in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

معرفی روش های معتبر خرید فالورر ایرانی اینستاگرام

Moarefi ravesh’haye motabare kharide follower iranie instagram

این روزها بازار کسب و کار در شبکه های اجتماعی بسیار داغه، و حتی خیلی ها که مغازه دار بودن دیگه بیشترین فروششون در اینستاگرام و تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی رونق پیدا کرده. اما برای داشتن یک پیج خوب که بشه فروش یا خدمات با درآمد مناسبی ارائه کرد، نیاز به این داره که بازدید کننده و فالوورهای زیادی داشته باشه. اگه تو هم دنبال این هستی که در اینستاگرام کسب و کاری رو شروع کنی و نیاز به فالوور فعال ایرانی داری بهتره این مطلب رو دنبال کنی. یک راه زیاد کردن فالوور تگ زدن زیر پست هاست ولی اینجوری خیلی طول میکشه تا مثلا به 1000 فالوور برسی. راه دیگه استفاده از نرم افزارهای فالوی متقابل هست یعنی فالو میکنی فالوت می کنن که باز هم طول میکشه. اما راه سوم خرید فالوور ایرانی اینستاگرام هستش. چرا ایرانی؟ چون برای فروش کالا یا خدمات مهمه که کاربرات ایرانی باشن وگرنه صد هزار تا هم فالوور خارجی داشته باشی به دردت نمیخورن. برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام هم سایت های زیادی هستن که این خدمات رو ارائه میدن. اما اینکه برای خرید فالور ایرانی اینستاگرام کدوم سایت خدمات بهتری رو ارائه میده موضوعیه که میخوام در موردش صحبت کنم.

در نت نظر بخون: بهترین اپلیکیشن های ضروری برای گوشی

نکات مهم برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

  • بسیاری از پیج های اینستا و کانالهای تلگرام که فالوور میفروشن، تقلبی هستن و ممکنه پولت رو بالا بکشن.
  • قبل از خرید چک کن سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد و مجوز های مربوطه هست یا نه.
  • قبل از خرید بهشون پیام بده و بپرس که آیا کاربرا واقعی هستن یا فقط یک اسمن؟!
  • یک خدمات دهنده معتبر حداقل یک سایت شیک طراحی میکنه نه یه صفحه زشت!
  • ازشون بخواه چند تا از مشتری های قبلی رو معرفی کنن.
  • هرگز برای خرید فالوور پسوردت رو به کسی فاش نکن.
  • هرگز برای یک پیج خالی و بدون مطلب فالوور نخر.
  • پلانهایی رو که قرار میدن حتماً توضیحاتش رو بخون.
  • حتماً فالوور ایرانی اینستاگرام بخر نه خارجی.

1 – افزایش فالوور بصورت هوشمند با اینستابوت InstaBot.ir

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

به جرأت میشه گفت سیستم اینستابوت یکی از معتبرترین ها در رابطه با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام در ایرانه. این سیستم بصورت هوشمند عمل میکنه و با هر مطلب و پست و عکس که در اینستاگرام ارسال میکنی، بلافاصله اینستابوت شروع میکنه به سرازیر کردن لایک و کامنت و فالوور به سمت اکانت شما. کار به این صورته که در اینستابوت یک ربات برای اکانتت تعریف می کنی و همه پست ها رو هم از طریق سایت در اکانتت قرار میدی. حالا از این جا به بعد رو ربات برات انجام میده و پستت رو به هزاران کاربر معرفی میکنه. این سایت دارای پلن های مختلفیه و سه روز هم مهلت تست داره. حتماً امتحانش کن ضرر نمیکنی

2 – خرید فالوور ایرانی اینستاگرام در مای اینستا Myinsta.ir

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از عمده مزیت های مای اینستا برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام داشتن نماد اعتماد، نمونه کار، و پلن های زیاده که میتونی از 100 تا بی نهایت فالوور سفارش بدی.

در نت نظر بخون: بهترین سایت های آموزشی ایران

3 – خدمات اینستاگرام در کافه فالوور CafeFollower.com

kharide follower irani

در کافه فالوور علاوه بر خرید فالوور ایرانی اینستاگرام با قیمت بسیار مناسب و سریع میتونی از خدمات دیگری مثل خرید کامنت، خرید لایک، فالوور خارجی، ممبر تلگرام و… هم استفاده کنی.

4 – پیشنهادات داغ فالوور ایرانی در ایرانی گرام Iranigram.com

فالوور ایرانی واقعی اینستاگرام

ایرانی گرام هم از سایت های بسیار خوب برای دریافت خدمات متنوع اینستاگرامه. اما تنها نقطه ی قوت ایرانی گرام خرید فالوور ایرانی اینستاگرام نیست. بلکه پیشنهادات و بسته های ترکیبی ویژه ایه که اونو از بقیه متمایز میکنه. و با پرداخت مبلغی اندک می تونی یک تیر و چند نشون بزنی.

5 -اینستا پلاس طعم خوب فالوور ایرانی اینستاگرام Instaplus.org

خرید فالوورهای فعال اینستاگرام

خدمات لایک و خرید فالوور ایرانی اینستاگرام در اینستاپلاس میتونه یک تجربه ی خیلی خوب در زمینه استفاده از این خدمات باشه. کمی قیمتهاش ممکنه نسبت به بقیه بالاتر باشه اما فالوورهای ارسالی فعالتر و اثر بیشتری در پیشرفت پیج و کسب و کارت دارن. پشتیبانی خیلی خوبی دارن و کارشون با نظم انجام میشه.

در نت نظر بخون: راهنمای خرید گوشی موبایل

دوست خوبم امیدوارم این مطلب بتونه راهنمای خوبی برای انتخاب یک سرویس دهنده جهت خرید فالوور ایرانی اینستاگرام باشه برات. اگه تجربه کاری با سایتهای غیر از اینایی که معرفی کردم رو داری خوشحال میشم در بخش نظرات با من در میون بزاری تا این مطلب رو بیشتر گسترش بدم.

4 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام دوستان و ادمین محترم مرسی از مطلب خوبتون به نکات خیلی خوبی اشاره کردید
    من خودم ارائه دهنده خدمات اینستاگرام هستم، یه نکته خیلی مهمی رو خدمتتون عرض کنم اصلا چیزی به عنوان خرید و فروش فالور واقعی وجود نداره مراقب باشید فریب افراد سودجو رو نخورید، تمام فالورها لایکها و کامنتهایی که به این صورت فروخته میشن همگی فیک هستن، فقط یه سری رباتها هستن که با روش فالو آنفالو میتونن فالور واقعی جذب کنن که اونم نیاز به پسورد داره و ریسکش بالاس ممکنه اینستا متوجه بشه و حسابتونو مسدود کنه،
    من آموزش رایگان روش اصلی که خودم و همه همکارا برای افزایش فالور و لایک و… استفاده میکنیم رو تو سایتم قرار دادم دوست داشتید میتونید ببینید و خودتون برای پیجتون با قیمت های اصلی که خیلی خیلی پایین تر از قیمت فروشنده ها هست فالو لایک ویو و… بزنید

  2. سلام

     

    به نظر شما سایت هایی که نوشتن خرید فالوور اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام ایا واقعا ممکنه ؟ چطور میشه به یک سایت اعتماد کرد و پول پرداخت کرد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام. اعتماد در خرید انلاین یک مسأله و تجربه ی شخصیه دوست من.
      ممکنه کسی از یک سایت بی نام و نشان خریدی رو انجام بده و تجربه خوبی کسب کنه و کسی از سایت بسیار معروفی خریدی انجام بده و متضرر بشه.
      شما باید با توجه به جزئیاتی مثل سابقه فروشگاه، مشاهده نمونه کار، دریافت تست، اعتبارات و… اقدام به کسب این تجربه کنید.
      همچنین برای تهیه سرویس های این چنینی بهترین راه استفاده از سایتهای برونسپاری هست که مطمئن تره.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...