in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

قیمت ایفون 8 در ایران اعلام شد

Gheimate iphone 8 dar Iran elam shod

مژده به طرفداران اپل و دوستداران نسل جدید گوشی های هوشمند، قیمت گوشی ایفون 8 اپل اعلام شد. به این ترتیب انتظار اعلام قیمت ایفون 8 در ایران نیز به پایان رسید. با توجه به ویژگی های جدید iphone 8 و به کارگیری پردازنده های قوی تر،  قیمت ایفون 8 در ایران درصدی بیش از نسخه های قبلی قابل پیش بینی است. در این مطلب آخرین اخبار از قیمت گوشی ایفون 8 اپل و قیمت ایفون 8 در ایران اطلاع رسانی می شود.

بررسی قیمت ایفون 8 در ایران

 عوامل موثر بر قیمت گوشی ایفون 8 اپل

قیمت گوشی ایفون 8 اپلقیمت ایفون 8 در ایران

 iphone 8 – نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل به نام‌های آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس، دارای ویژگی های جدیدی هستند که در تعیین قیمت گوشی ایفون 8 اپل موثر است برخی از این ویژگی ها عبارتند از: پردازنده قوی‌تر شش هسته ای با 25 درصد سرعت بیشتر، نمایشگر ارتقا یافته مجهز به تکنولوژی  True Toneو دوربین‌های پیشرفته‌تر با سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال با سرعت بالا.

قیمت نهایی و پیش فروش ایفون 8 اپل

پیش فروش ایفون 8 اپل قیمت ایفون 8 در ایران

علاقه مندان نسل جدید گوشی های هوشمند از همین لحظه برای در اختیار داشتن ایفون جدید لحظه شماری می کنند. از 15 سپتامبر پیش فروش ایفون 8 اپل شروع می شود و 22 سپتامبر ماه نیز زمان عرضه iphone 8 اعلام شده است.

قیمت گوشی ایفون 8 اپل در بازار جهانی

قیمت گوشی ایفون 8 اپل در بازار جهانیقیمت ایفون 8 در ایران

لیست قیمت گوشی ایفون 8 اپل  لحظلتی پیش به این ترتیب اعلام شد:

 قیمت پایه iPhone 8 حافظه 64 گیگابایتی برابر با 699 دلار

قیمت پایه iPhone 8 حافظه 256 گیگابایتی برابر با 849 دلار

حداقل قیمت گوشی ایفون 8 پلاس حافظه 64 گیگابایتی با قیمت پایه 799 دلار

حداقل قیمت گوشی ایفون 8 پلاس حافظه 256 گیگابایتی با قیمت پایه 949 دلار

قیمت آیفون X مدل 64 گیگابایتی با قیمت 999 دلار پایه

قیمت آیفون X مدل 256 گیگابایتی آن 1149 دلار

قیمت ایفون 8 در ایران چقدر است؟

قیمت ایفون 8 در ایران چقدر است؟قیمت ایفون 8 در ایران

لیست قیمت ایفون 8 در ایران با توجه به عدم تعادل شاخص دلار در ایران از یک نوسان نسبی برخوردار است. طبق آخرین اطلاعات بازار ارز، قیمت هر دلار امریکا امروز 22 شهریور 3923 تومان و هر یورو معادل 4770 تومان اعلام شده. به این مبلغ تعرفه های گمرکی و وارداتی نیز افزوده خواهد شد. با این حساب به نظر باید انتظار قیمت بالاتر از 7-8 میلیون را داشت.

در نت نظر بخوان:  اپلیکیشن ایرانی خوب

آیا منتظر عرضه گوشی جدید اپل هستی؟ چقدر به نسل جدید گوشی های هوشمند علاقه داری؟  با توجه به امکانت ویژه ای که این گوشی داره آیا قیمت اپل رو مناسب می دونی یا نه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .