in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

لیست 10 تایی بهترین رستوران های مشهد

Liste 10 tayi Behtarin Resturan haye Mashhad

شهر مشهد مقدس روزانه پذیرای هزاران مهمان از ایران و کشورهای اطرافه که برای زیارت امام رضا (ع) مشرف میشن و در بهترین هتل های مشهد اقامت می کنند. اما سفر چه سیاحتی باشه چه زیارتی بالاخره نیاز به خوردن غذا هم هست. چه خوبه که این غذا خوردن هم در یکی از بهترین رستوران های مشهد تبدیل به یک خاطره خوب بشه. اگه تو هم قصد مسافرت به مشهد رو داری و میخوای خوردن غذا در یکی از بهترین رستوران های مشهد رو تجربه کنی با من همراه شو تا توی این مطلب ده تا از بهترین رستوران های مشهد رو بهت معرفی کنم. در ضمن اگر علاقه داری می تونی لیست بهترین پیتزا فروشی های مشهد و بهترین کافی شاپ های مشهد رو هم بخونی..

لیست بهترین رستوران های مشهد

10 – رستوران سنتی بابا قدرت یک رستوران خوب در مشهد

رستوران بابا قدرت یکی از بهترین رستوران های مشهد

آدرس: انتهای بازار امام رضا (علیه السلام) ، میدان 17 شهریور ، بلوار صدر ، نبش صدر 16

اگه اهل خوردن غذا در یک حال و هوای سنتی هستی و دوست داری راحت و دور از هر گونه تشریفات اضافی غذای دلخواهت رو میل کنی رستوران سنتی بابا قدرت جاییه که حتماً باید امتحانش کنی. رستوران بابا قدرت فقط بعنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد نیست، بلکه بصورت یک مجتمع سنتی ساخته شده که شامل رستوران، قهوه خانه و بازارچه سنتیه که صنایع دستی فوق العاده زیبایی رو میتونی از اینجا تهیه کنی. در این بازارچه حتی عرقیات گیاهی هم پیدا میشه.

9 – رستوران ارکیده سیاه یکی از زیباترین رستوران های مشهد

رستوران ارکیده سیاه یکی از بهترین رستوران های مشهد

آدرس: بلوار خیام ، خیابان فرهاد 22

به جرأت میشه گفت رستوران ارکیده سیاه یکی از بهترین رستوران های مشهد به شمار میاد. این رستوران به پرسنل خوش برخورد و محترم و منوی متفاوتش معروفه. غذای فوق العاده خوشمزه رستوران ارکیده سیاه یکی از بهترین خاطراتت توی مشهد خواهد بود. به محض ورود به رستوران اولین چیزی که نظرت جلب میکنه، دیزاین متفاوت رستوران و رنگ های آرامش بخشی هست که باعث میشه در کنار لذت بردن از استیک های آبدار ارکیده سیاه خستگی هم از تنت در بره.

8 – رستوران ارم شاندیز از قدیمی ترین رستوران های مشهد

رستوران ارم شاندیز قدیمی ترین رستوران مشهد است

آدرس: شاندیز ، نرسیده به میدان دوم ، رستوران ارم شاندیز

مجموعه رستوران ارم شاندیز دارای بخشهایی چون رستوران سنتی، سالن VIP و محوطه فضای باز هست که غذاهایی مثل انواع کباب، سالاد، غذاهای سنتی مشهد در این رستوران سرو میشه

7 – مجتمع توریستی باغ سالار مجلل ترین رستوران مشهد

رستوران باغ سالار مجلل ترین رستوران مشهد

آدرس: جاده شاندیز- بین امام رضا ۸ و ۱۰

مجمتع توریستی باغ سالار در کنار یک تالار پذیرایی و باغی وسیع، رستورانی مجلل رو برای مهمانان تدارک دیده. اگر مشهدی هستی یا مسافری، حتماً برای یک بار هم که شده برای سرو غذا به این رستوران عالی برو.

6 – تالار رستوران اطلسیه شیک ترین رستوران در مشهد

تالار رستوران اطلسیه شیک ترین رستوران مشهد

آدرس: میدان سپاد – طبقه فوقانی مجتمع وصال

شب یا روز فرقی نمی کنه مهم اینه که در یکی از بهترین رستوران های مشهد وقتی در حال صرف غذا هستی آسمون زیبا رو بالای سرت می بینی و از غذات لذت میبری. رستوران زیبای اطلسیه مشهد با طراحی فوق العاده مجلل، دارای سقف گنبدی شکل شیشه ایه که فضایی رؤیایی رو برات میسازه. رستوران اطلسیه دارای منوی باز هست و خودت از خودت پذیرایی میکنی. حتی میتونی بعد از صرف غذا به محوطه بیرون رستوران به قسمت لمکده بری و یه استراحتی هم بکنی!

5 – رستوران سنتی فانوس آبی از بهترین رستوران های مشهد

رستوران فانوس آبی یک رستوران خوب در مشهد

آدرس: بلوار فردوسی، طبقه زیرین بانک صادرات

محلی به تمام معنا سنتی و کم نظیر در ایران. در رستوران سنتی فانوس آبی سعی شده تمام موارد ریز و سنت گرایانه رعایت بشه. وجود تنور نان محلی، سماور زغالی، از استفاده از فانوس های قدیمی جهت فضاسازی هر چه بهتر در معرض دید عموم قرار گرفته. غذاهایی چون دیزی سنگی، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، کوفته تبریزی و حتی چای و قلیان هم در فانوس آبی سرو میشه.

4 – رستوران باغ زیتون بهترین رستوران فرنگی مشهد

رستوران باغ زیتون بهترین رستوران مشهد

خیابان سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۱۰/۳

اگه هوس خوردن غذاهای اروپایی به خصوص ایتالیایی کردی بد نیست یه سر به رستوران باغ زیتون هم بزنی. انواع پاستا و پیتزا به سبک آشپزی ایتالیایی رو میتونی مزه کنی، البته زیاد با این غذاها خودت رو سیر نکن چون باید استیک فوق العاده عالی باغ زیتون رو هم نوش جان کنی.

3 – رستوران نسیم لبنان یکی از ارزان ترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران عربی مشهد رستوران نسیم لبنان است

آدرس: سه راه ادبیات، روبه روی جهاد دانشگاهی

تجربه خوردن غذاهای لبنانی می تونه خیلی جالب باشه برات. در یکی از بهترین رستوران های مشهد میتونی شاورمای لبنانی رو سفارش بدی و لذت ببری. البته نباید از غذاهایی چون بورک گوشت، پیتزا سجوق، بعلبک مخصوص، فطایر، زعتر… غافل بشید. موضوعی خیلی از مهمانان رو به این رستوران میکشونه، قیمت های فوق العاده به صرفه در مقابل خوشمزگی وصف نکردنی غذاهاست.

2 – رستوران زنجیره ای سدروس بهترین رستوران زنجیره ای مشهد

معرفی رستوران سدروس در مشهد

آدرس شعبه 1: بلوار سازمان اب-صادقی 13

آدرس شعبه 2: نبش هفده شهریور شمالی 12

آدرس شعبه 3: پیروزی 5 – نبش دعبل خراعی 12

آدرس شعبه 4: جاده شاندیز – بین ویرانی یک و سه

سدورس نام درختی کمیابه که روی این رستوران گذاشته شده. مجموعه سدروس از رستوران های معروف مشهد به شمار میره و دارای 4 شعبه ست. طبق گفته مدیر این رستوران ها میتونی در هر شعبه تنوع غذایی و تجربه متفاوتی رو داشته باشی. در منوی مجموعه رستوران های سدروس انواع پیش غذا، سالاد، کباب، غذاهای فرنگی و سنتی و حتی انواع دمنوش های گیاهی درمانی هم وجود داره که بدون شک تمام سلیقه ها در نظر گرفته شده.

1 – رستوران تشریفات بهترین رستوران مشهد

بهترین رستوران های مشهد - رستوران تشریفات

آدرس: طرقبه – نرسیده به جاغرق – سمت چپ

رستوران تشریفات یکی از بهترین رستوران های مشهد بدون شک جایی خاطره انگیز برات خواهد بود. زیبایی وصف نشدنی این رستوران و اتاقک های خصوصی که با چوب ساخته شده، لذت بردن از غذا رو صد برابر میکنه. رستوران تشریفات مشهد روزانه شاهد چهره های سرشناس و بسیاری از هنرمندان هم هست. برای رفتن به رستوران تشریفات اغلب می بایست تماس بگیری و از قبل جا رزرو کنی. در منوی این رستوران زیبا انواع غذاهای ایرانی و بین المللی به چشم میخوره که البته ممکنه قیمت ها کمی بالا باشه. اما محیط رستوران به گونه ای هست که دل کندن ازش خیلی سخت خواهد بود.

حالا که با بهترین رستوران های مشهد آشنا شدی خوشحال میشم بعد از اینکه به این رستوران ها سر زدی و غذاهای خوشمزه شون رو نوش جان کردی تجربه‌ات رو با ما هم در میون بذاری و از کیفیت غذا و رفتار پرسنل و قیمت غذاهای رستوران برامون بنویسی.

مطالب مرتبط:

3 دیدگاه

نظر بده
    • دقیق تر بفرمایید چه چیزیش جالبه؟ تجربه تون رو از حضور در این رستوران ها برای ما بیان کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.