in ,

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

مرکز خرید کریسمس در تهران

markaze kharide Christmas dar tehran

عید کریسمس به رسم هر ساله در بسیاری از کشورها با تزئین درخت کاج در منزل و محل کار جشن گرفته میشه. بسیاری از مردم عید کریسمس رو تنها مختص مسیحیان میدونن و ساده از کنارش رد میشن. در حالیکه حضرت مسیح پیامبر همه ما حتی مسلمانان هم هست و بنظرم این وظیفه همه مردم در هر دینی هست که این روز رو محترم بشمارن. اما در ایران هم مسحیان زیادی زندگی میکنن که سالانه این روز رو جشن میگیرن. یکی از مسایلی که کمتر در ایران به چشم میخوره فروش لوازم تزئینات کریسمس هست. اما با کمی تحقیق میشه مرکز خرید کریسمس در تهران رو راحت پیدا کرد. هرچند مرکز خرید کریسمس در تهران هم انگشت شمار هست اما از هیچی بهتره. توی این مطلب قصد دارم کارت رو راحتتر کنم و با معرفی چند مرکز خرید کریسمس در تهران بهت کمک کنم که کریسمس امسال رو با دغدغه کمتری برگزار کنی.

در نت نظر بخون:تاریخچه کریسمس

مرکز خرید کریسمس در تهران

خرید لوازم کریسمس

یک مرکز خرید کریسمس در تهران که پای ثابت ماجراست و هر ساله لوازم تزئینات کریسمس رو برای فروش عرضه میکنه در در خیابان میرزای شیرازی، پایینتر از خیابان شهید مطهری وجود داره که وقتی به نزدیکی محل میرسی با دیدن درخت های کاج به صف کشیده شده کنار خیابون میتونی به راحتی فروشگاه مورد نظر رو پیدا کنی.

البته این راسته تنها محدود به یک فروشگاه نیست، و اغلب فروشگاهه های موجود در کنار هم برای فروش تنزئینات کرسمس آستین بالا میزنن. حتی پاپا نوئل‌ که این روزها دیگه نمیتونه از سوراخ دودکش وارد خونه‌های چند طبقۀ تهران بشه و کادوها را زیر درخت کریسمس و داخل جوراب بچه‌ها بذاره، از چند روز قبلتر در همین راسته، جلوی فروشگاه‌ها بدون سورتمه و گوزن دیده می‌شه که به بچه‌هایی که برای خرید به اونجا اومدن، عید رو تبریک میگه و باهاشون عکس یادگاری می‌گیره.

مرکز خرید کریسمس در تهران

از دیگر مراکز خرید لوازم کریسمس که البته آدرس درستی هم ازش در دست ندارم، پاساژهای طبقاتی نزدیک بازار 15 خرداد هست که بجز درخت مابقی لوازم از این مرکز قابل تهیه ست. البته چون مکان دقیقش مشخص نیست و هر ساله یک یا چندتا از فروشگاه ها اقدام به فروش تزئینات کریسمس میکنن باید چند طبقه ای رو بالا و پایین بری و یا از نگهبان پاساژ پرس و جو کنی.

البته باید سعی کنی که خریداتو زودتر انجام بدی چون حتی توی کشوری مثل آمریکا هم مردم از نیمه نوامبر شروع به خریدن لوازم تزئین کریسمس میکنن، چون اغلب وقتی وارد اواسط ماه دسامبر که میشن همه چیز با افزایش قیمت مواجه میشه. حالا اینجا که ایرانه و مرکز خرید کریسمس در تهران هم به شدت کمه بنابراین باید توقع بالا رفتن قیمت و کمبود لوازم بخصوص درخت کریسمس رو داشته باشی.

امیدوارم این مطلب برات مفید بوده باشه. اگه در تهران زندگی میکنی و جاهای بیشتری رو برای خرید کریسمس میشناسی خوشحال میشم از بخش نظرات با من در میون بزاری تا این مطلب رو کاملترش کنم.

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...