in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف

معرفی بهترین هارد اکسترنال به همراه قیمت و روش خرید

moarefi behtarin hard external be hamrahe gheymat va raveshe kharid

طی چند سال اخیر تا به امروز، حافظه های ذخیره سازی همراه، پیشرفت چشمگیری داشته اند. هنوز دورانی را که به دنبال دیسکت با سرعت و کیفیت بهتری بودیم تا چند فایل و عکس را در آن ذخیره و حمل کنیم را، به یاد داریم. اما با بالاتر رفتن حجم فایل ها و البته نیازهای مردم، صنعت ذخیره سازی اطلاعات نیز رو به پیشرفت گذاشت و امروز شاهد آن هستیم که هارد دیسک های ظرفیت بالا نیز در دسترس عموم قرار دارد و کمتر کسی را می توان پیدا کرد، که تجربه استفاده از هارد دیسک اکسترنال را نداشته باشد. در این مطلب تصمیم دارم تا ضمن معرفی بهترین هارد اکسترنال و مشخصه های مهم در انتخاب آن، دلیل نیاز به یک هارد دیسک مناسب را بیان کنم. اگر شما هم قصد خرید یک حافظه جانبی را دارید و دنبال بهترین هارد اکسترنال می گردید، پس با همراه باشید.

بهترین هارد اکسترنال

بهترین هارد اکسترنال به همراه قیمت و روش خرید

ضرورت به همراه داشتن هارد اکسترنال

همیشه از قدیم گفته اند که دوتا بهتر از یکی است. مهم نیست شما کامپیوتر رومیزی دارید یا لپتاپ؛ در هر صورت داشتن یک حافظه جانبی، از نان شب هم واجب تر است. تجربه نشان داده است که اکثر افراد هنگام خرید لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و … وسواس زیادی روی میزان حافظه آن به خرج می دهند؛ که شاید کوچکترین نیازی هم به آن نداشته باشند. در حالی که می توانند با تهیه یک هارد دیسک با حجم پایین تر، در کنار آن از هارد اکسترنال مناسب هم بهره مند شوند.

اهمیت هارد اکسترنال تنها به موارد عمومی چون حمل فیلم و عکس ختم نمی شود و بلکه بسیار فراتر از آن است. به عنوان مثال شاید شما دوست نداشته باشید که کسی در محیط کار، به فایل های شما دسترسی داشته باشد. شما با داشتن یک هارد اکسترنال مناسب می توانید حتی سیستم عامل را روی آن نصب کرده و آن را همیشه با خود همراه داشته باشید. در این صورت فایل های ضروری را همیشه در کنار خود دارید و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

خرید هارد اکسترنال

از دیگر کاربردهای هارد اکسترنال، می توان به قابلیت بک آپ گیری و تهیه نسخه پشتیبان از کل سیستم اشاره کرد. اینجاست که حساسیت کار بالا رفته و باید در انتخاب بهترین هارد اکسترنال، وسواس لازم را به خرج دهید. زیرا ممکن است که در اثر حادثه های مختلفی، اطلاعات شما صدمه ببیند. لذا انتخاب هارد اکسترنال خوب می تواند در سیل و باران، آتش و زلزله و… امنیت اطلاعات شما را تامین کند.

بهترین هارد اکسترنال را از کجا می توان خرید؟

خرید هارد اکسترنال خیلی راحت است و مراکز زیادی در سطح شهر برای انتخاب و خرید بهترین هارد اکسترنال وجود دارند که سایت های اینترنتی نمونه هایی از آن هستند. اما قبل از آنکه تصمیم به خرید بگیرید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را نیز بخوانید.

فروشندگان فعال در سطح شهر، عموماً اطلاعات کاملی در خصوص اجناس نداشته و صرفاً فروشنده هستند و حتی در صورت خرابی قطعات دو حالت را تجربه خواهید کرد؛ یا قبول نمی کنند، یا اگر برای گارانتی مورد قبول واقع گردد، باید مدت زیادی را صبر کنید تا قطعه توسط گارانتی مورد بازدید قرار گرفته و سپس تعویض یا تعمیر گردد. این پروسه گاهاً به چند ماه نیز می انجامد که طبق تجربه قبلی به ما ثابت شده که در خصوص هارد اکسترنال و اینترنال سخت گیری های بسیار زیادتری وجود دارد. همچنین فروشگاه های سطح شهر قیمت های دقیقی ندارند و نمی توان انتخاب دقیقی به لحاظ قیمت داشت.

از سویی دیگر، فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند که اقدام به فروش هارد اکسترنال می نمایند؛ ولی بهتر است کار را به کاردان بسپارید. هارد قطعه بسیار حساسی است و در صورتی که خریدتان را از جای معتبر انجام ندهید، احتمال ضرر بسیار زیاد خواهد بود. علت اینکه قبلا به سایت همکار آی تی اشاره نمودیم، به این خاطر است که فروشگاه همکار آی تی توسط افرادی اداره می شود که سالها در امر فروش و پخش قطعات کامپیوتر در قلب تهران تجربه فعالیت دارند و به اصطلاح خودمانی، سردی و گرمی روزگار را چشیده اند.

برای خرید بهترین هارد اکسترنال در فروشگاه همکار آی تی، به عنوان قدیمی ترین فروشگاه توزیع هارد دیسک در ایران، بدون هیچ دغدغه فکری و با اطمینان خاطر می توانید محصولات را مشاهده و مقایسه نموده، و سپس سفارش دهید. تمرکز همکار آی تی بر روی حافظه های ذخیره سازی می باشد که به صورت  تخصصی در امر فروش انواع هارد اکسترنال، اینترنال، هارد های مخصوص دوربین مدار بسته (Surveillance Series)، هارد سرور و… فعالیت می نمایند.

بدون شک خرید از همکار آی تی انتهای کار نخواهد بود، و همچنان از پشتیبانی در مدت گارانتی محصول نیز لذت خواهید برد. البته ویژگی بسیار مهمی که فروشگاه همکار آی تی را از دیگر فروشگاه ها مستثنی می کند، قیمت های به روز و بسیار منصفانه آن است. می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان فروش در همکار آی تی، ضمن بالا بردن سطح دانش خود در این زمینه، بهترین هارد اکسترنال یا اینترنال را با قیمتی باورنکردنی و بسیار پایین تر از فروشگاه های مشابه خریداری نمایید. زیرا اغلب اجناس به قیمت همکاری در فروشگاه همکار آی تی قرار داده می شود و مهم نیست یکی بخرید یا چند عدد؛ در هر صورت برنده شما هستید.

جزئیات بیشتر درباره خرید هارد اکسترنال از همکار آی تی

بهترین فروشگاه فروش هارد

  • تنوع محصولات ذخیره سازی اطلاعات
  • اصالت اورجینال بودن صد در صد کالا
  • امکان پرداخت پس از تحویل کالا
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • قیمت های همکاری و نزدیک به قیمت عمده فروشی
  • پشتیبانی و مشاوره مشتریان در ۷ روز هفته
  • دارای اپلیکیشن فروشگاهی مخصوص موبایل
  • تخفیف های شگفت انگیز

چرا همکار آی‌ تی در مقایسه با سایر فروشگاه های آنلاین؟

در صحبت کوتاهی که با یکی از متخصصان همکارآی‌ تی داشتیم، این سوال را پرسیدیم که چرا همکار آی‌ تی و نه سایر فروشگاه های آنلاین؟ و ایشان این گونه به سوال ما پاسخ دادند:

هدف HamkarIT، حفظ منافع کشور عزیزمان و رعایت حقوق مصرف کنندگان می باشد. به عنوان مثال، در سایت های غیر متخصص فقط اقدام به فروش کالای نو می شود؛ مثلا ارزان ترین هارد موجود در بازار جهانی، هارد یک ترابایت با قیمت ۴۳ دلار می باشد؛ که قیمت فروش آن در بازار تهران حدود ۱۹۰ هزار تومان است. در صورتی که بسیاری از کاربران رایانه، برای ورود به اینترنت و انجام امور ساده مانند حسابداری، اصلا نیازی به این حجم بالا ندارند و می توانند با خرید یک هارد ریفر (بازیافتی) ۲۵۰ یا ۳۲۰ یا ۵۰۰گیگا بایتی، با قیمت جهانی ۸ الی۱۵ دلار، به راحتی به تکنولوژی ارزان دسترسی داشته باشند.

با یک محاسبه ساده اگر حداقل در ماه ۱۰هزار (در طی یک سال ۱۲۰ هزار) مصرف کننده طبق نیاز خود کالا خریداری نمایند،.می توان به اندازه ۱۲۰ هزار دلار ضرب در ۳۰ دلار (اختلاف ۱۳ دلار تا ۴۳ دلار)، یعنی ۳۶۰ هزار دلار، ارز کمتری از کشور خارج کرد و رایانه با قیمت ارزان تر برای تمامی اقشار جامعه در دسترس خواهد بود. ولی متاسفانه برخی از وب سایت های غیر متخصص ادعا می کنند که ما فقط کالای اصل می فروشیم؛ و این به ضرر اقتصاد ایران تمام می شود و اسراف مطلق است.

از آنجایی که همکاران و تاجران متخصص، واردات کالای ریفر را بر عهد دارند، این کالا ها را با گارانتی ۶ الی ۱۲ ماه از طرف خارجی خریداری می نمایند و در نتیجه با همکاری اتحادیه رایانه، این کالا ها با گارانتی معتبر یک ساله و بدون زیان مالی برای وارد کننده ایرانی، تقدیم مصرف کننده می گردد.

شناخت انواع هارد دیسک

انواع هارد دیسک

هاردهای اکسترنال دسته بندی های مختلفی دارند که بنا به نیاز خود می توانید آن را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید بهترین هارد اکسترنال، باید به مواردی مثل سرعت هارد، نوع درگاه یو اس بی، نوع قاب هارد و البته برند آن دقت کافی داشته باشید. در حالت کلی هارد در انواع مختلفی موجود است که نوع متداول آن هاردهای صفحه ای و دارای سیلندر هستند و نوع جدیدتر آن، هاردهای سالید یا جامد نام دارند.

انواع سرعت هارد دیسک معمولی (سیلندری):

  • ۵۴۰۰ دور در دقیقه با سرعت انتقال در حدود ۲۷ مگ بر ثانیه
  • ۷۲۰۰ دور در دقیقه با سرعت انتقال در حدود ۵۰ مگ بر ثانیه

انواع سرعت هارد دیسک جامد (SSD):

  • سرعت انتقال اطلاعات ۱۵۰ مگ الی ۶۰۰ مگ بر ثانیه

قیمت بهترین هارد اکسترنال چند است؟

قیمت هارد اکسترنال

برند سیلیکون پاور (SP)

برند AData

با امید به اینکه مطلب فوق، راهنمای خوبی برای خرید هارد اکسترنال یا دیگر محصولات برای شما باشد. باعث خوشحالی تیم نت نظر است که در بخش نظرات، تجربه خود را در خصوص خرید از فروشگاه Hamkar IT در اختیار ما قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر تلگرام همکار آی‌ تی را دنبال کرده و صفحه نت نظر همکار آی‌ تی را مشاهده فرمایید.

2 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...