in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

معرفی بهترین باشگاه بیلیارد تهران – لیست 10 تایی

Moarefi behtarin bashgah biliard tehran – liste 10 taei

ما توی دوره ای به دنیا اومدیم که متأسفانه برای مدت ها بازی بیلیارد در کشور ممنوع بود و برای خیلی ها از جمله خودم، آرزو. از وقتی که فقط 7 سالم بود اولین بار بیلیارد رو توی کنسول آتاری بازی کرده بودم. با اینکه خیلی بازی ابتدایی و خارج از قوانین بیلیارد واقعی بود اما در در زمان خودش طرفداران زیادی داشت. و بعد از اون کنسولهای بعدی و بیلیاردهای سه بعدی و قانونمندی ارائه شد که بیشتر به واقعیت نزدیک بود. یادم میاد بعد از سالها که اولین بار تابلوی باشگاه بیلیارد رو توی سطح شهر دیدم به حدی ذوق زده شدم که مجال ندادم و سریعاً رفتم توی سالن تا از نزدیک ببینمش. ولی این روزها دیگه باشگاه های بیلیارد توی هر زیرزمین و خیابونی پیدا میشه و تعدادشون هم خیلی زیاده. امروز یاد اون روزها افتادم و تصمیم گرفتم که به همین مناسبت بهترین باشگاه بیلیارد در تهران رو به شما معرفی کنم. مسلماً وقتی اهل بازی بیلیارد باشی انتخاب بهترین باشگاه بیلیارد میتونه برات یه دغدغه باشه چون پیدا کردن محیطی ساکت، منظم و با کلاس که لازمه ی ورزش بیلیارد هست، ممکنه کمی سخت باشه. در ادامه ده باشگاه بیلیارد رو که از نظر مردم بهترین باشگاه بیلیارد تهران هستن رو با هم بررسی میکنیم.

در نت نظر بخون: بهترین باشگاه ورزشی مردانه تهران

معرفی بهترین باشگاه بیلیارد تهران

نکته مهم انتخاب یک کلوپ بیلیارد خوب

شاید در ابتدا وقتی به ورزش بیلیارد نگاه کنی به نظرت فقط یک بازی سرگرم کننده باشه. اما بعد از مدتی که انجام میدی و حرفه ای میشی حس این که در یک مسابقه بزرگتر برنده بشی در درونت موج میزنه. به خاطر همین بهتره که از همون اول به فکر انتخاب یک باشگاه خوب بیلیارد باشی تا بعدها که به اون کلوپ بیلیارد وابسته شدی بتونی از امکاناتش هم استفاده ببری. بعنوان مثال یک کلوپ بیلیارد خوب میتونه بصورت هفتگی یا ماهانه یا مناسبتی اقدام به برگزاری مسابقات داخلی یا بین باشگاهی کنه. البته مسابقات بیلیارد در تهران بصورت دوره ای در جریان هست ولی بعضی از باشگاه ها که مدیریت ضعیف تری دارن معمولا صرفا به چشم کسب در آمد به مشتریاشون نگاه میکنن و امکاناتی مثل مسابقات و غیره رو سمتش نمیرن.

بنابراین اینطوری در نظر بگیر که همین بازی سرگرم کننده بیلیارد میتونه در آینده ای نه چندان دور مسیر زندگیت رو عوض کنه. پس در انتخاب یک باشگاه بیلیارد در تهران کمی دقت بیشتری به خرج بده تا بتونی در مسابقات بیلیارد تهران هم شرکت کنی و انشالله به تیم ملی راه پیدا کنی.

نکته مهم بعدی در مورد سلامت محیط باشگاه ست. خب از اونجایی که این محیط های بسته ی باشگاه های بیلیارد پاتون جوانان هست گاهاً تخلفات و آلودگی هایی هم داخلش در جریانه. بنابراین اگر برای ادامه رشته بیلیارد برنامه داری، بهتره یه محیط سالم و مناسب رو انتخاب کنی.

1- باشگاه بیلیارد بام تهران

باشگاه بیلیارد بام تهران

آدرس: ولنجک، نبش خیابان بیستم.

2- باشگاه بیلیارد Odal

کلوپ بیلیارد ادال تهران

آدرس: سعادت آباد، بالاتراز میدان کاج، کوچه شهید رامین عبقری، شاخه شمالی، شماره ۲۸

3- کلوپ بیلیارد پاپلی

بهترین باشگاه بیلیارد تهران

آدرس: ونک، شیراز شمالی، نبش کوچه نرگس، پلاک ۷۱

4- باشگاه بیلیارد تهران – شاهانی

برگزاری مسابقات بیلیارد تهران

آدرس: پاسداران شمالی، نرسیده به سه راه اقدسیه، پلاک ۷۸۶

5- باشگاه بیلیارد کلاسیک

behtarin bashgah biliard

آدرس: شهرک قدس، بلوار دریا، بین پاک نژاد و مطهری، پلاک ۷۵، جنب کانون زبان سعادت آباد، درب پارکینگ

6- باشگاه بیلیارد اریکه – بهترین باشگاه بیلیارد برای خانواده

باشگاه بیلیارد خانوادگی

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش ارغوان غربی

7- باشگاه بیلیارد سفیر سبز

باشگاه بیلیارد سفیر سبز

آدرس: سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، نبش خیابان فراهانی پور، پلاک ۲۵

8- باشگاه بیلیارد کویر

مسابقات بیلیارد تهران

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان فردوسی جنوبی، پاساژ مرکزی، پلاک ۴۳۷

9- کلوپ بیلیارد اول

مرکز بیلیارد اول

آدرس: تهرانپارس، فلکه اول، خیابان 142 غربی، بعد از خیابان کیخسروی، پلاک

10- باشگاه بیلیارد قصر موج – دارای سالن مجزا برای بانوان

قصر موج

آدرس: خیابان پیروزی، مقابل خیابان پنجم، پلاک 967

در نت نظر بخون: بهترین باشگاه ورزشی بانوان تهران

معیار ما در معرفی بهترین باشگاه بیلیارد تهران نظرات کاربران در فضای مجازی بوده و شخصا به هیچ کدوم از این باشگاه ها سر نزدیم بنابراین اگر تجربه ای داری در مورد موارد معرفی شده حتما با ما در میون بزار. خوشحال میشم نظرت رو راجع به این مطلب بدونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...