in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

5 نکته منفی خرید گروهی از گلدتگ

5 nokte manfi kharid goroohi az goldtag

همونطور که توی خیابون گاهی برای خرید از مغازه ای به مغازه ی دیگه میری، توی اینترنت هم بارها شده که دنبال یه جنس با قیمت و شرایط بهتر از سایتی به سایت دیگه بری. بخاطر همین برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی و تجربه خریدی ارزان قیمت سایت های خرید گروهی پدید اومدن. این سایت ها گاهی چنان تخفیف های عجیب و غریبی روی محصولات میزارن که آدم به شک میافته که این واقعیته یا واسه سر کار گذاشتن بازدید کننده ست؟ یکی از سایت های خرید گروهی در ایران که دامنه فعالیتش در اکثر استان های ایران هست، سایت خرید گروهی گلدتک هست. خرید گروهی از گلدتگ تقریبا روال سایت های مشابه رو داره و پیجیدگی خاصی در اون مشاهده نمیشه. اما هر سایتی نقاط قوت و ضعفی هم داره که در این مطلب میخوایم به پنج نکته منفی خرید گروهی از گلدتگ اشاره کنیم. اگه دوست داری تجربه خرید گروهی از گلدتگ رو از زبون من بشنوی بهتره تا آخر این مطلب با من همراه باشی.

خرید گروهی از گلدتگ به چه صورته؟

سایت خرید گروهی گلدتگ

شاید اولین سوالی که برات پیش بیاد اینه که اصلا خرید گروهی یعنی چی؟ فرض کنیم شما فروشنده یه کالایی هستی. من به عنوان یک بازاریاب به شما مراجعه میکنم و پیشنهاد میدم که اگه من این محصول شما رو 50 تا یکجا ازش بفروشم چقدر کمتر از قیمت اصلیش میدی؟ قاعدتاً شما این پیشنهاد رو قبول میکنی و در ازای فروش 50 تا از یک کالا حاضری اونو با قیمت پایینتری به من بدی. سایت خرید گروهی گلدتک هم به همین صورت کار میکنه و کالا رو با قیمت بسیار پایینتر از بازار و سایت های دیگه برای فروش قرار میده، به شرطی که چندین نفر اون رو همزمان خرید کنن.

در نت نظر بخون: بهترین سایت خرید اینترنتی

5 نگته منفی در سایت خرید گروهی گلدتگ

1- تعداد محصول زیاد در صفحه اول

به محض وارد شدن به سایت اولین نکته آزار دهنده زیاد بودن بیش از حد تعداد محصولات و در نتیجه سنگین شدن صفحه ست. به شخصه وقتی برای اولین بار وارد سایت خرید گروهی گلدتگ شدم دو بار مرورگرم هنگ کرد و مجبور شدم ببندمش. ولی بار سوم موفق شدم که از محصولات دیدن کنم.

2- دسته بندی نامناسب محصولات

وقتی برای خرید گروهی از گلدتک بخوای محصولی رو انتخاب کنی، انتخاب محصول کمی برات سخت خواهد بود. چون دسته بندی که برای کالاها در نظر گرفته شده خیلی مناسب نیست. و در نهایت مجبور میشی از سرچ سایت استفاده کنی.

3- کم ارزش بودن بعضی محصولات

برای محصولات زیر ده هزار تومن اصلا عقلانی نیست که بخوای وقتت رو با خرید گروهی هدر بدی. فرض کنیم بخوای یه اسپری خوش بو کننده بخری. خب قیمتش نهایتاً 6 الی 10 هزار تومنه. حالا می بینی توی گلدتگ همون رو با قیمت مثلا 3 هزار تومن برای فروش قرار دادن. ولی برای خریدش باید مبلغ رو پرداخت کنی و صبر کنی تا 40 نفر دیگه اون رو سفارش بدن و در نهایت محصولت به دستت برسه. که اصلا این همه منتظر موندن برای گرفتن یه تخفیف چند هزار تومنی خیلی کار جالبی نیست.

4- گرون بودن بعضی از اجناس

میدونیم که بسیاری از اجناس چینی هستن و اگه بخوایم یه دوری توی خیابون بزنیم حتماً چندتا دست فروش میبینید که همون کالا رو برای فروش موجود دارن. حالا وقتی که به سایت گلدتگ بر میگردی و انتظار این رو داری که از یک سایت خرید گروهی بتونی همون محصول رو با قیمت خیلی پایینتری بخری با کمال تعجب میبینی که قیمت از بیرون خیلی بالاتره و البته هزینه پست هم باید پرداخت کنی.

5- طولانی بودن مدت انتظار برای خرید گروهی از گلدتگ

همونطور که در نکته سوم هم اشاره کردم، خرید گروهی از گلدتگ نیازمند انتظار نسبتاً طولانی هست که باید یک محصول به تعداد فروش تعیین شده برسه. مشخص نیست 1 روز طول بکشه یا یک ماه. در هر صورت باید صبر کنی تا فروش به سطح مورد نظر برسه و کالا برات ارسال بشه.

سایت های خرید گروهی از جمله سایت خرید گروهی گلدتگ کمک میکنه که جنسی رو با قیمت واقعیش به دست بیاری و در این اوضاع اقتصادی در بسیاری مواقع کمک خوبیه در خرید کالا. خرید شما از گلدتگ میتونه به پیشرفت سایت کمک کنه و در آینده ای نه چندان دور معایب مطرح شده هم برطرف بشه.

در نت نظر بخون: راهنمای خرید کامپیوتر

ممنونم از اینکه تا انتها این مطلب رو دنبال کردی و امیدوارم که برات مفید بوده باشه. لطفا اگه نظر یا پیشنهادی داری از بخش نظرات با من در میون بزار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...