in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

ترسناک ترین مکان های ایران را بیشتر بشناسیم

tarsnaktarin makan haye iran ra bishtar beshenasim

 اگر اهل ماجراجویی باشی از این مطلب خوشت میاد. مکان هایی در دنیا وجود دارند که رازآلود و وهم آور هستن. این مناطق در ایران هم کم و بیش پیدا میشن. ترسناک ترین مکان های ایران راز سر به مهری رو با خودشون دارن که هیچکس ازش خبر نداره. علت این وحشت در ترسناک ترین مکان های ایران چیه که اهالی محل رو تا این حد ترسونده؟ چرا هیچکس جرات نمی کنه شبی رو در این مناطق رعب آور به صبح برسونه؟ فرازمینی ها، اشباح، ارواح یا شاید موجوداتی غریبه علت این همه وحشت باشن. در این مطلب با ترسناک ترین مکان های ایران آشنا میشی می تونه مقصد بعدی یک سفر هیجان انگیز همین مناطق باشه.

ماجراجویی در ترسناک ترین مکانی که تا کنون دیدی!

10-هزارتوی سیاه قنات

مکانی دهشت بار در ایران

هیچ فکر می کردی یک قنات هم بتونه ترسناک باشه. در قصبه گناباد یک قنات دست ساز عجیب با هزارتو های تاریک و عمیق وجود داره که به عمق 700 متر و طول 4 فرسخ هست. هیچ نوری در اون عمق وجود نداره و از دیوارها ریشه های درختان بیرون زده. در سال 79 این قنات به عنوان طولانی ترین، قدیمی ترین و بزرگترین قنات جهان به ثبت جهانی یونسکو رسید.

9-باغی با میوه های سنگی

عجیب ترین مناطق ایران

در 40 کیلومتری سیرجان باغ سنگی درویش خان وجود داره. روایتی هست که میگه صاحب این باغ از وقتی زمین هاش رو در اصلاحات اراضی از دست میده به نشانه اعتراض  درخت های باغش رو از زمین می کنه و به این محل میاره و به جای میوه به درخت ها سنگ آویزان می کنه. این سنگ ها همه از پای کوه به این دشت توسط پیرمرد آورده شده.هر چی که هست امروزه این مکان عجیب و ترسناک به نظر میاد.

8-کویر وحشت مثلث برمودای ایران

مکان ترسناک در ایران

باتلاق هایی مرگ آور و نمک زارهایی که اجساد بسیاری رو در خود جای داده اند همه در ریگ جن پیدا میشن. این منطقه در جنوب سمنان و جنوب غربی دشت کویر قرار داره. هیچ منبع آب و یا پوشش گیاهی در این مکان ترسناک وجود نداره. هیچ موجود زنده ای تاب تحمل شرایط طاقت فرسای منطقه رو نداره و بدون تجهیزات کافی  یا تنهایی نباید پای در ترسناک ترین شن زار ایران بگذاری. به باور اهالی اطراف این سرزمین نفرین شده پایگاه شیطان است.

7-گورستانی برای جن ها

ترسناک ترین مکان ایران کجاست

گورستان ها همیشه از ترسناک ترین مناطق ایران و حتی دنیا بودن. در روستای تیس نزدیک چابهار، یک قبرستان قدیمی با سنگ قبرهای عجیب وجود داره که مردم بلوچ به اون “جن سنط” میگن. گورها همه در یک ردیف و بر روی سطح صخره ای حفر شدند که غیر معموله و اهالی معتقدند اینجا قبر جن هاست و نباید شب ها از این مکان ترسناک عبور کنند و هر کس به اینجا بیاد با عذابی سخت می میره.

6-ترسناک ترین مناطق ایران دره گذرگاه ارواح

وحشت شبانه در دره گذرگاه ارواح

دره ستاره ها در 5 کیلومتری ساحل جنوبی قشم به اعتقاد مردم محلی حکایت های مرموزی داره که در مورد یک شبه عمارت سنگی با شکاف ها و حفره های بسیار زیاده. به عقیده بومی ها قطعه ای ستاره در اون محل به زمین افتاده و زمین رو به اون شکل عجیب و غول آسا در آورده. اهالی شب ها به این محل نمیان و معتقدن اینجا فرازمینی ها رفت و آمد می کنن. البته اینجا مکان جالبی برای ستاره شناسان و زمین شناسان هم هست.

5-جنگلی با فریادهای شبانه

منطقه ترسناک ایرانی

روستای سر برج در نزدیکی مشهد یکی از ترسناک ترین مکان های ایران هست که در واقع یک جنگل عجیب هست. از سال 1390 اهالی نیمه های شب صداهایی شبیه جیغ و فریاد را در تاریکی شب از این جنگل می شنوند. این مکان وحشت آور برای یک سفر هیجان انگیز عالیه. شاید ملخ ها باعث این صداها می شوند شاید هم یک موضوع دیگه باشه به هر حال هیچکدوم از اهالی به این منطقه نزدیک نمی شوند.

4-غار قاتل و بلعیدن انسان

غار قاتل ترسناک ترین مکان در ایران

غار پَراو در 12 کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه، غاری تاریک با سکوتی مرگ آوره که دالان هایی تنگ و پر از خفاش داره. این غار از عمیق ترین و صعب العبورترین غارهای دنیاست که ورود به اون برای گردشگران و حتی غار نوردان عادی غیر ممکن هست.غاری همیشه سرد با عمق 42 کیلومتر با گذرگاه های خرچنگ رو و دیوارهای ریزشی است که تا امروز 5 غارنورد ایرانی رو در خودش بلعیده و اجسادشون هم هرگز پیدا نشده.

3-گورستان کودکان در دیوار

وحشتناک ترین مکان در ایران

در ویرانه های ارگ بم دیواری کشف شد که اجساد کودکان در اون پیدا شد. به نظر اجساد مومیایی شده بودن و اخبار ضد و نقیضی در این ارتباط وجود داره ولی هر چی که هست توریست های خارجی رو هم برای دیدن این مکان ترسناک به اینجا کشونده. مشخص نیست اینجا نوعی گورستان قدیمی بوده یا کشتارگاه. به علت چندش بودن تصاویر مجبور شدم عکس را جایگزین کنم. شاید مطلب روستاهای عجیب ایران رو هم دوست داشته باشی.

2-کلبه وحشت هالیوود

ترسناک ترین مناطق در ایران

روستایی در نزدیکی انزلی به مکانی ترسناک  تبدیل شده ماجرا اینه که اهالی اعتقاد دارن هر کس بتونه یک شبانه روز در کلبه اون محل بمونه ارواح به اون ثروت زیادی میدن. سال 65 چهار دانشجوی پسر تصمیم می گیرن شانس خودشون رو امتحان کنند و با هم به این کلبه میان. نیمه های شب دو نفر فرار می کنن و دو نفر دیگه یکی سکته می کنه و اون یکی هم قاطی می کنه. کلبه پلمپ میشه و کسی اجازه ورود به اون رو نداره 4 سال بعد 3 دختر دانشجو مخفیانه وارد کلبه میشن و 2 نفر از دخترها از ترس سکته می کنن و دیگری هم پس از پیدا شدن مرد.

1- ترسناک ترین مکان های ایران   ……

ترسناک ترین مکان در ایران، ترسناک ترین منطقه ای که تا حالا دیدی، وحشتناک ترین جایی رو که دیدی یا شنیدی در قسمت نظرات بنویس تا به نام خودت به عنوان ترسناک ترین مناطق ایران در اینجا نوشته بشه. حتی می تونی از بین این مکان هایی که من نوشتم یکی رو انتخاب کنی.

11 دیدگاه

نظر بده
  1. ما تو شهر مون کلاچای نزدیک شهر چابکسر در استان گیلان ، سمت سیاهکلرود وقتی از اونجا به سمت کوه حرکت میکونی در راه به یه جایی میرسی که دیگه با ماشین نمیشه رفت وبعد از اون یک کیلومتر پیاده روی میکنی و به ۳ تا درخت گردو کهنسال میرسی و دوباره ۵۰۰ متر حرکت میکنی به یه جایی میرسی که یه سخره بزرگ هست روی اون یک فرو رفتگی مستطیل شکل هست که مانند قبر یا درب ورودیه جایی میمونه

  2. ۱۳ کیلومتری روستای باب دراز ساردوییه که یه جورایی با شهرستان راور هم مرز میشه یه دره وجود داره که میگن یه قبرستان قدیمی بوده اما پس از سیل تمام قبر ها شسته شدن و بقایای افرادی که اونجا بودن در طول دره پخش شده.اهالی استخوان هایی که روی سطح زمین بودن رو جمع کردن و مجدد دفن کردن اما هنوز استخوان ها و سنگ قبر های قدیمی زیادی در اونجا در زیر خاک انباشته شدن که محیط این دره رو خیلی مخوف کرده

  3. باغچه اسرار آمیز در روستای چوپلو که در شهرستان تکاب قرار دارد یک باغچه بسیار مخوف وجود دارد که هر کسی در شب به این مکان برود حتما میمیرد چون بسیاری از مردم این روستا ارواح را به وضوح در این باغچه دیده اند بسیاری از مردم میگویند که صاحب اصلی این باغ قبل از مرگ این مکان را نفرین کرده است کسانیکه این مکان را دیده اند بسیار از اینجا ترس دارند البته این روستا جاهای مخوف دیگری هم دارد

  4. درود
    خسته نباشید
    باغ سنگی در 40 کیلومتری جنوب شرقی سیرجان قرار دارد که اشتباها 400 کیلومتری ذکر شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .