in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین رستوران سعادت آباد – لیست 10تایی

بهترین رستوران سعادت آباد

یکی از تفریحات خوشمزه تهرانی ها، رستوران گردی و گپ دوستانه در یک فضای صمیمی هست. در همه محلات تهران می تونی رستوران های خوبی رو پیدا کنی. سعادت آباد هم یکی از معروف ترین محله های تهرانه که رستوران های ایرانی و فرنگی بسیار خوبی داره. بهترین رستوران سعادت آباد رو می شناسی؟ رستوران خوب در سعادت آباد کم نیست. نمیشه اسم یک یا دو رستوران در سعادت آباد رو به عنوان بهترین رستوران سعادت آباد معرفی کرد. در اینجا لیست بهترین رستوران سعادت آباد رو تهیه کردم بخون و ببین با نظر من موافقی؟

بهترین رستوران های سعادت آباد

رستوران پردیس ملل

بهترین رستوران سعادت آباد

سعادت آباد، پایین تر از میدان کاج، نبش خیابان سیزدهم تلفن: 22383461 – 22383477

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه پیش غذای متنوعی رو در رستوران پردیس ملل می تونی نوش جان کنی. شعبه هایی در شرق و غرب تهران داره که درشعبه سعادت آباد قیمت هر پرس غذای ایرانی از 20 تا 40 هزار تومان قیمت داره و رنج قیمت غذاهای فرنگی هم بین 15 تا 50 هزار تومان هست.

رستوران ترکیه ای اوا – Ova Turk Restaurant

بهترین رستوران سعادت آباد با غذای ترکی

سعادت آباد، میدان کاج، بلوار سرو غربی، جنب بانک پاسارگاد، پلاک 46
تلفن: ۲۲۳۵۵۴۱۹
تمام غذاهای ترکی سوپ و چوربار، کباب و ازگالار، غذاهای تنوری فرن و غذاهای خورشی یا همون سوله یمکلر رو در یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد می تونی میل کنی. موسیقی مخصوص شهر وان ترکیه در فضایی نورانی شنیده میشه همه غذاها رو دو تا سر آشپز ترکیه ای طبخ می کنند.

غذای ایتالیایی ارگانا – بهترین رستوران  ایتالیایی سعادت آباد

بهترین رستوران ایتالیایی سعادت آباد

سعادت آباد علامه شمالی بین کوچه ۲۰ و ۱۸ پلاک ۲۵۷
تلفن: ۲۲۰۹۲۵۰۴
در لیست بهترین رستوران سعادت آباد ارگانا با غذاهای ایتالیایی هم وجود داره. اینجا می تونی انواع غذاهای ایتالیایی رو از منوی کاملی که داره انتخاب کنی.

رستوران مستر جوجه بهترین رستوران سعادت آباد

بهترین رستوران های سعادت آباد
سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، انتهای آسمان هشتم
تلفن: 22147616 ، 22147660
از رستوران خوب در سعادت آباد میشه مستر جوجه رو نام برد. غروب های پاییزی اهالی محل و جوون ترها جایی برای نشستن در مستر جوجه باقی نمیزان.

کافه رستوران رینا – بهترین رستوران در سعادت آباد

بهترین رستوران تهران در سعادت آباد

 سعادت آباد میدان قیصر امین پور (شهرداری) خیابان سرو غربی خیابان صدف جنب مرکز خرید هرمزان
تلفن: ۰۲۱-۲۲۰۷۳۰۰۹
درست نزدیک مرکز خرید هرمزان سعادت آباد یکی از بهترین کافه رستوران های سعادت آباد هم هست که انواع خوراک های بین المللی رو سرو می کنه. وقتی سلیقه های غذایی متفاوت باشه و هر کدوم از جمع یک نوع غذایی رو دوست داشته باشند بهترین انتخاب یک رستوران بین المللی با انواع غذاهایی ملل هست.

رستوران بین المللی نارنجستان

بهترین رستوران بین المللی سعادت آباد

سعادت آباد، میدان شهرداری, تهران
تلفن: ۰۲۱-۲۲۰۶۶۰۶۰
برای غذاخوردن در بهترین رستوران سعادت آباد باید از قبل جا رزرو کنی وگرنه گاهی تا یک ساعت معطلی داره تا میز خالی بشه. سالاد کاهو و استیک مخصوص نارجستان رو با سوپ مرغ و قارچ حتما امتحان کن به قیمت گرونش می ارزه. نارجستان بهترین رستوران تهران هم هست.

از بهترین رستوران های سعادت آباد رستوران پستو

از بهترین رستوران های سعادت آباد رستوران پستو

سعادت آباد میدان کاج علامه شمالی نبش کوچه 18 شرقی روبروی مجتمع تجاری سهیل پلاک 265
تلفن: ۰۲۱-۲۲۰۹۳۴۶۴
پستو از رستوران های ایتالیایی در سعادت آباد هست. غذای اصلی پستو از 31 تا 50 هزار تومان قیمت داره. انواع پیتزا هم از 17 تا 23 هزار تومان در پستو سرو میشه که البته پیتزای ایتالیایی هست. با قیمت 20 تا 27 هزار تومان هم می تونی یک پرس پاستا رو نوش جان کنی.

رستوران میزبان بهترین رستوران دریایی سعادت آباد

بهترین رستوران دریایی سعادت آباد

سعادت آباد، میدان کاج، سروشرقی، پلاک 137
تلفن: 22073237 – 22073238
در لیست بهترین رستوران سعادت اباد یک رستوران خوب برای ماهی خورها هم وجود داره. در اینجا انواع ماهی استروژن و خاویار، ماهی سرخو، ماهی هامور، ماهی سالمون و بشقاب دریایی رو با بهترین کیفیت و طعم سرو میشه . قیمت ها هم از 35 تا 55 هزار برای هر پرس هست سایر مخلفات رو هم می تونی از منو انتخاب کنی.

رستوران آریایی سعادت آباد

رستوران آریایی سعادت آباد

سعادت آباد، میدان شهرداری، بلوار شهرداری شمالی، نبش کوچه حسینی

تلفن: ۰۲۱-۲۲۳۵۹۵۵۷

یکی از رستوران های خوب در سعادت آباد تهران که غذاهای با کیفیتی هم سرو می کنه آریایی هست. البته

رستوران شاندیز  بهترین رستوران در سعادت آباد

شاندیز سعادت آباد
آدرس: سعادت آباد-سرو شرقی-پلاک ۱۰۹
تلفن : ۲۲۰۶۱۱۱۸، ۲۲۳۶۴۴۴۵-۶
یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد با 60 نفر ظرفیت شاندیز هست. جای پارک و وایرلس هم داره و کیفیت غذاها عالی و مناسبه ولی باید از قبل حتما میز رزرو کنی چون ظرفیت محدودی داره و همیشه هم پر از رستوران گردهای حرفه ایه.

رستوران تهران بین سعادت آباد

کافه و رستوران تهران بین

لوکس ترین، خاص ترین و مدرن ترین رستوران غرب تهران واقع در سعادت آباد
” تهران بین | فراتر از یک رستوران “

رستوران تهران بین، یک رستوران بین‌المللی واقع در پنت هاوس برج عرفان در سعادت‌آباد است که با محیطی بسیار زیبا و لاکچری، می‌تواند گزینه‌ای مناسب، برای ساختن یک روز رؤیایی برای شما باشد.  شک نکنید، اگر شما، میزبان این مهمانی متفاوت باشید، در بدو ورود، تحسین همگان را برمی‌انگیزید. چراکه طراحی محیط داخلی رستوران و کافه‌ی تهران بين، هر بیننده‌ای را برای چند دقیقه هم که شده، به تحسین و تمجید، وامی‌دارد. هر قسمت از این رستوران، با مبلمانی خاص و زيبا، لوسترهايی جذاب و متفاوت، به همراه طراحی داخلی شکیل، نشان از ارزش و احترامی است كه به سلیقه‌ی شما ميهمانان ارجمند، داده‌شده، تا بنا به سفارش و سلیقه‌ی خود، بتوانيد، آن را انتخاب كنيد. اما  زیبایی‌های اين رستوران، به همین‌جا ختم نمی‌شود، برای آن دسته از عزيزانی هم كه چشم انداز رستوران و کافه‌ای كه به آن می‌روند، برايشان، مهم است  نيز، نويد اين را می‌دهیم كه شرق و غرب و شمال و جنوب تهران، از داخل رستوران و كافه، قابل‌مشاهده است و به‌ جرئت می‌توان گفت، شما از ديدن اين مناظر، لذت خواهيد برد.

تجربه غذاخوردن در کدوم یکی از رستوران های سعادت آباد رو داری؟ اگر رستوران خوبی می شناسی که باید اسمش رو در لیست بهترین رستوران های سعادت آباد بنویسم برام بگو تا اسمش رو در لیست وارد کنم. به نظرت یک رستوران خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

مطالب مرتبط:

بهترین رستوران های نیاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .