in

بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

چندی پیش در خصوص خرید بیت کوین مطلبی رو در نت نظر مطرح کردم و چند سایت در این زمینه معرفی کردم. اینبار با توجه به اینکه خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران هم در حال افزایشه تصمیم گرفتم روش های انجام معاملات ارز مجازی و خرید و فروش ارز دیجیتال در انواع مختلف رو هم شرح بدم. اگه تو هم از اون دسته افرادی هستی که علاقه به کسب درآمد از طریق بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی داری، و دنبال راهی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران هستی پیشنهاد میکنم این مطلب رو از دست ندی.

ارزهای مجازی مهم کدامند؟

خرید و فروش ارز دیجیتال

با توجه به راحتی و عدم مرکزیت در ارزهای مجازی، امروزه این این نوع پول جایگاه خوبی بین کاربران اینترنت داره. اما با وجود ارزهای متنوعی که ابداع شده، تنها چند ارز معتبرتر هستن که اسم هاشون به شرح زیره ضمن اینکه در مورد ارز Bitcoin  و سهام یا ارز دیجیتال WCX هم قبلا توضیحاتی ارائه دادم.

BitCoin

LiteCoin

DogeCoin

Etherium

WCX

و…

خرید و فروش ارز مجازی در ایران

1- تهران پی منت

سایت تهران پی منت یکی از بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایرانه و دارای اعتبار و پشتیبانی مناسبی برای خرید و فروش ارز در سطح اینترنت هست. در تهران پی منت امکان خرید بیت کوین و اتریوم به صورت پیشفرض وجود داره اما برای خرید دیگر ارزهای مجازی بدلیل تقاضای کمتر، میبایست با مدیریت سایت هماهنگ کنید.

2- سایت پی منت 24

این سایت هم از سایت های پر سابقه بسیار عالی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال هست. در حال حاضر بیت کوین و اتریوم پوشش داده میشه.

3- فرهاد اکسچنچ

در سایت فرهاد اکسچنج اغلب ارزهای دیجیتال قابل تهیه و معامله ست. همچنین دارای سابقه طولانی در خصوص انجام معاملات ارزی هست.

4- هادی اکسچنج

خرید و فروش ارز دیجیتال در انواع متنوع در هادی اکسچنج قابل انجامه. حتی ارز ریپل که بتازگی جایگاه خوبی در بین کاربرا پیدا کرده.

5- صرافی محلی

بعنوان آخرین پیشنهاد جهت خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد من استفاده از صرافی های محلی در سطح شهر هست که از میزان ریسک کمتری برخورداره. بنابراین اگه نسبت به خریدهای اینترنتی حس خوبی نداری بهتره از این طریق اقدام به خرید و فروش کنی.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...