انتشار نتایج تفصیلی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور – آمار رای به هر کاندیدا در کل کشور نشان دهنده پیروزی قاطع حسن روحانی نماینده اصلاح طلبان است. امروز 18 خرداد وزارت کشور آمار رای به هر کاندیدا در شهرهای مختلف را به طور رسمی انتشار داد.رای هر یک از 4 کاندید ریاست جمهوری در سراسر ایران به تفکیک استان اعلام شد. آمار رای به هر کاندیدا با ذکر جزئیات بیشتر به تفکیک شهر و استان هم اینک از طریق سایت قابل دسترسی می باشد. این پست به تاریخ 18 خرداد به روز رسانی شد.

درصد آرای هر کاندیدا به تفکیک شهر چقدر است؟

این پست به تاریخ 18 خرداد به روز رسانی شد. انتشار نتایج تفصیلی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور با ذکر جزئیات در انتهای مطلب.

آرای هر کاندیدا در شهرهای مختلف چقدر است؟

درصد آرا در شهرهای مختلفطبق اعلام وزارت کشور تعداد آرای به دست آمده از 99/77 درصد از شعبات اخذ رای نتیجه نهایی به این شرح اعلام شد.از مجموع 41.220.131 رای شمارش شده ، تعداد آرای کسب شده توسط هر کاندیدا عبارت است از:

روحانی: 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای
رئیسی: 15 میلیون و 786 هزار و 449 رای
میرسلیم: 478 هزار و 215 رای
هاشمی‌طبا: 215 هزار و 450 رای

آمار رای به هر کاندیدا

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران آمار نتیجه نهایی شمارش آرا را اعلام کرد که آقای حسن روحانی با کسب 57 درصد آرا برای دومین بار پیاپی به ریاست جمهوری ایران برگزیده شد و آقای ابراهیم رئیسی با کسب 38/5درصد از آرا نفر دوم اعلام شد.

انتشار نتایج تفصیلی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور

انتشار نتایج تفصیلی انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور – طی اطلاعیه ای از سوی کیمته اطلاع رسانی ستاد انتخابات وزارت کشور، نتایج تفصیلی آرای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور  رابه تفکیک 31 استان و تمامی شهرستان ها اعلام شد. برای آگاهی از آمار دقیق انتخابات به سایت وزارت کشور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .