in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

20 فیلم الهام‌بخش و فوق العاده که حتما باید ببینی

20film e elham bakhsh ke hatman bayad bebini

فیلم الهام بخش ، فیلم انگیزشی،فیلم رمانتیک و عاشقانه، فیلم حادثه ای و ماجراجویی، فیلم های احساسی و تاثر برانگیز، فیلم اکشن،فیلم کمدی و یا هر ژانری رو که نگاه می کنی باید حرفی برای گفتن داشته باشه. فیلم های سینمایی و تلویزیونی بسیار خوبی در سراسر دنیا وجود دارند که ماندگار شدند. دلیل ماندگاری این فیلم های جذاب ارتباطی بود که با مخاطب تونستن برقرار کنند. تماشای فیلم یکی از بهترین تفریحات در همه زمان ها به خصوص فصل تابستان هست. امروز تصمیم دارم تا چند فیلم الهام بخش از سینمای جهان رو معرفی کنم تماشای این 20 فیلم انگیزشی هم اوقات فراغت رو پر می کنه و هم زندگی رو از جنبه دیگه ای نشون میده. مبارزات،غلبه بر مشکلات و ایده های این فیلم ها بسیار جذاب و دیدنیه. 20 فیلم الهام بخش رو از همه ژانرها انتخاب کردم تا سلیقه های متفاوت بتونن از دیدینش لذت ببرن.

معرفی 20 فیلم الهام بخش و تاثیرگذار جهان

در نت نظر بخوان: تماشا و دانلود فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

20- The Bucket List

فیلم انگیزشی

اولین فیلم الهام بخش رو از محصولات 2007 انتخاب کردم. در این فیلم با لیست آرزوهای دو مرد آشنا میشی که سرطان زمان کمی براشون باقی گذاشته.  این فیلم الهام بخش حول بیماری و  مشکلاتش نمی چرخه بلکه همش امید و انرژی هست.

کارگردان: رابین رینر
نویسنده:  جاستین زاکمان
هنرپیشه ها: جک نیکلسون، مورگان فریمن، سون هیز ، بورلی تاد

لینک: IMDB

19- We Are Marshall

معروف ترین فیلم انگیزشی

فیلم محصول 2006 هست و با یک سانحه هوایی شروع میشه که در اون همه اعضای تیم فوتبال دانشگاه آمریکائی مارشال و مربیان کشته میشن. دیدن تلاش های مربی جوان و تیم دوم برای صعود در مسابقات قهرمانی، الهام بخش بسیاری از جوانان شده که همیشه راهی برای جبران هست.

کارگردان: McGنویسندگان:جیمی لیندن (فیلمنامه)، کری هلمز (داستان)
هنرپیشه ها:متی مک کنی، متیو فاکس، آنتونی مک کی
لینک: IMDB

18- The Pursuit of Happyness – در جستجوی خوشبختی

بهترین فیلم الهام بخش

در جستجوی خوشبختی ماجرای فروشنده ای که به ناگهان دچار مشکلات مالی و کاری زیادی میشه رو دنیال می کنه. داستان وقتی دیدنی میشه که پای پسرش هم به میون میاد. مدت زمان فیلم 117 دقیقه و محصول 2006 است.
جالب اینکه در این فیلم الهام بخش و انگیزشی، ویل اسمیت به همراه پسر واقعی اش در نقش پدر و پسر و نقش اصلی فیلم ظاهر میشن که تاثیرگذاری فیلم رو بسیار بیشتر می کنه. پسر ویل اسمیت رپر و رقصنده اس و بعد از این فیلم به شهرت رسید.
کارگردان: گابریل موچینو
نویسنده: استیو کنراد
هنرپیشه ها: ویل اسمیت، تاندی نیوتن، جیدن اسمیت
لینک:  IMDB

17-Fight Club بهترین فیلم انگیزشی

فیلم انگیزشی و الهام بخش

فیلم محصول 1999 هست و  یک باشگاه مبارزه زیرزمینی رو نشون میده. در این فیلم الهام بخش و تاثیرگذار تلاش جوانی رو برای تغییر مسیر زندگیش نشون میده که مجبور به انتخاب این راه شده. 139 دقیقه زمان برای این فیلم در نظر گرفته شده که یک لحظه اش رو هم نمیشه از دست داد. Fight Club رتبه 8.8 سایت imdb رو داره.
کارگردان: دیوید فینچر
نویسندگان: چاک پالا منوک (رمان)، جیم اولز (فیلمنامه)
هنرپیشه ها: براد پیت، ادوارد نورتون، میت لوف                                                                                                                                             لینک:  IMDB

16-Never Back Down – هرگز عقب نشینی نکن

فیلم الهام بخش اکشن

بهترین فیلم الهام بخش برای دوستداران مهارت های رزمی، فیلمی محصول 2008 هست. این فیلم هم حول محور مبارزه و تمرین و مسابقه می گرده. البته من فیلم برد پیت رو بیشتر دوست داشتم. جک تایلر به همراه مادر و برادرش که کوچکتره به اورلاندو میرن ولی …..

کارگردان:جف وادلو
نویسنده:کریس هوتی
هنرپیشه ها:سین فریز، جیمیون هونسو، امبر هرد

لینک:  IMDB

15- A Beautiful Mind

ذهن زیبا زندگی جان نش

فیلمی محصول 2001 زندگی نابغه ریاضی جان فوربس ناش،به یکی از الهام بخش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان هست. کشف عجیب اون در زمینه تئوری بازی موجب شهرت، اعتبار و ….. تغییراتی که در زندگی این شخصیت رخ میده  و بازی جذاب راسل کرو واقعا ارزش دیدن رو داره.

کارگردان: رون هوارد
نویسندگان: آکیوی گلدسمن، سیلویا نصر (کتاب)

هنرپیشه ها: راسل کرو، اد هریس، جنیفر کانلی
لینک: IMDB

14-Joy فیلم انگیزشی

در لیست فیلم الهام بخش یک فیلم  پر کشش محصول 2015 قرار داره که تونسته 6.6 IMDB v, رو به دست بیاره. داستان واقعی Joy Mangano که مخترع و کارآفرین مشهور آمریکایی هست در این فیلم به تصویر کشیده شده.  اصلا این اتفاقات قابل باور نیست. ستاره های مطرحی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.
کارگردان: دیوید او. راسل
نویسندگان:دیوید او. راسل (فیلمنامه)، آنی مامولو (داستان)
هنرپیشه ها: جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، برادلی کوپر

13- Front of the Class

فیلم الهام بخش خارجی

فیلمی 95 دقیقه ای محصول 2008 در فهرست 20 فیلم الهام بخش جای گرفته. زندگی کودکی تا بزرگسالی فردی که با وجود بیماری و لرزش هایی که در صداش هست رویایی در سر داره Brad می خواد یک…..
کارگردان: پیتر ورنر
نویسندگان: توماس ریکمن (به عنوان تام ریکمن)، براد کوهن (کتاب)
هنرپیشه ها: جیمز ولک، درمان ویلیامز، دومینیک اسکات کی
لینک: IMDB

12-The Streets فیلم الهام بخش

ماجرای یک رقصنده با استعداد خیابانی، که سعی داره با رقص خودش رو به آرزوهاش برسونه سوژه یک فیلم الهام بخش جذاب شده. گروه رقص زیر زمینی با این دختر جوان …..

کارگردان: جمال هیل
نویسندگان: جمال هیل، دین مک کوری
هنریپیشه ها: نافسا ویلیامز، میلک، ماروین وارنر

11-  3 Idiots فیلم الهام بخش کمدی

فیلم های سینمایی

3 احمق فیلمی محصول 2009 هست که در ژانری کمدی درام ساخته شده. یک فیلم کمدی هندی هم در لیست بهترین فیلم های انگیزشی قرار داره. ماجرا روزهای کالج رو نشون میده و از همسایه ای شروع میشه که برای مدتها در ….فیلم 170 دقیقه است و از 10 نمره 8.4 imdb رو به دست آورده.

کارگردان: راجکوهر هیرانی

هنرپیشه ها: امیر خان، مدافون، مونا سینگ، شارمان جوهی

لینک: IMDB

جذاب ترین و  بهترین فیلم الهام بخش رو در صفحه بعدی ببین

6 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام
    لیستت با فاجعه ی هیروشیما برابری می کنه:/
    یه فیلمایی هست که همه دیدن ولی هیچ وقت تکراری نمیشن
    رستگاری در شائوشنک
    فارست گامپ
    زندگی زیباست
    دست نیافتنی هاintouchebels
    زندگی شگفت انگیز امیلی پولن

  2. هی سلام و درود نازنین افسانه
    احوال شما
    خدا قوت .
    دمت گرم .خوشم آمد.
    من هم کار قشنگت (افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم ) را پسندیدم .
    لطفا حتما فیلم جدید انگیزشی را با من به اشتراک بذار خوشحال میشم از طریق شما(خوش فرکانس ++) صورت بگیره
    لحظه هایت ارزشمند سرسبز و قرین آرامش دوست خوب خوش سلیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .