in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

معرفی بهترین فروشگاه آنلاین لباس – لیست 10 تایی

moarefi behtarin forooshgahe online lebas

مدت هاست که از عمر فروشگاه های اینترنتی میگذره و هر روز خدمات تازه تری ارائه میشه. در بسیاری از کشورها خرید آنلاین لباس بسیار رواج داره و چند سالی هست که در ایران هم به خوبی این مسأله جا افتاده و تقریبا هر فروشگاه بزرگی در سطح شهر میتونه یه سایت خرید لباس برای خودش راه اندازی کنه. اما برای اینکه بهترین فروشگاه آنلاین لباس رو بتونی انتخاب کنی باید چند مسئله رو مد نظر قرار بدی. اولین مسئله فروش لباس های برند و اصلی هست وگرنه لباس چینی و بدرد نخور تو بازار فراوونه. مسئله دوم قیمت لباس هاست و در نهایت ضمانت بازگشت وجه که در صورت اندازه نبودن یا مشکل داشتن بتونی درخواست تعویض یا مرجوعی بدی. خب اگه مشتاقی که با بهترین فروشگاه آنلاین لباس آشنا بشی ، من یه یک لیست ده تایی از بهترین فروشگاه آنلاین لباس آماده کردم که میخوام در ادامه در اختیارت قرار بدم. با من همراه باش.

در نت نظر بخون: بهترین فروشگاه اینترنتی

معرفی بهترین فروشگاه آنلاین لباس – لیست 10 تایی

1- مدیسه بهترین فروشگاه آنلاین لباس برای خانوم ها

بهترین فروشگاه آنلاین لباس زنانه

مدیسه از اون فروشگاه هاییه که اگه یه خانوم پاشو داخلش بزاره محاله دست خالی برگرده. تنوع بسیار بالای انواع لباس های زنانه، از لباس مجلسی گرفته تا لباس زیر میتونه هر نیاز و سلیقه ای رو بر آورده کنه. قیمت محصولات مدیسه به نسبت قیمت های بیرون تفاوت چندانی نداره و تجربه خوبی برای خرید اینترنتی لباس به حساب میاد. در کنار لباس های زنانه، انواع لباسهای آقایان و همچنین لوازم بهداشتی و آرایشی هم در مدیسه ارائه میشه.

2- خرید آنلاین لباس در شیکسون

خرید اینترنتی لباس

شیکسون رو میشه تقریبا اولین لباس فروشی آنلاین از نوع مدرن دونست. از مزایای خرید اینترنتی لباس در شیکسون میشه به قیمت های بسیار بسیار مناسب و قابلیت ویژه اش که ضمانت تعویض کالا حتی در صورت این که از جنس خریداری شده خوشت نیاد، اشاره کرد.

3- خرید اینترنتی لباس از بامیلو

لباس فروشی آنلاین

بامیلو یکی دیگه از فروشگاه های اینترنتی بزرگه که بصورت چند منظوره طراحی شده و در کنار دیگر اجناس اقدام به فروش پوشاک هم میکنه. قیمت های بامیلو علیرغم تخفیف های قابل توجه باز هم بالا به نظر میرسه اما از لحاظ برند بودن و کیفیت کار کاملا رضایت رو جلب میکنه. پیشنهاد میکنم یک بار خرید آنلاین لباس از بامیلو رو امتحان کنید.

4- دیجی استایل مخصوص برندپوش ها

فروشگاه آنلاین لباس

چند سالیه که دیجیکالا در کنار فروشگاه چند منظوره خودش فروشگاه دیجی استایل رو راه اندازی کرده و با فروش لباس از برندهای بسیار معتبر خارجی انقلابی رو در بین فروشگاه های اینترنی لباس برپا کرده. خیلی سخته بتونم عنوان بهترین فروشگاه آنلاین رو به دیجی استایل بدم. چون به شخصه ترجیج میدم برای یه زیرپوش 75000 تومن هزینه نکنم! بله درسته که اجناس برند کیفیت بهتری دارن اما هر کسی راضی به خرید نمیشه. در هر صورت اگه تمایل به خرید اجناس اصل و خارجی داری دیجی استایل میتونه انتخاب بهتری نسبت به بقیه باشه.

در نت نظر بخون: خرید از دیجی استایل

5- لباس فروشی آنلاین فیزا

فروشگاه اینترنتی لباس فیزا به گونه ای متفاوت عمل کرده و با ارائه پوشاک اسلامی اما طبق مد روز، نگاههای زیادی رو متوجه خودش کرده. در این فروشگاه همه نوع لباسی یافت میشه اما احساس میشه کمی قیمت ها بالاست. در هر صورت انتخاب با خودته. کیفیت اجناس مناسبه و با اطمینان میتونی خرید کنی.

6- شیکو سایت خرید لباس

خرید اینترنتی لباس

اطلاعات زیادی از شیکو ندارم ولی با مقداری جستجو در سایتش متوجه نوع فعالیت و کیفیت کاریشون شدم. در شیکو خرید آنلاین لباس به صورت تک و عمده امکانپذیره و با توجه به قیمت های منصفانه اجناس میشه گفت خرید خوبی رو میتونی تجربه کنی.

7- تیتیش بهترین فروشگاه آنلاین لباس مخصوص بچه ها

سایت خرید اینترنتی لباس

اگه دنبال یه لباس فروشی انلاین خوب برای بچه میگردی بدون شک تیتیش یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباسه که میتونم بهت معرفی کنم. حتماً یک سری بزن و از جنسا دیدن کن.

8- مانترا بوتیک

خرید پاییزه و زمستونی امسالت رو از مانترا بوتیک تجربه کن. از بین فروشگاههایی که قبل از این معرفی کردم فکر میکنم مانترا بوتیک یک لباس فروشی انلاین با مدل های خاصه که در جای دیگه ای ندیدم.

9- فروشگاه لباس زیر پردیبا

بهترین فروشگاه لباس زیر

خرید آنلاین لباس زیر زنانه رو از پردیبا تجربه کن. انواع لباس های زیر شیک و قیمت فوق العاده مناسب.

10- یورمد شیک ترین لباس فروشی انلاین

یورمد فروشگاهی متعلق به افراد خاص و بسیار مشکل پسنده. در یور مد علاوه بر لباس ملزوماتی چون لوازم آرایش و غیره هم میتونی پیدا کنی. درسته که کمی قیمت های بالاتری سبت به بقیه فروشگاه های اینترنتی لباس داره اما کیفیت اجناس از لحاظ اصالت کالا و برند کاملا تایید میشه.

امیدوارم معرفی این ده فروشگاه بعنوان بهترین فروشگاه آنلاین لباس بتونه در امر خرید اینترنتی لباس کمکت کنه. اگه تجربه خرید از هرکدوم از این فروشگاه ها رو داری خوشحال میشم از بخش نظرات با من در میون بزاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...