in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه افتضاحافتضاح

معرفی و راهنمایی جهت خرید پاوربانک

moarfefi va rahnamayi jahat kharid powerbank

اگه قصد خرید پاوربانک داری و با دیدن مدل های بسیار زیاد در بازار توی تصمیم گیری دچار مشکل شدی با این مطلب میخوام برای خرید پاوربانک مناسب بهت کمک کنم. شاید موقع خرید پاوربانک صرفاً هدفت این باشه که یه شارژر همراه همیشه کنارت باشه ولی نکاتی هست که دونستنش قبل از خرید باوربانک بسیار ضرورویه. شناختن مارکهای مناسب و ولتاژ و آمپر خروجی خیلی خیلی مهمه. پس با من همراه باش تا انتخاب مناسبی برای خرید بهترین پاوربانک داشته باشی.

موارد مصرف پاوربانک یا شارژر همراه چیه؟

علیرغم پیشرفت روز افزون تکنولوژی در دستگاه های همراه مثل گجت ، موبایل ، موزیک پلیر و… معضلی به نام باتری وجود داره که خیلی وقت ها لذت استفاده از اون وسیله رو از بین میبره. چرا که بدلیل تموم شدن گاه و بیگاه شارژ باتری دستگاه عملاً غیر قابل استفاده میشه. با توجه به این که تولید باتری های قوی تر خطرهای بیشتری رو به دنبال داره و از طرفی وزن و دمای دستگاه رو به شدت افزایش میده، راه کار مناسبی به نظر نمیرسید. بنابراین افراد خلاق دست به کار شدن و دستگاهی به اسم پاوربانک رو ابداع کردن. باوربانک قابلیت شارژ کردن هر نوع دستگاهی رو که از طریق یو اس بی شارژ میشه رو داره. خب تا اینجا اگه مشتاق شدی برای خرید پاوربانک اقدام کنی عجله نکن، بزار چنتا نکته ی دیگه رو هم بگم در حین خرید پاوربانک سرت کلاه نره.

موارد مهم برای خرید پاوربانک

پاوربانک ها ظرفیت های مختلفی دارن و از 2600 میلی آمپر شروع میشه تا بالاتر… برای اینکه مدل مناسبی رو انتخاب کنی اول تصمیم بگیر برای چه کاری میخوای. یعنی تعداد دستگاههای قابل شارژت رو لیست کن و ببین میزان ظرفیت باتری هاشون چقدره. مثلا برای گوشی ال جی G4 که باتری بالای 3000 میلی آمپر داره خرید پاوربانک 2600 میلی آمپری کار درستی نیست چون حتی تا نصف باطری رو هم نمیتونه شارژ کنه.

همچنین میزان آمپر خروجی هم خیلی مهمه. اگه شارژر اصلی گوشیت 2 یا 2.1 یا 2.4 آمپر باشه استفاده از یک پاوربانک با خروجی 1 امپر باعث میشه شارژ باتری بیش از دو سه ساعت طول بکشه. بنابراین به این نکته هم دقت کن که شارژر همراه مناسب بخری. اغلب گوشی های سامسونگ و الجی شارژر 2 آمپر دارن.

در نت نظر بخون: معرفی سامسونگ گلکسی S8

مورد مهم دیگه هم میزان آمپر ورودی پاور بانکه. آمپراژ شارژ معمولا از 1 تا 2.4 هست که برای شارژ کردن خود پاوربانک هم باید به این نکته دقت کنی. مثلاً اگه پاوربانک ورودی 2 امپر داشته باشه و بخوای با یو اس بی کامپیوتر شارژش کنی خیلی زمان میبره. چون خروجی یو اس بی کامپیوتر 1 آمپره.

پاوربانک های جدیدی که توی بازار اومدن بعضی هاشون از فست شارژ هم پشتیبانی می کنن فست شارژر بجای ارسال 5 ولت و 2 یا 1 آمپر، از 9 ولت و 1.8 آمپر یا 5 ولت و 2.5 آمپر برای شارژ سریع باطری استفاده میکنه. دقت کن که اگر گوشی یا پاوربانک از فست شارژ ساپورت نکنه منجر به باد کردن و ترکیدن باطری یا سوختن آی سی شارژ دستگاهت میشه. پس به این نکته هم دقت کن.

معرفی چند مدل پاوربانک خوب

1- پاوربانک 20800 شیائومی Xiaomi شارژر باوفای من

خرید آنلاین از دیجی‌کالا

خرید پاوربانک شیائومی

در خرید پاوربانک شیائومی هیچ شک نکن. شیائومی یکی از بهترین برندهای چینیه که در تکنولوژی تولید لوازم دیجیتالی و همراه فوق العاده پیشرفت کرده و از بهترین کیفیت ممکن در ساخت لوازم استفاده میکنه. تنها موردی که در خصوص شارژر همراه شیائومی باید دقت کنی اینه که تقلبی نخری. قبل از خرید به سایت اصلی شیائومی سر بزن و به دقت به تصاویر محصولات نگاه کن تا جزئیات رو به خاطر بسپری و موقع خرید جنس تقلی و اصل رو تشخیص بدی.

پاوربانک پیشنهادی مدل 20800 با ظرفیت 20000 میلی آمپر دارای باطری های پرقدرتیه که حداقل 4 بار یک گوشی دارای باتری 3000 میلی آمپری رو کامل شارژ میکنه. یک ورودی 2 آمپر برای شارژ پاوربانک و یک خروجی 2 آمپر برای شارژ سریع دستگاهها در این مدل تعیبه شده. دارای 4 عدد ال ای دی که میزان شارژ دستگاه رو نشون میده. بعد از عملیات شارژ، پاوربانک اتوماتیک خاموش میشه. ظرفیتهای 5000 و 10000 از همین سری هم برای خرید موجوده.

2- زیبایی و ظرافت با پاوربانک 12000 PQI

احتمالا برند پی کیو آی باید به گوشت خورده باشه. فلش مموری هاش معروفه توی بازار. باتری های استفاده شده در پاوربانک PQI از جنس مرغوب و بادوامیه. همچنین ظاهر زیبای پاوربانک و جمع و جور بودنش میتونه انتخاب مناسبی برات باشه. مدل پیشنهادی من PQI 12000e هست به این دلیل که دو تا خروجی برای شارژ هر نوع دستگاهی مناسبه. قدرت یک خروجی 1 آمپر و قدرت خروجی دوم تا 2.5 آمپره که میتونه از پس گوشی های جدید هم به راحتی بر بیاد. با این پاوربانک به راحتی می تونین یک گوشی متعارف رو حدوداً 3 بار فول شارژ کنین.

3- یک تیر و چند نشان با خرید پاوربانک Romoss eUSB Sofun 9 23400

خرید بهترین پاوربانک

شرکت روموس چند سالیه که در زمینه تولیدات لوازم جانبی موبایل و تبلت فعاله. در جدیدترین محصول خودش در زمینه پاوربانک این مدل عالی شاهکار این شرکت محسوب میشه. باتری فوق العاده قوی و با ظرفیت 23000 میلی آمپر میتونه در سفرهای طولانی یا مراسمی که نیاز به چند ساعت فیلم برداری داره کنارت باشه. اگه طولانی مدت از گوشی یا تبلت برای اینترنت استفاده می کنی خرید پاوربانک روموس رو بهت توصیه میکنم. نکته ی حائز اهمیت در مورد این پاوربانک هوشمند بودن تشخیص آمپر هست و اگه دستگاه شما با هر آمپری که بتونه سریعتر شارژ بشه روموس این رو تشخیص میده و انجامش میده و نکته ی دیگه اینکه میتونی حتی لپتاپ رو هم با این شارژر همراه شارژ کنی و لذت ببری. علت این امر داشتن پورت eUُSB هست.

4- پاوربانک RAVPower 20100 یک شارژ همراه تمام عیار

خرید پاوربانک پرسرعت

هیچی از داشتن یک شارژر همراه سریع بهتر نیست. تکنولوژی فست شارژینگ در بسیاری از گوشی هایی که در یکی دو سال اخیر تولید شدن وجود داره. با خرید پاوربانک راوپاور می تونی طعم شارژ سریع رو بچشی. این پاوربانک برای شارژ گوشی آیفون 6 حدا اکثر 8 بار و برای گوشی های الجی G4 و سامسونگ S7 تا 4 بار قابلیت فول شارژ کردن رو داره. دو خروجی USB برای حالت های مختلف شارژ معمولی و شارژ سریع داره و یک خروجی مینی یو اس بی Type-C که با قدرت 3 آمپر میتونه دستگاههای جدید رو هم شارژ کنه. خود پاوربانک راو هم میتونه با یک فست شارژ سریعتر شارژ بشه با اینحال چیزی خدود 3 ساعت طول میکشه تا شارژش تکمیل بشه.

در نت نظر بخون: پیشنهاد خرید گوشی موبایل

امیدوارم این پیشنهادها بتونه کارت رو راه بندازه. اگه تو هم تجربه ی کار با پاوربانک های مختلف رو داری حتما در بخش  نظرات با من در میون بزار. همچنین خوشحال میشم اگه مطالب تکمیلی در خصوص این پست به نظرت رسید بگی تا اضافه کنم. ممنون از اینکه تا انتهای مطلب با من همراه بودی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...