in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

10 تا از بهترین آتليه های معروف تهران

10 ta az behtrani atolieh-haye tehran

عکس گرفتن امروزه به یکی از سرگرمی های بشر تبدیل شده. چون هر کسی یه گوشی موبایل دستشه و میتونه به راحتی عکس های زیبایی از طبیغت، دوستانش یا خودش بگیره. ولی گرفتن عکس های حرفه ای و پرتره و رسمی تنها کار یک عکاس کار درست در یک آتلیه کار درسته! خب من به این موضوع فکر کردم که صدها آتلیه عکاسی در سطح شهری مثل تهران وجود داره اما اینکه بهترین عکاسی تهران کدومه رو چطوری باید فهمید؟ مسلماً نمیشه توی خیابون راه بیافتی و از مردم بپرسی معروفترین آتلیه عکس تهران کجاست؟ خب هر کس یک نظری ارائه میده و در نهایت توی انتخابش مردد میشی. با اینکه قبلا بهترین آتلیه عروس رو در نت نظر معرفی کرده بودیم در این پست تصمیم گرفتم بهترین آتليه های معروف تهران رو که از همه نظر شایسته باشه بهت معرفی کنم.  اگه مشتاقی آتليه های معروف تهران رو بشناسی با من همراه شو.

در نت نظر بخون: بهترین تالار عروسی تهران

10 تا از بهترین آتليه های معروف تهران

یه عکاسی خوب یه مشخصاتی باید داشته باشه؟

عکاسی معروف تهران

قبل از اینکه بهترین آتليه های معروف تهران رو معرفی کنم میخوام در چند جمله برات توضیح بدم که یک آتلیه خوب چه ویژگیهایی رو باید داشته باشه. خب ممکنه این سوال خیلی از کسایی که در عکس گرفتن وسواس داشته باشن، باشه.

طرز برخورد با مشتری: در هر شغلی این مسئله مهمه که فروشنده چطور با مشتری برخورد میکنه. به شخصه اگه جایی برم که فروشنده به زور جواب سلامم رو بده بلافاصله میام بیرون. پس بین بهترین آتلیه های معروف تهران من این رو در نظر گرفتم که عکاس و پرسنل اون آتلیه برخورد خوب با مشتریشون دارن.

پیشنهادات جالب به مشتری: خیلی از عکاسی ها اصلا هیچ پیشنهادی به مشتری نمیدن. تو یه عکسی میخوای و میری پیششون و میگی میخوام یه پرتره بگیرم. میگن خب بشین اونجا… و دو تا چپ و راستت میکنن و عکس میگیرن و تمام… ولی یه عکاس خوش ذوق میتونه پیشنهادات بهتری بهت بده و با توجه به تیپ و ظاهرت بهترین ژست رو برات در نظر بگیره.

دکور عکاسی: خیلی خوبه که اتلیه ای که میری انواع دکورهای جالب و خلاقانه رو داشته باشه. نه اینکه خیلی کلیشه ای ، یک کاناپه کهنه و یه کنده درخت رو یه گوشه بندازن و کل دکور به همین ختم بشه.

رتوش تمیز: من چون عینکی هستم و مجبورم موقع عکس گرفتن عینکم رو بردارم، باعث میشه توی عکسها همیشه اخمو و عصبانی به نظر بیام. خب یه عکاس خوب باید قبل از گرفتن عکس جالتی رو برام در نظر بگیره که من اینطوری به نظر نرسم و بعد از گرفتن عکس اونقدری مهارت داشته باشه که از یک چهره اخم آلود یه چهره قابل قبول بسازه. نهایت امر اینه که بهت زنگ بزنن و بگن عکس از نظر ما خوب نشده بهتره بیاین دوباره عکس بندازین…

همین موارد به ظاهر ساده میتونه عکس حرفه ای و خاطره انگیز برات ایجاد کنه. بریم سراغ معرفی بهترین آتليه های معروف تهران .

1- استودیو مینوسا از آتليه های معروف تهران در منطقه پیروزی

آدرس: خیابان پیروزی،روبه روی خیابان اول نیروی هوایی،شماره 310

2- آتلیه مهران معروفترین آتلیه عکس در تهرانپارس

آدرس: سه راه تهرانپارس،خیابان دماوند ، بعد از خیابان رشید، کوچه صادقی(۱۱3)، پلاک 12

3- آتلیه نورا – بهترین عکاسی تهران در بخش جردن

خیابان جردن بالاتر از میرداماد نبش کوچه آناهیتا برج آناهیتا طبقه 6

4- استودیو شاین

آدرس: سعادت آباد،سرو غربی،بعد از میدان شهرداری،خیابان صدف،پلاک 21،طبقه 2 واحد 22

5- آتلیه روجا

آدرس: پاسداران، روبروی نگارستان ششم

6- آتلیه مینیاتور

آدرس: ستارخان خیابان شادمان (شادمهر) خیابان زینلیان خیابان بهبودى جنب بانک سپه پلاک ١٤٥ ط٢ واحد ٤

7- آتلیه ملکه زیبا

آدرس: اشرفی اصفهانی – بلوار مرزداران – نرسیده به پل یادگار – ساختمان نگین آسمان – واحد A1 – طبقه اول

8- آتلیه مهتا

آدرس: فلکه اول تهرانپارس،نرسیده به چهارراه تیرانداز،نبش 154 غربی،ساختمان کسری، پلاک 74/2طبقه 4،واحد 15

9- آتلیه ماین

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، بین خیابان آمینه و گلشنی، پلاک 77، طبقه 4، واحد21

10- عکاسی تارخ

آدرس: اشرفی اصفهانی،نبش تقاطع باغ فیض،جنب مسکن پارسامان،پ 108، ط 1، واحد 2

در نت نظر بخون: بهترین آرایشگاه های عروس تهران

امیدوارم لیست فوق که با عنوان آتلیه های معروف تهران تقدیمت شد بتونه در انتخاب بهترین عکاسی تهران کمکت کنه. از اونجایی که از آتلیه ها عکسی در دست نداشتم چیزی قرار ندادم و ممکنه تصاویر موجود در اینترنت که مربوط به هر آتلیه هست، قرار دادنش موجب نارضایتی صاحب عکس بشه. اگه فکر میکنی نقد و نظری به این مطلب وارده خوشحال میشم در بخش نظرات با من در میون بزاری.

4 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام کار فیلم و عکس عروسی ما رو اتلیه یکی یدونه توی میدان هفت حوض انجام داد. واقعا کارشون بینظیره ما خیلی راضی بودیم هم تیمشون خیلی حرفه ای و عالی بودن و هم قیمتهاشون منصفانه س به نسبت بقیه جاها من شماره تماسشونم براتون میزارم ۷۷۹۵۳۳۷۰
    حتما اینجا برید

  2. سلام وقت بخیر
    ممنون از راهنمای و اطلاعات خوبتون
    تو منطقه جنوب تهران اتلیه خوب معرفی نکردید
    بی شک بهترین اتلیه تو جنوب تهران اتلیه سورن هست
    من خودم مراسم عروسیمون و اینجا برگزار کردیم
    ایدی اینستاشون و میتونید ببنید و متقاعد بشید مثل ما
    @studio_souren

  3. سلام، عزیزم استودیو آریایی هم یکی از بهترین آتلیه های تهران، دفترشون پاسداران هست، واقعا کاراشون عالیه
    تلفنشون هم ۲۲۵۴۲۱۹۱ و ۴۰۲۲۱۴۱۶ هست

  4. سلام
    آتلیه روزگارخوش یکی از بهترین آتلیه های تهرانه من و همسرم برای انتخاب آتلیه خیلی وقت گذاشتم تا این که روزگار خوش پیدا کردیم. ما بیش از 30اتلیه رفتم وتک تک نمونه کار هار دیدیم و هیچ کدوم بهتراز آتلیه روزگار خوش نبود خلاقیتی به روز بودن دقت نظم آرامش که توی این آتلیه هست هیچ کجا نبود. من که الان عکس وفیلم خودم میبینم میتونم بگم که کار من هیچی از نمونه کارشون کم ندارم وبرای ما سنگ تمام گذاشتند ممنون وسپاس گذارم از پرسنل و مدیریت عالی آقای کاظمی بزرگ وار که با ما همه جوره راه آمدن.آتلیه روزگار خوش بهترین اتلیه تهرا هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...