in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

لیست ۱۰ تایی مشهورترین فستیوال های موسیقی جهان

list e 10 taie mashoortarin festivalhaye music e jahan

فستیوال های موسیقی همیشه جذاب و دوست داشتنی هستند. مشهورترین فستیوال های موسیقی جهان در کشورهای مختلف به شکل های متفاوتی اجرا میشن. خواننده های معروف دنیا در بزرگترین جشنواره های موسیقی برنامه اجرا می کنند. مشهورترین فستیوال های موسیقی سالانه در اماکن بزرگ برنامه های مهیجی رو برگزار می کنند. در این مطلب از موزیک، فستیوال های جنجالی و جشنواره های جهانی صحبت میشه.  بزرگترین جشنواره های موسیقی دنیا که همه جوون ها و حتی بزرگترها آرزوی دیدنش رو دارند . با من همراه شو تا از مشهورترین فستیوال های موسیقی دنیا دیدن کنیم.

مشهورترین فستیوال های موسیقی جهان ۲۰۱۷

۱۰- Meadows in The Mountains

فستیوال برتر موسیقی جهان

بزرگترین جشنواره موسیقی در قلب کوهستان های بلغارستان اجرا میشه. Meadows in The Mountains یکی از برترین فستیوال های موسیقی اجرای هیجان انگیزی رو در طبیعت به نمایش میزاره! این فستیوال موسیقی در طی ۳ روز اجرا داره و اجراها در فضای باز هست.

۹- Montreux Jazz Festival

جشنواره برتر موسیقی دنیا

در لیست فستیوال برتر موسیقی دنیا، یک فستیوال موسیقی دو هفته ای در سوئیس رو معرفی می کنم. Montreux از مشهورترین فستیوال های موسیقی جهان در سبک جاز، بلوز، راک و دور هست.

۸- Exit Festival – مشهورترین فستیوال های موسیقی

معروف ترین فستیوال های موسیقی 2017

در لیست انتخابی، یکی از مشهورترین فستیوال های موسیقی وجود داره که از سال ۲۰۰۰ در صربستان برگزار میشه! ریشه این فستیوال موسیقی هم بسیار جالبه و به جنبش و مبارزه مردم برای دموکراسی بر می گرده. Exit Festival از برترین فستیوال های موسیقی هست که سالانه ۲ میلیون نفر برای تماشای اون به صربستان میرن و در رقص و پایکوبی شرکت می کنند.

در نت نظر بخوان: بهترین دیدنی های گرجستان

۷- benicassim music festival 2017

فستیوال بین المللی موسیقی

اگر بین ۱۳ تا ۱۶ جولای به اسپانیا رفته باشی حتما فستیوال بین المللی ساحلی موسیقی رو هم دیدی. در لیست مشهورترین فستیوال های موسیقی در دنیا این فستیوال حتما جای داره. عاشقان سبک پاپ، راک و الکترونیکا می تونن در ساحل زیبای مدیترانه از هنرنمایی خواننده ها و نوازنده های مورد علاقه شون لذت ببرند. Major Lazer، Chemical Brothers، Disclosure، Kendrick Lamar و خیلیای دیگه.

۶-fuji rock music festival 2017

برترین فستیوال موسیقی راک

فستیوال برتر موسیقی دنیا

مشهورترین فستیوال موسیقی دنیا در ژاپن fuji rock هست. یک فستیوال موسیقی خاص که در تپه های سرسبز و نزدیک پیست اسکی برگزار میشه. در یک منظره عالی و هوای دلچسب می تونی از هنرنمایی Sigur Ros ، James Blake،  Red Hot Chili Peppers و …لذت ببری.

۵- Bonnaroo 2017 Festival

برترین فستیوال موسیقی امریکایی

هر سال بین ۸ تا ۱۱ June  فستیوال برتر موسیقی دنیا در منچستر امریکا برگزار میشه. Bonnaroo یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی دنیاست که در ۱۰ صحنه هم زمان اجرا میشه. هنرمندان مشهوری هم در فستیوال موسیقی ۲۰۱۷ شرکت کرده بودند از جمله: Pearl Jam، ، J. Cole ، Tame Impala، Macklemore & Ryan Lewis، Ellie و…

۴-Wacken Open Air

فستیوال های بین المللی موسیقی

از برترین فستیوال های موسیقی در سبک متال هست که هزاران نفر از سراسر جهان برای دیدنش به آلمان میرن. بزرگترین جشنواره های موسیقی دنیا تونستن سبک های مختلف موسیقی رو زنده نگه دارن. برای تماشای عکس ها و صحنه هاییاز این فستیوال باحال به سایت waken  که اطلاعات خوبی از این جشنواره موسیقی داره مراجعه کن.

۳- Glastonbury – فستیوال برتر موسیقی دنیا

قدیمی ترین فستیوال های موسیقی

معرفی مشهورترین فستیوال های موسیقی دنیا که در انگلستان برگزار میشه.Glastonbury فستیوال معروف موسیقی حدود ۵۰ ساله که همه ساله علاقه مندان موسیقی رو یکجا جمع می کنه. هنرمندان مشهوری در این فستیوال موسیقی شرکت می کنند مثل: (Adele)، (Muse)، (Coldplay)،  (Beck)، (ZZ Top)، (Grimes)، (AlunaGeorge)، (Santigold)،( (Syndi Lauper.

۲–Governors Ball

بهترین فستیوال های موسیقی

مشهورترین فستیوال های موسیقی برای علاقه مندان سبک راک، هیپ هاپ، پاپ، فولک که در نیویورک سیتی برگزار میشه. خواننده ها نوازنده های مشهوری در فستیوال برتر موسیقی دنیا هنرنمایی می کنند از جمله: Kanye West،  Robyn ،The Killerو M83 band.

۱- Coachella valley music – فستیوال لاکچری

 بزرگترین جشنواره های موسیقی

در لیست بزرگترین جشنواره های موسیقی یک فستیوال لاکچری هم دیده میشه. Coachella valley music برترین فستیوال موسیقی جهانی است که در ایندیو امریکا برگزار میشه و بلیط گرون اون به خاطر چهره های سرشناس شرکت کنندگانش هست.

این لیست از مشهورترین فستیوال های موسیقی هستند که همه آرزوی دیدنشون رو دارند! البته برترین فستیوال های موسیقی جهان محدود به این ۱۰ فستیوال موسیقی نمیشه ولی سعی کردم  بزرگترین جشنواره های موسیقی رو معرفی کنم. اگر در این لیست جای فستیوال موسیقی خاصی رو خالی می بینی بگو تا به لیست اضافه کنم.

مطلب مرتبط:

بهترین موسسه موسیقی شرق تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .