in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

لیست 20 تایی بهترین دیدنی های مالزی

list e 20 taie behtarin didanihaye Malaysia

جاذبه های گردشگری مالزی و مراکز تفریحی مالزی خیلی متنوع و بی نظیر هستند. دیدنی های مالزی هر سلیقه ای رو رواضی می کنه. هم علاقه مندان به طبیعت گردی و هم دوستداران تفریحات ساحلی می تونن تعطیلات خوبی رو در مالزی تجربه کنند. مدرنیته و سنت در کنار هم از جذابیت ها و دیدنی های مالزی هستن. در این مطلب راهنمای سفر به مالزی رو در نظر گرفتم و از بهترین دیدنی های مالزی برات می گم. با من همراه شو تا جاذبه های گردشگری مالزی و بهترین دیدنی های کوالالامپور مالزی رو بیشتر بشناسی.

جاذبه های گردشگری مالزی برای توریست ها

20- Genting Highlands

بهترین دیدنی های مالزی

شهر بازی گنتینگ از نقاط تفریحی و دیدنی های مالزی در ارتفاعات کوالالامپور هست. امکانات متنوعی از بازی های سالنی و فضای باز در این مجموعه وجود داره که توریست های زیادی رو به مالزی جذب می کنه. تله کابین برای رسیدن به این شهر بازی هم هست و در کنار این محل چندین رستوران بین المللی، فروشگاه های متنوع و یکی از بزرگترین مجموعه هتلی در دنیا هم وجود داره.

19- Petronas Twin Towers

برج های دیدنی مالزی

بلندترین برج های دوقلوی جهان از دیدنی های مالزی هستند. برج هایی با ارتفاعی بیش از 4500 متر نماد کوالالامپور مالزی به حساب میان. گردشگران می تونن از بالای برج کل شهر رو با نمایی زیبا ببینند.

18- شهر بوکیت تینگی  – Bukit Tinggi

دیدنی های کوالالامپور

یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری مالزی در شهر کوچکی واقع شده. این شهر با سبک اروپایی و معماری بسیار زیبایی ساخته شده که در کنار تپه جِنتینگ هایلند قرار داره وجود چشمه های آب معدنی و هتل های مدرن این شهر را معروف کرده! این شهر با الهام از شهر زیبای کولمار فرانسه ساخته شده که از دیدنی های مالزی هم هست.

17- پوتراجایا

عجیب ترین دیدنی های مالزی

پوتراجایا برای کم کردن مشکلات کوالالامپور از جمعیت زیاد ساخته شد. ساخت این شهر 5 سال طول کشید و از همان روزها اول تونست توجه همه گردشگران رو جلب کنه. لقب” باغ شهر زیبای مشرق زمین” شایسته این همه زیبایی در معماری و ساختمان سازی است. دریاچه مصنوعی و خانه هایی بدون حصار آرامش بیشتری را به شهر داده اند.

16-  بهترین دیدنی های مالزی جزیره پانگکور لَوت

لیست دیدنی های مالزی

در لیست دیدنی های مالزی بهترین اماکن استراحتی در مالزی دیده میشوند. ویلاهایی زیبا مشرف به اقیانوس که با نخلستان محاصره شدند از جاذبه های گردشگری مالزی هستند. در اینجا بساط پذیرایی و سرو انواع خوردنی و نوشیدنی هم مهیاست.

15- Bukit Bintang مراکز تفریحی مالزی

معروف ترین دیدنی های مالزی

اینجا خیابان اصلی کوالالامپور مالزی هست که همه هتل های معروف، رستوران های بین المللی و مراکز خرید بزرگ در اطرافش قرار دارند. بهترین خیابان مالزی برای قدم زدن که کافه های شیک و خوبی هم داره. اغلب گردشگران از این خیابان معروف مالزی دیدن می کنند.

14- National Museum of Malaysia

موزه ملی مالزی

موزه ملی مالزی مجموعه ایی از تاریخ، فرهنگ، اقتصاد، هنر و صنایع مالایی رو به نمایش می گذاره. تورهای رایگان موزه همه روزه از ساعت 10 صبح برای گردشگران با دو زبان انگلیسی و فرانسوی تدارک دیده شده. در این موزه گنج های کشتی های غرق شده و  قسمتی از دارایی های سلطان ترنگانو نگهداری میشه.

13- KL Tower  – دیدنی های مالزی

مراکز تفریحی مالزی

باز هم یک برج در فهرست دیدنی های مالزی قرار گرفته. این برج مخابراتی، چهارمین برج بلند در جهان هست که گردشگران می نن از بالای برج با دوربین های مخصوصی کل شهر کوالالامپور رو ببینند.

12-آکواریوم کوالالامپور زیباترین دیدنی مالزی

آکواریوم دیدنی مالزی

یک آکورایوم عظیم با 5000 گونه مختلف از جانوران دریایی از جاذبه های گردشگری مالزی هست. راه رفتن در تونل شیشه ای 90 متری آکواریوم و تماشای جانوران و گیاهان دریایی خیلی جالبه به خصوص اینکه میشه غذا  خوردن کوسه ها رو هم از نزدیک دید.

11-شهر تاریخی مالاکا – گردشگری در مالزی

قطب تجاری مالزی

مالاکا مهم ترین مرکز تجاری در جنوب شرقی آسیا بعد از کوالالامپور هست که هر گوشه ای از اون آثار تاریخی، معماری دوران باستان، موزه، فروشگاه های متنوع و کلی هیجان وجود داره

10- Sunway Lagoon مراکز تفریحی مالزی

 دیدنی ترین معابد مالزی

از مراکز تفریحی مالزی یک پارک آبی معروف هست که همیشه رتبه اول مجموعه های تفریحی توریستی مالزی رو کسب می کنه. لازمه یک روز کامل رو به این پارک اختصاص بدی. یک بخش فروشگاهی بزرگ هم در کنار این پارک آبی وجود داره که همه برندهای معروف دنیا رو به فروش می رسونه.

9- Batu Caves غار میمون های مالزی

غار میمون ها در مالزی

غار میمون ها از بهترین دیدنی های مالزی و از اماکن مقدوس هندوهاست. در 11 کیلومتری کوالالامپور واقع شده و زمانی مخفیگاه بوده که تبدیل به پرستشگاه و محل اجتماع هندوها شده. یکی از اسرارآمیزترین دیدنی های مالزی این معبد پیچیده و رازآلود هندوهاست که با مجسمه های بلند و هاله های نور مقدس تزیین شده.

8-.مسجد کریستال از دیدنی های مالزی

تورهای ارزان مالزی

یک مسجد نفیس از دیدنی های مالزی در ایالت کوالا ترِنگانو  هست که بسیار با ابهت و بزرگ ساخته شده. همه این سازه عظیم از جنس فولاد، کریستال و شیشه هست. علت با ارزش بودن این بنا هم جنس مواد به کار رفته در اون هست. اینجا منو یاد یکی از اماکن و دیدنی های گرجستان میندازه

7- مراکز دیدنی و تفریحی مالزی جزایر پِرهِنتیان

عجیب ترین جزایر مالزی

مجموعه جزایری در مالزی زیبا با ساحلی شنی و سفید رنگ و آب هایی زلال تونسته توجه توریست ها رو جلب کنه. برای غواصی، شنا، کایاک سواری بهترین امکانات فراهم شده . البته کوه پیمایی در جنگل های این جزایر هم از تفریحات مالزیه و میشه مناطق بکر رو از نزدیک دید.

6 – معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان

مراکز تفریحی در مالزی

همه دیوارها، کف، ستون و سقف این معبد از شیشه ساخته شده که از زیبایی نظیر نداره. این معبد هندوها از درخشنده ترین معابد دنیاست که به معبد شیشه ای نیز شهرت دارد. بیش از 300 هزار قطعه شیشه در رنگ های قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و سفید در ساخت این بنا به کار رفته که چشم ها رو خیره می کنه.

5- Titiwangsa چشم مالزی

پارک ملی مالزی

پارک ملی و دریاچه تفریحی کوچکی که چشم مالزی لقب گرفته از مراکز تفریحی مالزی و دیدنی های مالزی در شب هست. بزرگترین چرخ و فلک دنیا در این پارک به همراه دریاچه ای زیبا و برنامه های جذاب رقص نور به خصوص در شب بسیار دیدنی و میهج می تونه باشه.

4- China Town جالب ترین دیدنی های مالزی

گردشگری در تور مالزی

محله چینی ها از جالب ترین دیدنی های مالزی می تونه باشه. در اینجا می تونی همه نوع جنس بدلی و ارزون از مارک های معروف دنیا رو پیدا کنی. اغلب توریست ها برای خرید یادگاری به اینجا میان  حتی اگر چیزی هم ازشون خرید نکنی باز هم دیدن این بازار کلی سرگرم کننده است.

3- highland Cameron  جواهر مالزی

مناظر زیبای مالزی

منطقه ای که از زمین های کشاورزی پوشیده شده جواهر مالزی لقب گرفته. گیاهانی در معرض انقراض که رنگ و بویی کمیاب دارند در میان کوهستانی سرسبز نگهداری میشن! پیاده روی در مسیر این کوهستان از لذتبخش ترین تفریحات در مالزی هست. برای طبیعت گردان تیپه های کامرون از زیباترین دیدنی های مالزی هست.

2- KL Butterfly Park

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

پارک پروانه کوالالامپور مالزی، بیش از 6 هزار گونه پروانه رو در یک محیط طبیعی نگهداری می کنه! بیش از 15 هزار گونه گیاهی و شبیه سازی جنگل های بارانی فضای خوبی را برای نگهداری پروانه ها ایجاد کرده. در این پارک قفس هایی برای نگهداری از هزارپاها و عنکبوت های مالزیایی هم وجود داره که از این ها عجیب تر پروانه های هیولا مانند و بزرگ رنگین کمانی هستند.

1- Central Market دیدنی های مالزی

Central Market دیدنی های مالزی

در لیست بهترین دیدنی های مالزی به یک بازار مرکزی می رسیم که قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی هست. 50 سال قبل این محل میدون میوه و تره بار بوده ولی امروزه مرکز عرضه صنایع دستی و تولیدات هنری مالزیه! بدون خرید سوغاتی و یادگاری از مالزی نباید این بازار بزرگ رو ترک کنی.

آیا تا به حال به مالزی سفر کردی؟ کدوم یکی از دیدنی های مالزی رو از نزدیک دیدی؟ گردشگری از جذاب ترین و مهیج ترین تفریحات در هر فصلی هست! آشنا شدن با فرهنگ های مختلف و خوردن غذاهای ملل دیگه بسیار دلچسب می تونه باشه. به نظرت چه تفریحی از گردشگری جالب تره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .