in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

لیست 10 تایی بهترین رستوران های همدان

liste 10 teyi behtarin resturan haye hamedan

با آغاز ماه شهریور موج جدیدی از سفرهای تابستانی آغاز میشه و افرادی که در دو ماه ابتدایی تابستان موقعیت گشت و گذار براشون فراهم نشده دنبال مقصد سفر تابستانی میگردن تا اونا هم از فصل زیبای تابستان بهره ای برده باشند. همونطور که می دونی یکی از بهترین شهرهای کشور برای مسافرت تابستانی شهر بسیار زیبای همدان هست. همدان که در حال حاضر یکی از کلانشهرهای کشور لقب گرفته هم از نظر آثار تاریخی و باستانی و هم از نظر جاذبه های گردشگری طبیعی در طول سال پذیرای مسافرین داخلی و خارجی زیادیه. خب طبعاً این مسافرین برای صرف غذا دنبال بهترین رستوران های همدان می گردند تا لذت سفرشون رو کامل کنند. من در این مطلب یک لیست 10 تایی از بهترین رستوران های همدان رو برات تهیه کردم تا با سفر به این شهر زیبا و باستانی از نظر کیفیت غذا خیالت راحت باشه و بدونی بهترین رستوران های همدان کجا هستند و کجا می تونی خوشمزه ترین غذاها رو نوش جان کنی.

لیستی از بهترین رستوران های همدان برای مسافرین هگمتانه

1 – باغ رستوران نعل اشکنه یکی از بهترین رستوران های همدان

رستوران نعل اشکنه از بهترین رستوران های همدان

آدرس : بلوار کولاب، نرسیده به عباس آباد

اگه می خوای یک غذای دلچسب و خوشمزه رو در یک باغ فوق العاده زیبا با چشم اندازی بی نظیر میل کنی باغ رستوران نعل اشکنه همدان برات بهترین پیشنهاده. ممکنه قیمت غذاهای این رستوران یک مقدار بالا باشه ولی ارزشش رو داره که برای یک بار هم که شده به رستوران نعل اشکنه بری و از غذاهای خوشمزه و محیط بسیار زیبای این باغ رستوران لذت ببری.

2 – فست فود ماه سبز بهترین فست فود همدان

رستوران ماه سبز همدان یک رستوران خوب در همدان

آدرس : بلوار سعیدیه، بلوار ارم، نرسیده به خیابان قهرمان

فست فود ماه سبز مثل سایر فست فودهایی که می شناسیم دارای یک فضای رنگی رنگی و شلوغ پلوغ نیست. این فست فود دقیقاً مثل یک باغ رستوران سنتی فضایی پر از آرامش و گل و گیاه برای مشتریانش آماده کرده. می تونی بعد از اینکه غذات رو تحویل گرفتی ببری داخل باغ نوش جان کنی.

3 – رستوران سنتی شاندیز حاجی بهترین رستوران سنتی همدان

رستوران شاندیز حاجی یک رستوران سنتی خوب در همدان است

آدرس : خیابان تختی، جنب شهرداری منطقه دو، محله حاجی

فضای رستوران شاندیز حاجی همدان کاملاً تاریخی و سنتی هست، چون مکانی که رستوران در حال حاضر در اونجا قرار داره در گذشته یعنی در دوره قاجار ساخته شده و یکی از زیباترین بناهای تاریخی این شهره. این حمام که به حمام محله حاجی ها شهرت داشته از دالان ها و هشتی های دیدنی ها و زیبایی ساخته شده. غذای خوشمزه و با کیفیت رستوران سنتی شاندیز حاجی و محیط خاص و قدیمی این رستوران باعث شده یکی از پرطرفدارترین رستوران های همدان باشه.

4 – رستوران داریوش گنجنامه یک رستوران خوب در همدان

رستوران داریوش گنجنامه یک رستوران خوب در همدان

آدرس : مجموعه تفریحی ورزشی گنجنامه

محال ممکنه که به همدان سفر کنی و از گنجنامه که یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری همدان هست بازدید نکنی. در بازدید از گنجنامه برای صرف غذا می تونی به رستوران داریوش که یکی از بهترین رستوران های این مجموعه است مراجعه کنی. این رستوران در طبقه سوم مجموعه تفریحی ورزشی گنجنامه قرار داره و در روزهای تعطیل با موسیقی زنده از مشتریانش پذیرایی می کنه.

5 – سفره خانه سنتی حمام قلعه یک رستوران سنتی خوب در همدان

بهترین رستوران سنتی همدان رستوران حمام قلعه

آدرس : خیابان شریعتی، کوچه مهر

سفره خانه سنتی حمام قلعه بخشی از مجموعه موزه حمام قلعه همدان هست که از 78 آغاز به کار کرده. پس اگه برای تفریح و سیاحت به موزه مردم شناسی حمام قلعه سر زدی می تونی برای صرف غذا به رستوران سنتی خیلی خوب این مجموعه مراجعه کنی و یه غذای خوشمزه و عالی نوش جان کنی.

6 – رستوران کاکتوس یکی از بهترین رستوران های همدان

رستوران کاکتوس یک رستوران ارزان قیمت در همدان

آدرس : میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانک ملی

یکی از محبوب ترین رستوران های همدان بین اهالی بومی شهر رستوران کاکتوس هست. قیمت غذاهای این رستوران هم نسبت به بقیه مناسب تر هستند. کیفیت غذا و سرویس دهی رستوران کاکتوس هم در حد خیلی خوب برآورد شده. اگه مسافر همدانی حتماً سری به رستوران کاکتوس بزن.

7 – رستوران میسان یک رستوران شیک در همدان

رستوران میسان یک رستوران شیک در همدان

آدرس : تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد، رستوران شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان

از اونجا که رستوران میسان در منطقه گردشگری عباس آباد قرار داره، مسافرین زیادی در روز به این رستوران مراجعه می کنند و از محیط بسیار زیبا و غذاهای خوشمزه و با کیفیتش لذت می برند. در رستوران میسان می تونی انواع غذاهای ایرانی، کباب ها و خوراک ها رو نوش جان کنی.

8 – رستوران ایتالیایی دلژین بهترین رستوران ایتالیایی همدان

رستوران دلژین بهترین رستوران ایتالیایی در همدان

آدرس : خیابان بو علی سینا، روبروی هتل پارسیان بوعلی

اگه در سفر به همدان هوس غذاهای خوشمزه ایتالیایی کردی می تونی به رستوران ایتالیایی دلژین مراجعه کنی و غذاهای خوشمزه ش رو امتحان کنی. استیک ها و پاستاهای رستوران دلژین طرفداران زیادی دارن و ارزششو داره که امتحانش کنی. محیط رستوران هم بسیار شیک و چشم نواز و جوون پسنده.

9 – بریانکده پسر خوب مرکز بهترین بریانی ها در همدان

بریانکده پسر خوب یک رستوران خوب همدان

آدرس : آرامگاه باباطاهر، جنب آتش نشانی

رستوران پسر خوب بهترین مکان برای صرف یک خوراک بریانی خوشمزه ست. از کیفیت غذا گرفته تا رفتار پرسنل و همچنین فضای رستوران میشه گفت این رستوران جزء بهترین رستوران های همدان هست و همه چیزش درجه یکه. مرغ و ماهی های بریانی رستوران پسر خوب رو حتماً امتحان کنید.

10 – سفره خانه سنتی میترا یکی از بهترین رستوران های سنتی همدان

بهترین رستوران سنتی همدان سفره خانه سنتی میترا

آدرس : دهکده گنج نامه، میدان میشان

یکی دیگه از بهترین رستوران های همدان رستوران سنتی میترا هست که در دشت میشان قرار داره. به جرات میشه دشت میشان آرامش بخش ترین و رویایی ترین مکان همدانه. علاوه بر سفره خانه، این مجموعه اقامتگاه هم در اختیار مسافرین قرار میده. می تونی با سفر به دشت میشان چند روزی رو از هیاهوی شهری دور باشی و آرامش مطلق رو تجربه کنی، به علاوه با خوردن غذاهای خوشمزه رستوران سنتی میترا دلی از عزا دربیاری.

خب دوست خوبم، اینم از لیست 10 تا از بهترین رستوران های همدان . البته همدان رستوران های خوب و عالی زیاد داره ولی دیگه ما نمی تونیم همه اونها رو در یک لیست بگنجونیم، برای همین اگر تجربه ای از حضور در رستوران های خوب دیگه همدان و یا حتی همین رستوران هایی که اسم بردم داری لطفاً از بخش نظرات من و دیگر کاربران نت نظر رو مطلع کن.

10 دیدگاه

نظر بده
  1. ما رفتیم رستوران داریوش گنجنامه.رفتار مدیریت و پرسنل خیلی عالی بود.خیلی گرم و صمیمی بودن.کیفیت غذاشون عالی و تازه بود و فضای خیلی دنجی دارن برای اینکه آدم آرامش بگیره

  2. رستوران نعل اشکنه همدان را امروز رفتم
    کیفیت غذاشون خیلی پایین بود.
    کباب بناب قابل خوردن نبود فقط دنبه را با آرد چرخ کرده بودند
    البته قیمتشون هم بابا بود ولی کیفیت خیلی پایین
    اصلا اینجا را پیشنهاد نمیکنم

    • افتضاح ترین رستوران همدان رو میتونید تجربه کنید نمیدونم چرا تو لیست بهترین رستوران میاره نه سرویس دهی خوب بود نه کیفیت غذا یجورایی افتضاح سرد و سفت کباب بنابش کلا دنبه و نون خشک بود !

  3. رستوران نعل اشکنه را امروز برای ناهار انتخاب کردیم البته از طریق چند سایت معروف، کیفیت غذاهاش خیلی پائین بود. کباب بی کیفیت و جوجه کباب نپخته از گوشت مرغ یخ زده

  4. نعل اشکنه بسیار غذای بد و بی کیفیتی داشت و برخورد و شرایط نامناسب چند مدل کبابش رو سفارش دادیم سوخته و بی مزه بود
    و سرویس دهی هم بسیار بد بود
    لطفا از لیست حذف کنید
    هر کی بره ناراضی خواهد بود
    اردیبهشت ۱۴۰۱

  5. رستوران نعل اشکنه که به عنوان رستوران خوب معرفی کردین از نظرت کیفیت غذا، نوع سرویس دهی و رفتار پرسنل بسیار ضعیف می باشد، لطفا در معرفی اماکن تجدید نظر کنید چون ما از تهران با استفاده از اطلاعات شما مراجعه کردیم و متاسفانه ناراضی بودیم. اما از طرفی رستوران شاندیز حاجی از هر لحاظ حتی از بسیاری از رستوران های مطرح تهران عالی تر بود??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.