in

بهترین صبحانه ایرانی چیست؟

behtarin sobhane irani chist

همه چیز درباره: بهترین صبحانه ایرانی چیست؟

بهترین صبحانه ایرانی چیست؟

برچسب ها: صبحانه ایرانی , بهترین صبحانه ایرانی

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “بهترین صبحانه ایرانی چیست؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “صبحانه ایرانی” یا “بهترین صبحانه ایرانی” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

صبحانه مهمترین وعده غذایی در طول روزه که همه ما باید توجه ویژه ای بهش داشته باشیم. چقدر خوبه که با شروع یک روز زیبا یک صبحانه ایرانی کامل و خوشمزه رو صرف کنی و خودت رو برای یک روز جدید آماده کنی. فکر می کنی بهترین صبحانه ایرانی چی می تونه باشه؟ صبحانه ایرانی تنوع زیادی داره، در فرهنگ کشور ما مرسوم ترین صبحانه نان بربری داغ به همراه پنیر و گردو و چای شیرینه که بنظر من خوشمزه ترین صبحانه ایرانی هم همینه. البته دیگر صبحانه های ایرانی مثل حلیم، آش شله قلمکار، کله پاچه، شله زرد، نیمرو، املت، حلوا شکری، کره مربا و… به همراه خوشمزه ترین نان های ایرانی مثل نان سنگگ، نان تافتون، نان لواش و… هم طرفداران زیادی دارند.


این سوال با کد ( ID=1098 ) از آی پی 46.224.226.69 در ۱۳/۰۵/۱۳۹۶ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بهترین صبحانه ایرانی چیست؟” و یا هر سوالی درباره “صبحانه ایرانی” و “بهترین صبحانه ایرانی” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.