in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

نکات جالب درباره بازیگران بازی تاج و تخت

nokate jaleb darbare bazigarane bazi e taj o takht

بازیگران بازی تاج و تخت رو دیگه همه می شناسند. کمتر کسیه که سریال جذاب game of thrones رو ندیده باشه و اسم یا زندگینامه بازیگران بازی تاج و تخت رو به طور کامل ندونه. این مجموعه تلویزیونی پر بیننده بر اساس کتاب داستان های فانتزی” ترانه های یخ و آتش”  نوشته جرج آر.آر. مارتین تهیه شده و یک داستان خیال پردازی و حماسی رو به زیبایی روایت می کنه دوشنبه گذشته پخش فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت هم به اتمام رسید. شنیده ها حاکی از اینه که سری هشتم در سال 2019 پخش خواهد شد. در این مطلب حقایقی جالب در مورد بازیگران سریال بازی تاج و تخت رو برای علاقه مندان بازگو می کنم.

نا گفته هایی از بازیگران بازی تاج و تخت

Talisa Stark زن راب استاک کیست؟

نکات جالب گیم آف ترونز

ایفاگر نقش  تالیسا استارک در این مجموعه Oona Chaplin هست. زن راب استاک از بازیگران بازی تاج و تخت، در اصل نوه واقعی چارلی چاپلین مشهور است.

Hodor یا دی جی معروف از بازیگران بازی تاج و تخت

بازیگران سریال بازی تاج و تخت

Kristian Nairn بازیگر نقش هودور در دنیای واقعی به صورت حرفه ای دی جی است! و با خواننده ها و گروه های زیادی مثل  سیزر سیسترز و کلوین هریس هم کار کرده.

رامین جوادی آهنگساز ایرانی آلمانی Game of thrones

آهنگساز ایرانی بازی تاج و تخت

رامین جوادی از بازیگران بازی تاج و تخت نیست ولی بهتره در این لیست از آهنگساز معروف ایرانی آلمانی! سریال بازی تاج و تخت هم اسمی برده بشه. رامین جوادی آهنگساز سریال جذاب فرار از زندان هم هست.

 ایگریت بانویی اشرافی

راز بازیگران بازی تاج و تخت

رز لزلی بازیگر از بازیگران بازی تاج و تخت در فیلم نقش خشنی داره ولی اصالتا یک نجیب زاده است! او همه زندگیش رو در یک قصر زیبا نزدیک آبردین اسکاتلند گذرونده! قصری اشرافی که بیش از 500 سال در اختیار خانواده لزلی بوده جایی است که رز در اونجا بزرگ شده.

کتک کاری شان بین

کتک کاری شان بین

Eddard “Ned” Stark رو که می شناسی؟ نقش اون رو Sean Bean بر عهده داره . یک روز که شان با نامزدش در یک کافه ساحلی نشسته بوده یک رهگذر بهش حمله می کنه و حسابی کتک می خوره.

ملکه سرسی 5 دلار در حسابش داشت

در فهرست بازیگران بازی تاج و تخت نام Lena Headey می درخشه. لنا در زندگی واقعی و دادگاه طلاق مجبور شده تا دارایی های حساب بانکی اش رو افشا کنه در کمال تعجب تنها 5 دلار در اون حساب پول داشته.

نگرانی جان اسنو از جذابیت بازیگران بازی تاج و تخت

حقایقی از بازی تاج و تخت

 Kit Harington برای بازی در نقش جان اسنو خیلی محبوب شد. اغلب طرفداران هم به دلیل جذابیت کیت بهش علاقه مند شدند ولی این هنرپیشه معروف بیشتر دوست داره تا هالیوود اون رو برای هنرش به یاد بیاره نه چهره اش و در مصاحبه ای هم اینو اعلام کرده.

شبکه HBO پخش این مجموعه تلویزیونی رو بر عهده داشت. کدوم یکی از این حقایق جالب در مورد بازیگران بازی تاج و تخت رو شنیده بودی؟ آیا نکته ای بود که برات جذاب باشه؟! اگر تو هم از بازیگران بازی تاج و تخت در زندگی واقعی چیزی شنیدی همینجا در نظرات بگو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .