in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

لیست 10 تایی بهترین رستوران های اصفهان

Liste 10 tayie behtarin resturan haye esfahan

وقتی اسم سفر میاد مخصوصاً در زمان سفر های نوروزی و مسافرت های تابستانی، بدون شک یکی از گزینه های انتخابی شهر زیبای اصفهانه. مسلماً اکثر ایرانی ها در طول زندگیشون حداقل یک بار رو به اصفهان سفر کردن، این شهر زیبا و تاریخی که به نصف جهان شهرت داره علاوه بر مسافرین ایرانی هر سال پذیرای توریست های خارجی زیادی هم هست و همانطور که می دونی یکی از اصلی ترین نیازهای مسافران تهیه غذاست و کسی که هزینه می کنه و به اصفهان سفر می کنه دوست داره غذاش رو هم در بهترین رستوران های اصفهان نوش جان کنه و دستپخت خوشمزه آشپزهای اصفهانی رو بچشه، ولی مسافری که تا حالا به اصفهان سفر نکرده از کجا می خواد بهترین رستوران های اصفهان رو بشناسه؟ خب من اینجام تا به این مسافر گرسنه کمک کنم و یه لیست 10 تایی از بهترین رستوران های اصفهان رو در اختیارش بذارم.

معرفی بهترین رستوران های اصفهان

1 – رستوران شهرزاد شیک ترین رستوران اصفهان

رستوران شهرزاد شیک ترین رستوران اصفهان

  • آدرس : چهار باغ عباسی، خیابان عباس آباد

یکی از بهترین رستوران های اصفهان رستوران شهرزاده. این رستوران از قدیمی ترین رستوران های اصفهان هم به شمار میاد. می تونی بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی رو در رستوران شهرزاد نوش جان کنی. از امکانات این رستوران اجرای موسیقی زنده ست که موجب میشه در آرامش غذاتو میل کنی و حسابی از سفرت به اصفهان لذت ببری. اگه به رستوران شهرزاد اصفهان رفتی حتماً سری هم به سالاد بار این رستوران بزن.

2 – رستوران هرمس بهترین رستوران ایتالیایی اصفهان

رستوران هرمس بهترین رستوران ایتالیایی اصفهان

  • آدرس : نظر شرقی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا

در سفر به اصفهان وقتی هوس غذای ایتالیایی کردی بدون شک رستوران هرمس یکی از بهترین گزینه هاییه که رستوران گردهای اصفهانی بهت پیشهاد می کنند. می تونی خوشمزه ترین استیک ها رو در این رستوران میل کنی. حتماً لیموناد های هرمس رو امتحان کن. رستوران هرمس نزدیک کلیسا وانک اصفهان قرار داره که یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اصفهانه، حتماً به این کلیسای زیبا هم سر بزن و کلی عکس بگیر.

3 – رستوران شب نشین یک رستوران خوب در اصفهان

رستوران شب نشین یک رستوران خوب در اصفهان

  • آدرس : بلوار آتشگاه ، بعد از کوه آتشگاه ، تالار و باغ رستوران شب نشین

باغ رستوران شب نشین یکی دیگه از بهترین رستوران های اصفهان هست که محیط فوق العاده زیبایی داره. هر کس یک بار به رستوران شب نشین رفته از مشتری های دائمی این رستوران شده و عقیده داره که این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایران هست. تنوع غذایی رستوران شب نشین بسیار زیاده ولی انواع کباب ها و همچنین باقالی پلوی خوشمزه این رستوران طرفداران بیشتری داره.

4 – رستوران بریانی اعظم بهترین بریانی در اصفهان

رستوران بریانی اعظم بهترین بریانی در اصفهان

  • آدرس : خیابان مسجد سید، جنب اداره پست

مگه میشه به اصفهان سفر کنی و بریانی های خوشمزه اصفهانی رو امتحان نکنی؟ می تونی بهترین بریانی اصفهان رو در رستوران بریانی اعظم پیدا کنی. شاید در نگاه اول از حجم کم غذایی که برات میارن تعجب کنی، ولی اینو بدون بریانی اینقدر غذای چرب و سنگینیه که ممکنه همون حجم کم رو هم زیاد بیاری. می تونی یه پرس بریانی بگیری و دو نفری بخورین. از دوغ های محلی رستوران بریانی اعظم هم غافل نشو و حتماً امتحانش کن.

5 – رستوران نیکان متنوع ترین رستوان اصفهان

رستوران نیکان متنوع ترین رستوان اصفهان

  • آدرس : خیابان میرفندرسکی ، حد فاصل چهار راه آب۲۵۰ و میدان فیض ، روبروی هلال احمر ، رستوران نیکان

تنوع منوی رستوران نیکان واقعاً زیاده. در این رستوران از غذاهای ایرانی گرفته، تا غذاهای دریایی، فرانسوی و ایتالیایی می تونی سفارش بدی. نمای رستوران هم فوق العاده مدرن و شیکه. در کل اگه می خوای یه شام خوب رو در یکی از بهترین رستوران های اصفهان میل کنی، پیشنهاد می کنم سری به رستوران نیکان بزنی.

6 – رستوران گردان هتل آسمان زیباترین رستوران اصفهان

رستوران گردان هتل آسمان زیباترین رستوران اصفهان

  • آدرس : خیابان مطهری، روبروی پل فلزی

رستوران گردان هتل آسمان همونطور که از اسمش پیداست روی بام هتل آسمان واقع شده و یکی از بهترین رستوران های اصفهان هست. مزیتی که این رستوران نسبت به بقیه رستوران ها داره اینه که در اینجا می تونی ویوی 360 درجه ای از اصفهان رو پیش رو داشته باشی و هم غذاهای خوشمزه بخوری و هم از منظره فوق العاده این شهر تاریخی لذت ببری. تنوع غذایی رستوران گردان هتل آسمان هم بالاست و از غذای ایرانی گرفته تا غذای فرنگی برای مهمانان تدارک می بینه.

7 – رستوران ملک سلطان جارچی باشی بهترین رستوران سنتی اصفهان

رستوران ملک سلطان جارچی باشی بهترین رستوران سنتی اصفهان

  • آدرس : خیابان حکیم، کوچه هفتم یا کوچه باغ قلندرها، مجموعه تاریخی و اقامتی ملک سلطان جارچی باشی

فضای این رستوران خیلی جالبه، از اونجایی که رستوران ملک سلطان جارچی باشی در یک حمام قدیمی و سنتی اصفهان قرار داره، واقعاً ارزشش رو داره که در سفر به اصفهان سری به این رستوران بزنی و غذاهای خوشمزه ش رو نوش جان کنی. داخل رستوران حوضچه های پر از آب قرار داره که حال هوای زمان قدیم رو به مشتری القا می کنه. خوشمزه ترین غذاهای سنتی اصفهانی رو می تونی در این رستوران سفارش بدی، از میون همه اونها بهت پیشنهاد می کنم قیمه ریزه و دوغ سنتی رو حتماً امتحان کنی.

8 – رستوران زاگرس خوش آب و هوا ترین رستوران اصفهان

رستوران زاگرس یکی از بهترین رستوران های اصفهان

  • آدرس : پارک کوهستانی صفه

رستوران زاگرس که یکی از بهترین رستوران های اصفهان است در پارک کوهستانی صفه و بالای کوه قرار داره چشم انداز این رستوران واقعاً فوق العاده ست. محیط زیبا، هوای پاک و غذاهای خوشمزه و متنوع باعث شده مسافرین ایرانی و خارجی زیادی در طول روز به این رستوران مراجعه کنند. بهترین غذایی که می تونی تو زاگرس سفارش بدی چلوکباب مخصوص زاگرس هست که طرفداران زیادی داره.

9 – فست فود بن اپتی بهترین فست فود اصفهان

 فست فود بن اپتی بهترین فست فود اصفهان

  • شعبه مرکزی : اصفهان، چهارباغ بالا، ابتدای خیابان میر
  • شعبه مراتو : اصفهان ، سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه، مجموعه فرهنگی رفاهی 22 بهمن
  • شعبه سیتی سنتر: فود کورت طبقه دوم قلب شهر(سیتی سنتر)
  • شعبه شاهین شهر: شاهین شهر، بلوار امام خمینی، حد فاصل خیابان فردوسی و حافظ،فود کورت طبقه 3 مجتمع تجاری مریم

اگه در سفر به اصفهان هوس خوردن یک فست فود خوشمزه به سرت زد حتماً سری به یکی از شعب بن اپتی بزن. محیط فست فود زیباست، غذاش خوشمزه و با کیفیته و سفارش گیری به سرعت انجام میشه. بهترین پیتزای اصفهان رو می تونی در بن اپتی نوش جان کنی.

10 – رستوران پتینه یک رستوران خوب اصفهانی برای استیک خورها

رستوران پتینه یک رستوران خوب اصفهانی

  • آدرس : بلوار هزار جریب

در رستوران پتینه می تونی انواع و اقسام برگرهای خوشمزه و استیک های فوق العاده آبدار و لذیذ رو میل کنی. منوی پتینه شامل پیتزا نمیشه پس به هوای پیتزا خوری راهی این رستوران نشو. خوشمزه ترین همبرگرهای زغالی رو می تونی در رستوران پتینه اصفهان سفارش بدی. شاید قیمت غذاهای این رستوران کمی گرون باشه ولی کیفیت خوب و طعم لذیذ غذاها مسلماً ارزشش رو دارن.

اینم از لیست 10 تایی بهترین رستوران های اصفهان . امیدوارم در سفر به اصفهان به دردت بخوره. تا به حال به این رستوران ها سر زدی؟ به نظر تو بهترین رستوران اصفهان کدوم رستورانه و چرا؟

18 دیدگاه

نظر بده
  1. بچه ها فست فود زد (z) در خیابان اپادانا اول رو امتحان کنید اگر خوش تون نیمد تو همین صفحه اعلام کنید خودم پول فیشتونو میدم?
    برا کباب کوبیده هم یه مغازه قدیمی هست به نام عبدالهی در خ مسجد سید کوچه ۱۹ ، اونم ۴ سیخشو بگیرین صد در صد گوشت گوسفندی میده سیخی ۸ ت که البه سیخ هاش ۶۰ گرمی هستن وفوق العاده خوش مزه ، اینم اگه خوشتون نیمد اعلام کنید خودم فیشتونو پرداخت میکنم فوق العادن اینا ( موارد بالا همشون قبلا خوب بودن ولی الان از کیفیتاشون افتاده فقط شهزاد میتونین بیرون برشا سفارش بدین که از شلوغی در برین و همون حاج اسماعیلی ، اونایی که نوشتن هتل اسمان واقعا خندم میگیره یه میگو سفارش بدین ببینی چی میزاره جلوتون?

  2. همه دوس دارن جایی که میرن برای صرف غذا راحت باشند اما رستوران شهرزاد همچین حسی رو نداری از بس همه تو حلق همند

  3. من هم با نظر دوستان موافقم ، این لیست بهترین رستوران های اصفهان نمیتونه باشه فقط بعضی ها اسم در کردن و شاید هم خیلی افت کردند. اما به شخصه رستوران vip فکر کنم برای همه یکبار امتحان کردنش ضرر نداشته باشه ، خوبیش اینه که یک ورودی میدی و هر نوع غذا که دوست داری میخوری ، میتونی اول هم به اندازه کم از هر غذا برا خودت سرو کنی دوست داشتی دوباره ظرف غذا رو برداری و پر کنی ، دسرها عالی ، قورمه سبزی هم عالی میزنه

  4. من به عنوان یک راهنمای تور ساکن اصفهان هیچ کدوم این پیشنهادها رو قبول ندارم
    جارچی و هرمس رو میتونم بگم قشنگ هستن بقیه مزیتی ندارن

  5. رستوران ملک سلطان جارچی باشی واقعا بی کیفیت ترین غذای زندگیم را خوردم محیط زیبا ولی غذایی ۱۰۰ درصد بی کیفیت و بسیار بسیار سطح پایین به هیچ عنوان توصیه نمی کنم غذا سفارش بدهید

  6. کافه رستوران هوگر یا همون خونه دهدشتی یکی از بهتریناست. واقعا پیشنهاد میکنم بهتون

  7. شهرزاد به هیچ وجه شیک ترین رستوران نیست. بهتره اسم شلوغ پلوغ ترین رستوران در وسط شهر که محیط چندان تمیزی هم نداره روش گذاشته بشه
    از بین همه اینها کیفیت غذای هتل آسمان خوبه

  8. هتل اسمان هم کیفیت خوب هم زیباس، هرمس‌قبلا خوب‌بود الان زیاد جالب نیس!شهرزاد خوبه، رستوران ایتالیای فرش استیشن یا زوم هم خوبن

  9. با سلام
    امشب باتوجه به اطلاعات سایت شما رستوران هرمس رو انتخاب کردم متاسفانه غذای خیلی بدی داشت لطفا در مورد نظراتتون دقت نظر بیشتری داشته باشید و بایکم تحقیق دیگران رو راهنمایی کنید تا اعتماد نسبت به سایت شما ازبین نره
    ممنون

  10. در خصوص رستورانهای اصفهان فقط برا اونایی که میان اصفهان بگم که اگه کلاتون هم سمت رستوران قیطران افتاد نرید و پولاتونو دور نریزید من در تاریخ ۹۸/۱/۱۲ به اتفاق همسر و فرزند به شعبه جنب منار جنبان قیطران رفتیم و درقبال پولی که گرفتند ( حدود ۳۵۰ هزار تومان برای یک پرس جوجه، میگو و ماهیچه با یک کاسه خورش ماست و سالاد سزار) بسیار بی کیفیت بود در خصوص چوچه با استخوان اون چه که عرفه معمولا مرغهای حداکثر ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ گرم که ران و سینه را با هم کباب میکنن اما جوجه با استخوان سرو شده ۲.۵ ران مرغ حداقل ۲ کیلویی برش خورده که مغز آن کاملا خام بود جالبه هنگامی که من این موضوع را در صندوق مطرح کردم بجای عذرخواهی و جبران خیلی مغرورانه جواب سربالا دادند ماهیچه هم که علیرغم بزرگی همش استخوان بود و گوشت خیلی کمی داشت خلاصه بگم تا حالا از رفتن به یک رستوران اینقدر پشیمون نشدم
    شما اشتباه منو نکنید و دنبال گزینه دیگه ای بگردید.

  11. بهترین رستوران سنتی در اصفهان پسران حاتم هست که خیلی شیک و بزرگ هست
    اینم سایتش میتونید عکس هاش رو از داخلش ببینید

  12. من به عنوان اصفهانی خیلی از این تعریفها را قبول ندارم و رستورانهای خیلی برتری در شهر هست که نام برده نشده

    • میتونید تجربیات خودتون رو از حضور در بهترین رستوران های اصفهان از نظر خودتون در زیر همین پست با سایر کاربران درمیون بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.