in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

اپلیکیشن مسیر یاب ویز(Waze) چیست؟ دانلود

application masiryabe waze chist?

جی پی اس یکی از تکنولوژی های منحصر به فردیه که دسترسی به هر نقطه از کره زمین رو برای همه میسر کرده. برای استفاده از امکانات جی پی اس راه های زیادی هست. مثل استفاده از دستگاه جی پی اس که صرفاً مخصوص این کار ساخته شده که خودش بر دو نوع مختصاتی و مسیریاب هست. دستگاههای مختصاتی در جاهایی مثل اقیانوس، بیابان، دریا و در کل هر جایی که جاده ای وجود نداشته باشه کاربرد داره، اما مسیریاب ها میتونن برای تشخیص مسافت، مشخص کردن جاده ها و وضعیت ترافیکی و غیره کاربرد داشته باشن. در گوشی های هوشمند سخت افزار جی پی اس هم وجود داره و با نصب یک نرم افزار میشه از امکانات مسیریابی و نقطه یابی استفاده کرد. البته گوگل مپ بعنوان یک اپلیکیشن مسیر یاب بصورت پیشفرض در گوشی ها هست اما اپلیکیشن های جایگزینی هم وجود دارن که امکانات خیلی بهتر و بیشتری رو به کاربر ارائه میدن. بعنوان نمونه اپلیکیشن مسیر یاب ویز یکی از این نرم افزارهاست. اگه تمایل داری در مورد اپلیکیشن مسیر یاب ویز بیشتر بدونی و از امکاناتش مطلع بشی مطالعه این مطلب رو از دست نده. در انتهای مطلب هم لینک دانلود اپلیکیشن مسیر یاب ویز رو برای دانلود قرار دادم میتونی استفاده کنی.

در نت نظر بخون: بهترین اپلیکشن های سفر

امکانات اپلیکیشن مسیر یاب ویز

قبل از اینکه امکانات اپلیکیشن رو معرفی کنم خوبه که بدونی Waze یه اپلیکیشن ایرانی نیست اما برای نقشه راه های ایران هم چیزی کم نذاشته. بنابراین ممکنه این اپلیکیشن رو در کافه بازار یا مارکت های ایرانی پیدا نکنی.

دانلود اپلیکیشن ویز

  • رابط کاربری سبک و شیک
  • دارای یک دستیار صوتی پر کاربرد
  • نمایش مکان فعلی شما
  • نمایش مکان دوربین های مدار بسته
  • نمایش اماکن تفریحی ، مساجد، هتل ها و….
  • دارای سیستم سنجش سرعت بسیار دقیق
  • محاسبه گر مسافت مبدأ و مقصد و پیشنهاد بهترین مسیر
  • امکان دعوت از دوستان به برنامه و چت کردن
  • نمایش مسیرهای خطرناک و در دست تعمیر
  • گزارش تصادفات بین جاده ای(برای ایران کاربرد ندارد)

معایب اپلیکیشن مسیریاب ویز :

متأسفانه با همه مزایایی که برای اپلیکیشن مسیر یاب ویز در بالا درج شد. یک محدودیتی برای استفاده از اون وجود داره که اونم به خاطر تحریم کشور ایرانه. با نصب برنامه به صورت پیشفرض امکان شناسایی کشور ایران وجود نداره و باید حتماً از یک اتصال وی پی ان استفاده کنی تا نقشه ایران رو لود کنه.

نکته مهم درباره اپلیکیشن مسیریاب ویز :

اپلیکیشن مسیریاب Waze در سال 2009 توسط تیم برنامه نویسی منسوب به ارتش رژیم صهیونیستی تولید و ارائه شد. چندی بعد استفاده از این اپلیکیشن در ایران ممنوع اعلام شد و بصورت کامل مسدود شد. ولی تقریبا از دو سال پیش امتیاز اپلیکیشن ویز به صورت کامل به گوگل واگذار شده و در حال حاضر مشکل امنیتی برای استفاده از اون وجود نداره.

لینک دانلود اپلیکیشن ویز: دانلود

دوست عزیز، امیدوارم استفاده از این اپلیکیشن بتونه مسیریابی رو برات آسون تر کنه. از اینکه تا آخر مطلب مطالعه کردی ممنونم. اگه نظر یا پیشنهادی برای بهتر شدن این مطلب داری خوشحال میشم بشنوم.

8 دیدگاه

نظر بده
  1. اگر همانطور که شما نوشته ای این نرم افزار را دشمنان ملت ایران طراحی کرده اند ما هرگز از ان استفاده نخواهیم کرد چون صهیونیست ها انقدر بی شرف هستند که بعید است برای راحتی کسی کاری بکنند.

  2. سلام ممنون از سایت خوب و مطالب مفید و ارزندتون.استفاده کردیم.موفق و پایدار باشید.

  3. باعرض سلام وادب .از مطالب شما استفاده بردم واز این حیث مدیون شمایم.بیان رسا و قلم شیوا ونجیب و با حیایی دارید.همه ی انسانهای با حیا وشریف از جمله جنابعالی با هر سطحی از مدارج علمی ، مایه افتخار و مباهات هستید.برقرار و سرفراز باشید انشاالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...