in

افتضاحافتضاح

پرفروش ترین فیلم ایرانی کدام است؟

por forush tarin filme irani kodam ast

همه چیز درباره: پرفروش ترین فیلم ایرانی کدام است؟

پرفروش ترین فیلم ایرانی کدام است؟

برچسب ها: پرفروش ترین فیلم ایرانی , پرفروش ترین فیلم های ایرانی

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “پرفروش ترین فیلم ایرانی کدام است؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “پرفروش ترین فیلم ایرانی” یا “پرفروش ترین فیلم های ایرانی” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

در چند سال گذشته شاهد تولید پرفروش ترین فیلم های ایرانی بودیم که هر کدوم بیشتر از 10 میلیارد تومان فروش داشتند. اما در این میون پرفروش ترین فیلم ایرانی که تولید و اکران سال 1395 هست فیلم گشت 2 ساخته سعید سهیلی بوده که در مدت اکران چیزی حدود ۱۹٬۶۸۷٬۱۶۳٬۰۰۰ تومان فروش داشته. فیلم گشت 2 که در ادامه فیلم گشت ارشاد ساخته شده یکی از بهترین فیلم های ایرانی هست که تونست خنده به لب بینندگانش بیاره و بعد از مدتها در گیشه سینما غوغا بپا کنه. در زمره پرفروش ترین فیلم های ایرانی میشه به نهنگ عنبر 2 ساخته سامان مقدم، خوب بد جلف ساخته پیمان قاسم خانی، فروشنده ساخته اصغر فرهادی، محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی، من سالوادور نیستم ساخته منوچهر هادی، سلام بمبئی ساخته قربان محمدپور و 50 کیلو آلبالو ساخته مانی حقیقی اشاره کرد که هر کدام بیش از 13 میلیارد تومان فروش داشتند.


این سوال با کد ( ID=1099 ) از آی پی 46.224.226.69 در ۱۳/۰۵/۱۳۹۶ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “پرفروش ترین فیلم ایرانی کدام است؟” و یا هر سوالی درباره “پرفروش ترین فیلم ایرانی” و “پرفروش ترین فیلم های ایرانی” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.