in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین رستوران های رامسر- لیست 10تایی

Behtarin resturanhaye ramsar – list 10 taei

در خطه سرسبز شمال کشور شهرهای زیادی وجود دارن که حتی با چند بار مسافرت کردن به اونها ممکنه باز هم نتونی از همه جاشون دیدن کنی و سیر بشی. اما یکی از مهمترین دلایل سفر به شمال کشور تجربه خوردن غذاهای فوق العاده خوشمزه شمالیه. گیلان و مازندران دو استان همیشه سرسبز دریای خزر به خاطر آب و هوای ویژه ای که دارن باعث میشن خودبخود اشتهای آدم باز بشه و کمتر کسی پیدا میشه که بیاد شمال و بتونه در مقابل خوردن مقاومت کنه. یکی از شهرهای بسیار زیبای شمال که جاذبه گردشگری زیادی هم داره شهر رامسر هست. اگه تمایل داری یه سفر به رامسر بری نیازه که برای صرف غذا بهترین رستوران های رامسر رو بشناسی. البته رستورانهای رامسر اونقدر زیاده که هر طرف سرت رو بچرخونی بوی غذا و شلوغی مسافرا رو میبینی که برای غذا خوردن اومدن. ولی خب همه جا رستوران خوب و بد داره. مسلماً تو هم دنبال بهترین رستوران رامسر میگردی و دوست داری که در طی مسافرتت از رستوران های خوب رامسر هم خاطره داشته باشی. در این مطلب سعی کردم بهترین رستوران های رامسر رو بهت معرفی کنم تا اگه یه وقت مسیرت به رامسر خورد لذت خوردن غذا رو در یکی از بهترین رستوران های رامسر تجربه کنی.

شهر رامسر کجای شمال قرار دارد؟

رامسر شهریه که در محدوده استان مازندران قرار داره و در نزدیکی استان گیلان واقع شده. این شهر زیبا که حتی از سالهای قبل از انقلاب هم یکی از زیباترین و توریستی ترین شهر شمال به شمار میرفت، با گذشت زمان زیباتر و زیباتر هم شده. اگه از سمت چالوس وارد مازندران شدی باید به سمت گیلان حرکت کنی و بعد از رد کردن شهر تنکابن(شهسوار) به رامسر برسی. اما اگه ابتدا به گیلان وارد شدی باید به سمت لاهیجان حرکت کنی و پس از رد کردن شهرهایی چون لنگرود و رودسر، کلاچای… به سمت رامسر حرکت کنی. از شهر رشت تا شهر رامسر چیزی در حدود 2 ساعت و نیم باید مسیر طی کنی.

انتخاب یک رستوران خوب در رامسر

برای انتخاب یک رستوران خوب در رامسر شاید حسابی دچار سردرگمی بشی چون این شهر از بیرونش گرفته تا داخل شهر، پر از رستوران های شیک و عالیه. بوی دریا و از یک طرف زیبایی هرچه تمام تر کوه باعث میشه حسابی غذا بهت بچسبه. رستوران های رامسر اغلب بصورت ترکیبی همه نوع غذای سنتی و محلی و مدرن رو ارائه میدن، ولی توصیه من اینه که حتماً خورشت های محلی و کباب های فوق العاده خوشمزه رامسر رو امتحان کنی. و یک توصیه دوستانه بهت میکنم. هیچوقت فکر نکن هر رستورانی که شلوغ تره پس غذای بهتری هم داره، گاهی وقتا خلوت بودن باعث میشه غذای بهتر و سفارشی تری گیرت بیاد. بنابراین از بین رستوران هایی که در لیست زیر معرفی کردم ممکنه شیک ترین رستوران رامسر نباشه اما بدون شک یکی از رستوران های خوب در رامسر به حساب میاد. پس مدرن بودن رو بیخیال و غذای با کیفیت رو بچسب!

در نت نظر بخون: بهترین مکانهای گردشگری گیلان

معرفی ده تا از بهترین رستوران های رامسر

1 – رستوران دوستان

رستوران دوستان در رامسر

آدرس: میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

یکی از بهترین رستوران های رامسر رستوران دوستان هست. شاید به لحاظ محیطی خیلی جای شیکی نباشه اما ارائه انواع کباب و غذاهای محلی بسیار با کیفیت و قیمت منصفانه باعث شده مشتری های ثابت خودش رو داشته باشه. برخورد خوب پرسنل، دسترسی آسان به رستوران، بالا بودن کیفیت و تازه بودن غذا از نقاط قوت این رستورانه.

2 – رستوران اکبر جوجه

اکبر جوجه

آدرس: میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

مجموعه رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه در تمام شهرهای ایران معمولا وجود داره. اما اگه عاشق خوردن مرغ و جوجه اونم از نوع جوجه های طبیعی و با رب و ترشی مخصوص شمال، باید یکبار هم که شده در رامسر تجربه ش کنی.

3 – رستوران مظاهری

رستوران خوب رامسر

آدرس: بلوار امام خمینی ، جاده ساحلی به سمت تنکابن

رستوران مظاهری علارغم محیط ساده ای که داره به غذاهای خوب محلی رامسر معروفه. جایی که طعم انواع ماهی و کباب ترش و خورشت های محلی مثل میرزاقاسمی و ترشی تره هرگز از زیر زبونت نخواهد رفت.

4 – رستوران سنتی خاور خانم

رستوران سنتی خاور خانم

آدرس: چابکسر به رامسر، مسیر فرعی سرولات

کمتر کسی در گیلان و مازندران پیدا میشه که ماجرای خاور خانم و تلاش شبانه روزیش رو برای به ثمر رسوندن این رستوران محلی نشنیده باشه. اگه از هیچ چیز شمال نتونی خاطره خوبی داشته باشی، شک نکن اگه پات رو توی رستوران خاور خانم بزاری محاله لذت و طعم غذاهاش رو فراموش کنی. اصلا خوردن غذا توی این رستوران محلی یکی از بهترین روزهای زندگی هر آدمیه. باور نمیکنی؟ خودت برو تجربه ش کن. رستوران خاور خانوم بدون شک یکی از بهترین رستوران های رامسر البته حومه رامسر، با بهترین غذاها که بالغ بر 170 نوع غذاست به شمار میره. همونطور که در ابتدای صحبت هام عرض کردم، اگه دنبال یک غذای خوب در یک رستوران خوب در رامسر هستی بهتره خاکی باشی و از غذا لذت بیشتری ببری.

5 – رستوران بین المللی ایلمیلی

رستوران بین المللی ایلمیلی

آدرس: کیلومتر 5 رامسر، تله کابین رامسر

من دقیقاً نمیدونم معنی ایلمیلی یعنی چی اما چیزی که میدونم اینه که غذا خوردن باید با آرامش همراه باشه  و این چیزی که در رستوران بین المللی ایلمیلی یکی از بهترین رستوران های رامسر میتونی به دست بیاری. این رستوران علیرغم کیفیت خوب غذاهاش، از قیمت های نسبتاً بالایی هم برخورداره که خب برای یک رستوران بین المللی امری عادی محسوب میشه. فضای رستوران بسیار چشم نواز و پرسنل فوق العاده باشخصیتی داره. انواع غذاهای محلی شمال، ایرانی و فرنگی در رستوران خوب ایلمیلی عرضه میشه. و در کنار اون از دیدن کوه های سرسبز که زیر پاهات قرار گرفته هم میتونی لذت ببری.

در نت نظر بخون: مقصد سفر تابستانی

6 – رستوران ملل

رستوران ملل رامسر

آدرس: انتهای بلوار 20 متری، ابتدای بلوار دریا

کنار ساحل، هوای سالم، غذای دریایی، محیطی فوق العاده، اجرای موسیقی زنده… به به چه شود!!؟ اگه این یکی از بهترین رستوران های رامسر نباشه دیگه نمیدونم باید چه صفتی براش قائل شد. همه چیز مهیاست تا لذتی زایدالوصف رو تجربه کنی. ترکیبی از غذاهای دریایی ایرانی و فرنگی که تجربه بسیار قشنگیه تا با طعم انواع ماهیا آشنا بشی. رستوران ملل بعنوان یک رستوران خوب رامسر مخصوص مشکل پسندها و کسایی که دنبال جای شیکی هستن برای غذا خوردن.

7 – رستوران کشتی

رستوران کشتی

آدرس: جاده رامسر – خیابان یاسمن

شاید هیچوقت شانس این رو پیدا نکرده باشم که سوار کشتی بشم. اما اگه تو هم مثل من این شانس رو نداشتی حداقل میتونی غذا خوردن توی کشتی رو روی خشکی تجربه کنی. رستوران کشتی که به سبک یک کشتی ساخته شده حس و حال غذا خوردن در کشتی رو به آدم میده. در کنار این محیط جالب و به یاد موندنی از کیفیت خوب غذا هم نباید گذشت. انواع کباب و ماهی تازه در انتظار شماست. واقعاً خوردن غذای دریایی با بوی ساحل در داخل یک کشتی یه چیز دیگه ست.

8 – رستوران برادران

رستوران برادران رامسر

آدرس: رامسر، رمک، خ شهید مطهری

یکی دیگه از بهترین رستوران های رامسر رستوران برادران هست که سابقه خیلی طولانی در امر رستوران داری دارن. فضای عالی، و غذای خوب و قیمت مناسب از ویژگیهای رستوران برادران هست. کمتر کسی پیدا شده که از غذاهای خوب رستوران برادران در رامسر، ناراضی باشه. ارائه انواع کباب و غذاهای دریایی و محلی و انواع ترشی جات در منوی رستوران به چشم میخوره.

9 – هتل رستوران کوثر

هتل رستوران کوثر

آدرس:خیابان رجایی، در نزدیکی موزه کاخ رامسر

اگه دوست داری همزمان محل اقامت و رستوران نزدیک باشه من هتل کوثر رو بهت پیشنهاد میکنم. هتلی با پرسنل بسیار خوب و اتاقهای شیک و تمیز. اما در کنار این هتل زیبا، رستوران بسیار عالی که به سبک سنتی ساخته شده اماده پذیرایی با هر نوع غذایی هست. انواع چلوها و کباب که میتونه سفرت رو تکمیل کنه.

10 – فست فود نانو

فست فود نانو

آدرس: بعد از تله کابین، جنب پارک آبی

بعد از همه رستوران هایی که معرفی شد، گفتم شاید از خوردن این همه کباب و خورشت محلی سیر شده باشی و بخوای یه غذای فست فودی هم میل کنی. فست فود نانو یکی از بهترین رستوران های رامسر در زمینه غذاهای حاضری هست. انواع ساندویچ، پیتزا و نوشیدنی در محیطی شیک و آرام در انتظارته.

در نت نظر بخون: بهترین رستوران های مشهد

دوست عزیزم امیدوارم با استفاده کافی از این مطلب و سفرت به رامسر حسابی بهت خوش بگذره و لذت خوردن غذا در یک رستوران خوب در رامسر رو تجربه کنی. البته جای ما رو هم خالی کن. اگه تجربه ای از این رستوران ها یا رستورانهای دیگه در شهر ساحلی رامسر کسب کردی خوشحال میشم در اختیارم بزاری. لظفاً نظرت رو هم در مورد این مطلب برام بنویس.

12 دیدگاه

نظر بده
  1. رستوران دوستان افتضاح از همه لحاظ.
    یه فضای کوچیک و خیلی گرم که فقط یه کولر داخلش هست.
    کیفیت غذاهاش که دیگه مزخرف.
    کباب ترش خام و وسط صورتی.
    اکبرجوجه که فقط مرغ اب پز

  2. خونه رستوران ماهور بشدت پیشنهاد میشه،به پیشنهاد یکی از دوستان رفتیم و کاملا لذت بردیم از همه چیزش راضی بودیم،کیفیتش بی نظییییر،حتما امتحان کنید

  3. رفتیم رستوران خاور خانم برخورد پرسنل خوب بود برج هم خوب بود ولی کباب و مرغ ترش و جوجه کباب کیفیت خوبی نداشت

  4. با این نظراتی که راجب این رستوران ها خوندیم ،ترجیح دادیم بریم ارکیده متل قو ،ارزششو داره یه ساعت راه ،تا اینکه غذای مونده و بی کیفیت بخوری

  5. امروز بودیم رستوران دوستان .کباب کوبیدش بد نبود ولی اکبر جوجش افتضاح بود.عین سنگ.و مثلا ماست ۰چکیده گرفتم .نتونستیم بخوریم تلخ بود.کلن نسبت به قیمتش کیفیت پایینی داشت.قبل تحویلم پولو گرفتن.

  6. شهریور ۱۳۹۸ ما پنج روز هتل پارسیان آزادی رامسر بودیم
    رستوران هتل غذاهاش معقول بود،
    رستوران ایلمیلی بالای تله کابین هم خوب بود،
    قبلا”رستوران برادران هم رفتیم ولی نظر مارو جلب نکرد.
    باتشکر

  7. ما امروز به پیشنهاد شما رفتیم رستوران دوستان.راستش انتظارمون با توجه به توضیحات این سایت بیشتر بود.داخل کباب کوبیده اش خام بود و قیمتاش هم بالا بود

  8. ما همین الان رستوران دوستان هستیم و فقط میتونم بگم این رستوران و غذا هاش فاجعه بود فاجعه. کاش بقیه مثل ما به این نوشته ها اعتماد ننکند و اصلا اینجارو امتحان ننکند، کیفیت غدا صفر،سرویس دهی صفر

  9. رستوران کشتی بدترین تجربه زندگی رستورانیم بود
    1- ماهی سفید کاملا مونده و بوی بسیار بد روغن که از چند روز پیش عوض نشده بود
    2-جوجه کباب با استخوان بسیار بد مزه و کهنه
    3- رفتار بسیار نامناسب کارکنان از کارگر تا مدیر
    4- ماست موسیر دو نفره که خیلی خنده دار در بشقاب سرو میشه و اندازه یک نفره
    اصلا ماهیش قابل خوردن نیست و زمانی که خواستم پس بدم گفتن امکان پذیر نیست
    برای همین اول و قبل از تحویل غذا شما باید پول و بدید بعد هر مزخرفی که بخوان برات میارن

  10. برخی از رستورانهای معرفی شده در لیست فوق را امتحان کردیم. توصیفات گفته شده در مورد رستوران دوستان و برادران با تجربه ما همخوانی داشت. اما رستوران کشتی پایین تر از انتظار بود و نکته جالب اخذ وجه جداگانه در صورت حساب برای موسیقی زنده بود که توسط تنها یک نفر اجرا می شد. در مدت حضور ما اعتراض به این موارد توسط مشتریان متعددی ابراز شد. رفتار مدیریت با مشتریان مناسب نبود و پاسخ زننده ای در مقابل اعتراض مشتریان به اخذ مالیات بر ارزش افزوده و نیز هزینه موسیقی زنده به آنها داده می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...