in

بامزهبامزه

بهترین دیدنی های هامبورگ آلمان

behtarin didanihaye hamburge alman

آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی که به کشور صنعتی مشهوره قبل و بعد از جنگ جهانی همچنان رکوردار یکی از زیباترین کشورهای اروپاست. امروز قصد دارم از شما دعوت کنم باهم سری به آلمان و شهر هامبورگ بزنیم و دیدن های هامبورگ رو مرور کنیم. این شهر بعنوان دومین شهر بزرگ آلمان دارای زیبایی خیره کننده ای هست که شاید به جرأت بشه گفت نظیرش کمتر در اروپا پیدا میشه. شاید بعضی از مسافران دیدنی های هامبورگ رو در بندر بزرگ این شهر خلاصه کنن، اما دیدنی های هامبورگ تنها به بندر ختم نمیشه و خیلی بیشتر از اینا هست. با من همراه باش.

بهترین دیدنی های هامبورگ آلمان

شهر زیبای هامبورگ که بهش لقب دروازه ورود به جهان هم داده شده، بخاطر بندری بودن شهر و عبور رودخانه های متعدد از داخل شهر، دارای بیش از 2300 پل زیباست که بدون شک حتی در یک سال هم نمیتونی همه این پل ها رو ببینی.

از دیگر دیدنی های هامبورگ حضور فستیوال های فوق العاده زیبای موسیقی و تئاتر در این شهر هنر دوست و هنر پروره که از سراسر اروپا و امریکا در اون برگزار میشه.

به تازگی سالنی پیشرفته برای برپایی فستیوال های موسیقی و کنسرت در این شهر ساخته شده که به باعث شده دیدنی های هامبورگ بیش از پیش به چشم بیاد. این سالن با نام الب فیل هارمونیز (Elbphilharmonies) که بر اساس الگوریتم های پیشرفته ریاضی بنا شده باعث ایجاد صدای اکوستیک کاملا واضحی بوده و به گونه ای هست که هر کس که در هر جای سالن بشینه صدای ساز متفاوتی رو خواهد شنید. در این سالن بیش از ده هزار قطعه پنل فیبری از جنس گچ به کار برده شده که مثل پازل در کنار هم چیده شدن و طرحهای هندسی مختلفی رو به وجود آوردن.

فستیوال هامبورگ

جدا از زیبایی منحصر به فرد این سالن، بدون شک تکنولوژی به کار رفته حیرت زده ات میکنه. پیشنهاد میکنم اگر مسیرت به هامبورگ خورد حتما از این سالن زیبا دیدن کنی و از اجرای موسیقی در اون لذت ببری.

پیشنهاد میکنم برای درک بهتر نحوه عملکرد این سالن ، ویدئوی زیر رو که به زبان فارسی تهیه شده تماشا کنی.

از دیگر دیدنی های هامبورگ میشه به متروی قدیمی ، بندر زیبای هامبورگ، تونل ریر آبی ماشین رو، باغ وحش منحصر به فرد، موزه های تاریخی و البته بسیاری از سالن های موزیک و کنسرت که هر کدوم زیبایی خیره کننده منحصر به فردی رو دارن. و جدا از همه این جاذبه های گردشگری در هامبورگ، خیابان های این شهر زیبا هر سال در چندین نوبت پذیرای برگزاری فستیوال های خیابانی و جشن های متنوعی هست که بدون شک یک توریست هر مقدار هم هزینه برای رفتن به این شهر بکنه ازش پشیمون نخواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...