in ,

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر

بهترین دارالترجمه تهران – لیست 10 تایی

The Best Translation Center Of Tehran

ترجمه تخصصی و ترجمه دانشجویی دغدغه بسیاری از جوانان هست. برای این منظور دارالترجمه های تهران فعالیت گسترده ای دارند. بهترین دارالترجمه تهران تنها یک مرکز ترجمه نیست بکله جاییه که باید بتونی بهش اعتماد کنی. نتیجه تحقیقات در قالب یک مقاله علمی رو که نیاز به ترجمه داره نمیشه به دست هر کسی سپرد. بهترین دارالترجمه تهران باید امین، متعهد، متخصص و وقت شناس باشه. در این مطلب بهترین دارالترجمه تهران رو معرفی می کنم که می تونی با خیال راحت مدارک و اسنادت رو برای ترجمه به اون ها بسپاری. اینطوری هم از کیفیت ترجمه و هم از بقیه جهات مشکلی نخواهی داشت.

1- دارالترجمه داریان

فهرست بهترین دارالترجمه تهران

آدرس : فلکه دوم صادقیه ضلع شمال غربی مجتمع صادقیه زیر 19همکف واحد
شماره تلفن: 44001629
44061411
44061412
09199505041
09199505042
09127050669
در لیست بهترین دارالترجمه های تهران داریان با انجام ترجمه تخصصی از فارسی به زبان های دیگر و بالعکس تونسته رضایت مشتریان رو جلب کنه. برای کارهای دانشجویی و ترجمه مقالات ، پروپوزال، چکیده و پایان نامه گزینه مناسبیه.

2- دارالترجمه رسمی شهر – بهترین دارالترجمه غرب تهران

آدرس : فلکه دوم صادقیه- ابتدای اشرفی اصفهانی – نبش سازمان آب غربی – جنب آموزشگاه بعثت – پلاک 346 طبقه دوم واحد 6
شماره تلفن: 44250647
44977006
09193254900
دارالترجمه رسمی شهر آماده ارائه ترجمه رسمی و غیررسمی به همه زبان هاست. با استفاده از خدمات دارالترجمه های تهران می تونی علاوه بر ترجمه مدارک و اسناد کارهای تایید مدارک از سفارتخانه های تهران رو هم می تونی همینجا انجام بدی.

3- دارالترجمه شریعتی

بهترین دارالترجمه غرب تهران

آدرس : خیابان دکتر شریعتی – بالاتر از بیمارستان ایرانمهر- دوراهی قلهک اول خیابان بصیری پلاک 17 طبقه دوم
تلفن تماس :
۲۲۶۱۸۸۶۱
۲۲۶۰۸۹۳۳-۰۲۱
۲۲۶۱۸۳۲۱-۰۲۱
تجربه ترجمه سریع با دقت و با کیفیت رو در دارالترجمه شریعتی به دست میاری. ترجمه تخصصی عمومی، دانشجویی، رسمی، ترجمه هم زمان و شفاهی رو هم در صورت درخواست انجام میده.

4- دارالترجمه آریاشهر

آدرس : فلکه دوم صادقیه ضلع جنوب غربی مجتمع طلا پاساژطلا 18واحد
تلفن تماس دارالترجمه آریاشهر:
91-44956590
44065857
44956601
تماس موبایل دارالترجمه آریاشهر
09100044081 و 09100044082
فلکه صادقیه تهران چند تا دارالترجمه خوب داره که این هم یکی از اون هاست. بهترین دارالترجمه در تهران برای ترجمه تخصصی مقالات هست و می تونی مراجعه حضوری داشته باشی یا آنلاین سفارش بدی.

5- دارالترجمه رسمی ماندگار

بهترین دارالترجمه تهران برای ترجمه رسمی

آدرس : خیابان طالقانی- ابتدای بهار جنوبی- پلاک 163- طبقه سوم واحد 9

بهترین دارالترجمه تهران برای ترجمه رسمی انگلیسی، آلمانی و عربی هست. علاوه بر ترجمه مدارک و اسناد می تونی ترجمه های دانشجویی و پایان نامه ایت رو هم به دارالترجمه ماندگار بسپاری. پیک اختصاصی هم مدارک رو تحویل می گیره و ترجمه رو برات میاره.

6- یکتا ترجمه – بهترین دارالترجمه تهران

تلفن امـور مشتریـان:6821 – 444 – 0910
مرکز ترجمه تخصصی یکتا ترجمه در زمینه ترجمه تخصصی و ترجمه فوری فعالیت داره و بهترین انتخاب برای ترجمه های فوری دانشجویی می تونه باشه.

7- ترجمانو برگزیده جشنواره وب در ترجمه

بهترین دارالترجمه آنلاین

آدرس : میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – کوچه مهر – پلاک 6 – واحد 2
تلفن: ۶۶۴۶۹۷۳۵ – ۰۲۱
تلفن‌های پشتیبانی: 09107660251 – 09107660253
ترجمانو وب‌سایت برگزیده جشنواره وب ایران در سرویس ترجمه و ویرایش متن هست. در این سایت می تونی به صورت آنلاین مقالات رو برای ترجمه ارسال کنی. مترجمین ترجمانو همگی از دانش آموخته های دانشگاه های مطرح با مدارک علمی معتبر هستند

8- دارالترجمه رسمی گلبرگ نارمک

آدرس بهترین دارالترجمه شرق تهران : میدان هفت حوض ایت شمالی نبش مهرانپور پلاک 588 طبقه 4 واحد 20
تلفن: 77455847
بهترین دارالترجمه شرق تهران رو در فهرست دارالترجمه های رسمی تهران پیدا می کنی. ترجمه رسمی، فوری، تخصصی رو در زمینه های مختلف انجام میده.

9- وبسایت انجام میدم

لیست بهترین دارالترجمه های تهران

تلفن (درساعات اداری):02166559096
وب سایت انجام میدم در لیست بهترین دارالترجمه های تهران جای گرفته در حالی که یک دارالترجمه رسمی نیست. در انجام میدم، سریع و ساده و امن، کارها رو به متخصصین و فریلنسر ها بسپارید. یکی از بخش های فعال انجام می دم قسمت ترجمه اون هست که مترجمین بسیار توانمندی در اون مشغول به کار هستند و با قیمت هایی خیلی مناسب کارهای ترجمه عمومی و تخصصی رو در زمان کوتاهی انجام می دن.

10- دارالترجمه رسمی تهرانپارس

آدرس دارالترجمه در شرق تهران: فلکه اول تهرانپارس منطقه 8
تلفن: 77731770
در فهرست بهترین دارالترجمه های تهران باز هم سراغ شرق تهران رفتم و یکی ازبهترین دارالترجمه شرق تهران رو انتخاب کردم. در منطقه تهرانپارس هر نوع کار ترجمه ای که داری با خیال راحت به اینجا بسپار.

در نت نظر بخوان: بهترین مهد کودک تهران

آیا تجربه برون سپاری ترجمه رو تا حالا داشتی؟ به نظرت چه فاکتورهایی وجود داره که یک دارالترجمه خوب و دیگری بد به نظر میاد؟ نکنه خودت مترجم هستی و در یکی از این دارالترجمه ها کار می کنی. من خودم با دو تا از این لیست همکاری پاره وقت دارم. اگر تجربه ای در این مورد داری با ما در میون بزار.

7 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام خیلی از دارالترجمه های خوب داخل این لیتس نیستن ممنونم که این لیست رو ویرایش کنین و دارالترجمه هایی مثل دارالترجمه رسمی سورن و ساتزاو م میرپارس رو اضاف کنیند ممنون

  2. من با دارالترجمه پویامهر کار کردم و خیلی از کارشون راضی بودم. هم سریع کارها رو بهم تحویل دادن هم کیفیت کارشون خوب بود. هم کارهام به زبان انگلیسی رو بهشون دادم هم به زبان آلمانی

  3. من کار ترجمه زیاد به موسسه های ترجمه سپردم و به نظرم از بین سایت ها و موسسات، موسسه پارس ترنس به لحاظ کیفیت کار، قیمت و پشتیبانی از بقیه شون بهتر بود. لازم بود که اینجا یه تشکر بکنم از مسئولین این موسسه و مترجم های اون

  4. سلام دارالترجمه رسمی پارسیس
    دارالترجمه پارت
    این دو نمونه موفقی هستند که بیش از 60 زبان را تحت پوشش قرار میدهند
    من ترجمه آلمانی را به دارالترجمه پارسیس سپردم ترجمه رسمی منظورمه حدود 10 روزه بهم تحویل داده که تا حالا ندیدم کسی تو این زمان با تاییدات تحویل بده
    ترجمه انگلیسی هم به دارالترجمه پارت سپردم قیمتش هم بهتره
    در کل از هر دوتا راضیم اگه موافق بوددین اینها رو تو لیستتون معرفی کنید

  5. خجالت بکشید، پول میگیرید الکی لیست درست میکنید. اصلا معیار شما چی بوده؟ چرب کردن سیبیل؟ بهترین دارالترجمه ها معمولا کوچیک هستن و پول زیادی برای تبلیغات امثال شما ندارن، اما برای مشتری و کارشون ارزش قائل هستن.

    • سلام دوست عزیز
      لیست ما بر اساس نظرات مردم و از طریق دیدگاه های موجود در اینترنت تهیه شده
      دقیقا از نظراتی مشابه نظرات شما
      ولی متاسفانه دیدگاه شما صرفا ابراز نارضایتی است و معرفی چند مترجم خوب
      خوشحال می شیم بجای نظرات این چنینی به ما و دوستان خود تجربیات خودتونو بگید و چند دارالترجمه معتبر که تجربه خوبی از کار باهاشون دارید رو معرفی کنید
      تشکر پیشاپیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .