in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین رمان های عاشقانه جهان

behtarin romanhaye asheghane jahan

رمان ها همیشه جذاب و خوندنی هستند حالا اگر از نوع بهترین رمان های عاشقانه جهان هم باشن که دیگه خوندنشون لذت بخش تر هم میشه. عاشقانه های کلاسیک از رمان های عاشقانه برتر جهان در بین جماعت کتابخون هستن. ولی از من بپرسی می گم رمان عاشقانه معروف از بین رمان رمانتیک باید انتخاب بشه. بهترین رمان های عاشقانه جهان روابط عاشقانه و پر شور بین دو یا گاهی سه نفر رو بیان می کنند. یک لیست 100 تایی از کتاب هایی که باید خواند از دیلی تلگراف به دستم رسید که اسامی رمان های برتر جهان، رمان ترسناک، رمان جنایی و رمان خارجی عاشقانه رو نوشته بود. برای من فرصت خوبی بود تا رمان های عاشقانه برتر جهان رو از اون لیست برای خواندن انتخاب کنم. به نظرم 10 تا از بهترین رمان های عاشقانه جهان که باید خواند این رمان ها هستند با من موافقی؟

رمان های عاشقانه برتر جهان – لیست 10 تایی

10-فهرست بهترین رمان های عاشقانه جهان – مادام بوآری

جدیدترین رمان عاشقانهرمان های عاشقانه برتر جهان

نویسنده: گوستاو فلوبر

madame_bovary رمان عاشقانه ای پر از جملات احساسی و رمانتیک هست.همسر دکتر بوآری دختر ساده ایه که در آرزوی ثروت، روابط اجتماعی و عشق وارد زندگی شده. این دختر جوان خیلی زود درگیر عشق های واهی میشه و جاه طلبی کار دستش میده. انحطاط اخلاقی و عشق های دروغین همسر دکتر براش دردسرهای زیادی درست می کنه تا جاییکه تصمیم می گیره…….

9-جین ایر- رمان عاشقانه معروف

رمان های عاشقانه برتر جهان

نویسنده: شارلوت برونته

رمان  jane eyre شباهت زیادی به زندگی خود نویسنده داره. جین داستان معلم سر خونه ایه که عاشق ارباب میشه . ارباب جوان هم به جین ابراز علاقه می کنه. ماجرا از اونجایی جالب میشه که جین صداهایی می شنوه و متوجه میشه همسر سابق ارباب در خونه زندانی شده. کشمکش های عشقی و احساسات رمانتیک جین و ارباب جوان با این ماجرا…..

8-در جستجوی زمان از دست رفته

رمان خارجی عاشقانه

نویسنده : مارسل پروست

در فهرست رمان های عاشقانه برتر جهان یک رمان بلند 7 جلدی نظرم رو جلب کرد. رمان عاشقانه و جذابی که شور عشقی شارل سوان و اودت رو نشون میده انتظاری که معشوق برای رسیدن به معشوقه میکشه بسیار رمانتیک هست. ماجرا تا زمان دختر شارل و اودت هم ادامه داره گویا عشق های آتشین در این خانواده موروثی شده. روابط خصوصی ژیلبرت دختر این دو دلداده موجب شده…….

7-بهترین رمان های عاشقانه جهان – آناکارنینا

نویسنده لئو تولستوی

رمان عاشقانه خارجی آناکارنینا در مورد زنی به نام آناست که شوهرش رو دوست نداره و عاشق وروسکی جوانی عاشق پیشه والبته خوش گذران میشه. انتخاب غلط آنا و عشق نافرجامش همه زندگی آنا رو تحت تاثیر قرار میده. بهترین رمان عشقی که بدبختی از تصمیمی غلط رو نشون میده. آنا پس از ناروی وروسکی …..

6-دکتر ژیواگو معروف ترین رمان عاشقانه جنگی

نویسنده: بوریس پاسترناک

بهترین رمان خارجی عاشقانه که وقایع روسیه در ابتدای قرن بیستم رو به تصویر می کشه. ماجرای عشقی آتشین که با شروع جنگ جهانی شکل دیگه ای پیدا می کنه. دکتری شاعر پیشه به نام یوری ژیواگو و تونیا همسر زیباش که به ناچار از هم دور شدن و تلاش های عاشقانه این دو برای رسیدن به یکدیگر همه اون چیزیه که یک رمان عاشقانه معروف رو در لیست رمان های عاشقانه برتر جهان جای داده.

5-رمان عاشقانه معروف –  یوگنی آنه گین eugene oregin

رمان عاشقانه ایرانی

معروف ترین رمان عاشقانه

نویسنده: آلکساندر پوشکین

یوگنی جوان پولدار و هوسرانی هست که برای سرکشی به میراث اش به روستایی میره و اونجا با تاتیانا روابط دوستی و عاشقانه ای رو شروع می کنه ولی دختر تصور می کرد این عشقی حقیقی هست. یوگنی عیاش تاتیانا رو رها می کنه و به اولگا خواهر متاهل تاتیانا ابراز عشق می کنه. پس از یک دوئل عشقی یوگنی از اولگا هم سیر میشه. تاتیانا با مرد پولداری ازدواج می کنه و سال ها بعد با دیدار یوگنی ……..

4-رنج های ورتر جوان –  رمان جذاب خارجی

رنج های ورتر جوان - رمان جذاب خارجیبهترین رمان های خارجی جهان

نویسنده: جان ولف گوته

مثلث عشقی سوژه، بهترین رمان های عاشقانه جهان هست. رنج های ورتر جوان داستان نجیب زاده جوانیه که پس از اتمام تحصیلات برای استراحت به شهر ییلاقی کوچکی میره. در یک مهمانی عاشق دختر قاضی میشه ولی شارلوت از قبل برای ازدواج با آلبرت قرار گذاشته بود. رنجی که این جوان میکشه و عشق آتشینی که در این مثلث عشقی به وجود اومده همه در قالب نامه هایی که ورتر به دوستش ویلیام می نویسه شرح داده میشه. روابط عاشقانه بین ورتر و شارلوت با وجود آلبرت ……

3-غرور و تعصب رمان عاشقانه جذاب

نویسنده : جین اوستین

Pride and Prejudice  از عاشقانه های کلاسیک و جذاب هست که ماجرای خانواده بنت با چهار دخترشون رو شرح میده!همسایه جدید که مجرد و ثروتمند هم هست توجه این خانواده رو به خودش جلب می کنه. رمان عاشقانه ای جذاب که تلاش خانواده بنت رو برای تسخیر قلب مرد جوان و ازدواج با یکی از دختران دنبال می کنه. کارها خوب پیش میرفت تا اینکه مرد جوانی که دوست همسایه مجرده …..بهترین رمان های عاشقانه جهان ، کتابی که باید خواند.

2-بلندی های بادگیر – رمان های عاشقانه برتر جهان

نویسنده: امیلی برونته

عشق نافرجام سوژه خوبی برای یک رمان خارجی عاشقانه و جذابه که در این رمان می خونی! هیتکلیف کولی زاده ای که توسط یک خانواده نگهداری میشه سرانجام عاشق کاترین زیبا، دختر خانواده میشه. با شنیدن جواب منفی از دختر برای پولدار شدن شهر و ترک می کنه. وقتی که بر می گرده کاترین با مرد ناجوری ازدواج کرده. از اینجا به بعد این رمان عاشقانه و احساسی به بی رحمانه ترین و وحشی ترین صورت ممکن عشق آتشین و ناکامی رو شرح میده، انتقام و …..

1-برباد رفته – بهترین رمان های عاشقانه جهان

برباد رفته - بهترین رمان های عاشقانه جهان

نویسنده : مارگارت میچل

اسکارلت اوهارا دختری است که با ناز و نعمت بزرگ شده و تبحر زیادی در ربودن قلب مردها داره! تنها تفریحش در زندگی جلب توجه بین مردان عاشق پیشه است. اسکارلت از شنیدن خبر نامزدی و روابط عاشقانه اشلی، پسر زمیندار همسایه با ملانی دختری ساده و زیبای محل دچار حسادت میشه! همه ظرافت های زنانه رو برای ربودن قلب اشلی به کار می بره ولی…….

با فهرست بهترین رمان های عاشقانه جهان موافقی؟ کدوم یکی از این رمان های جذاب و پر احساس رو خوندی؟ فکر می کنی کدوم رمان عاشقانه معروف رو از قلم انداختم؟  بهترین کتاب ها برای خواندن رو با تم عاشقانه همینجا معرفی کن تا به لیست  رمان های عاشقانه برتر جهان اضافه کنم.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام خسته نباشین ممنون برای معرفی کتاب ها 3> یه سوال این رمان ها دارای روابط بالای 18 هستن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .