in

بامزهبامزه بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

50 تا از بهترین دسرهای خوشمزه

50ta az behtarin deserhaye khoskmaze

دسر تکمیل کننده یک وعده غذاییه خوشمزه است. بهترین دسرها از خوشمزه ترین دسرها هستند. دسرهای خوشمزه نباید خیلی سنگین باشن. بهترین دسرهای خوشمزه رو میشه با ترکیبی از میوه ها و خوردنی های خوشمزه تهیه کرد. من دسرهای خوشمزه رو که در ترکیباتشون خوردنی های متنوع وجود داره بیشتر می پسندم.بعضی از دسرهای ایرانی از غذای اصلی هم خوشمزه ترند. امروز 50 تا از بهترین دسرهای خوشمزه در دنیا رو انتخاب کردم که خیلی متنوع هستن. این دسرها از بین صدها دسر خوشمزه و دسرهای سالم با دقت انتخاب شدن! تا انتهای مطلب رو بخون و ببین انتخاب  بهترین دسرهای خوشمزه رو می پسندی؟

خوشمزه ترین دسرها که حتما باید یک بار امتحان کنی!

1-Chocolate Chip Kale Cookies

حتی تصورش رو هم نمی کنی که یکی از بهترین دسرهای خوشمزه این کوکی با تکه های شکلاته! داخل این کوکی اسفناج پخته وجود داره که بسیار هم خوشمزه اس.

2-Chocolate Mousse Filled Strawberries

بهترین دسرها در دنیا

دسرهای خوشمزه که از ترکیب توت فرنگی و موس شکلاتی باشن خیلی مورد توجه هستن! در این موس شکلاتی از بادام، فندق و آجیل خرد شده هم استفاده شده که دیگه عالی میشه.

3-Healthy Peanut Butter Fudge

سالم ترین دسرها در دنیا

این شیرینی  یک  دسر خوشمزه با کره بادام زمینی هست که با یک نوع آبنبات نرم و خوشمزه تهیه شده. در ترکیباتش کره، شکر و شیر هم وجودداره.

4- Healthy Chickpea Blondies  عجیب ترین دسرهای خوشمزه

عجیب ترین دسرهای خوشمزه

بهترین دسرهای خوشمزه از مواد متنوع و گاهی عجیبی استفاده می کنند! این دسر خوش طعم از نخود ، کره و وانیل تهیه شده. در ترکیبش یک نوع کیک وانیلی بدون رنگ وجود داره و برای همین بهش بلوندی میگن.

5-No-Bake Lemon Cookie Tarts بهترین دسرها

محبوب ترین دسرهای دنیا

این تارت های لیمویی احتیاجی به پخت ندارند و در لیست بهترین دسرهای خوشمزه حتما جای دارند! گردوی خرد شده با میوه های رنگارنگ تزیین میشه که ظاهر زیبایی هم داره.

6-Banana Berry Blender Soft Serve

دسر خوشمزه با شاه توت

از بین خوشمزه ترین دسرها یک دسر سبک رو انتخاب کردم ترکیبی خوشمزه از موز و توت که اغلب با شاه توت تهیه میشه.

7- Peanut Butter Buckeye Balls With Popped Quinoa

لیست بهترین دسرهای خوشمزه

این دسر خوشمزه هم از کره بادام زمینی با روکش شکلات آب شده هست. بهترین دسرهای خوشمزه در ترکیباتشون شکلات دارن.

8-Chocolate Aquafaba Mousse

دسرهای خوشمزه رژیمی

در اینجا یک دسر خوشمزه داریم که شبیه شکلات صبحانه است و با میوه های خرد شده میشه خورد! میوه در این ترکیب باعث شده تا یکی از بهترین دسرها با مزه عالی به وجود بیاد.

9-Pumpkin Pie Green Smoothie

آموزش بهترین دسرهای خوشمزه

اسموتی کدو رو امتحان کن تا نظرت به طور کلی در مورد دسر عوض بشه.! اصلا نمیشه تصور کرد کدو حلوایی هم در ترکیب  دسرهای خوشمزه باشه.

10-Ultra Fudgy Sweet Potato Brownies

در لیست بهترین دسرهای خوشمزه نوبت یک دسر خوشمزه با پوره سیب زمینی شیرین هست.شکلات ذوب شده، آرد، کره بادام زمینی هم درترکیبات این دسر وجود داره.

بقیه لیست دسرهای خوشمزه رو در صفحه بعدی ببین

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .