کوئین با دکوری سلطنتی، اتاق و سوئیت های امپریال با امکانات کامل و جکوزی، اتاق های رویال با پنت هوس اسپا، اتاق آینده با سبکی مدرن و معماری ویژه، دوبلکس پرزیدنتال که بسیار مجلل و اشرافی طراحی شده به همراه اتاق های ملل که دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، پنت هاوس روم، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس هند، دوبلکس عرب و چین تنها نمونه هایی از اتاق های هتل درویشی هست

9- پکیج جشن تولد هتل درویشی در مشهد

هتل درویشی در مشهد

برای کسانی که تولدشون با اقامت در هتل مصادف شده باشه پکیج های ویژه ای برای طراحی جشن تولد و طراحی کیک و میز در نظر گرفته شده که شگفت زده میشن.

10- پکیج عروسی و ازدواج

هتل 5 ستاره درویشی

هتل درویشی مشهد ایران

خیلی ها دوست دارن صیغه عقد رو در محضر حضرت رضا(ع) جاری کنن و اونجا با هم عقد کنند. اگر تو هم می خوای همین مراسم رو در مشهد داشته باشی می تونی از تور ازدواج هتل درویشی با برنامه های ویژه استفاده کنی.

تا حالا به مشهد سفر کردی؟ از چه جاهایی دیدن کردی؟ اگر خاطره ای از هتل های مشهد و یا هتل درویشی مشهد داری تجربت رو با دوستات در میون بزار. به نظرت امکانات رفاهی در یک هتل تا چه حد مهمه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .