in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

ایده های جالب برای طراحی ناخن

idea haye jaleb baraye tarahie nakhone valentine

روز ولنتاین نزدیکه و خیلی ها برای این روز به دنبال بهترین هدیه ولنتاین هستند تا به عشقشون هدیه بدن و ولنتاین زیبا و رمانتیکی داشته باشند. می تونی با اجرای چند ایده عاشقانه و رویایی یک ولنتاین بیاد موندنی رو برای همیشه در ذهن همسرت حک کنی. شاید دوست داشته باشی امسال برای روز عشق ظاهرت رو هم عاشقانه کنی. آرایش چهره و ناخن برای خانم ها در این روز اهمیت زیادی داره و سعی می کنند با یک آرایش زیبا و جذاب و طراحی ناخن ولنتاین در روز عشق خودشون رو به بهترین نحو ممکن آراسته کنند و زیباتر از همیشه به نظر برسند. من در این مطلب می خوام چند ایده زیبا برای طراحی ناخن ولنتاین بهت بدم، عکس هایی رو برات جمع آوری کردم که می تونی با نگاه کردن بهشون ایده بگیری و خودت بدون کمک ناخنکار یا کس دیگری ناخن هات رو با یکی از این طرح های عاشقانه و زیبا تزئین کنی و برای روز ولنتاین آماده بشی. این چند طراحی ناخن ولنتاین که برات در نظر گرفتم طرح های ساده ای هستند که به آموزش نیازی ندارند و خودت می تونی به راحتی و بی دردسر فقط با استفاده از چند رنگ لاک انجامشون بدی و زیبایی دست هات رو چند برابر کنی. اگه هم خودت سختته که به تنهایی ناخن هات رو طراحی کنی می تونی این طرح ها رو به ناخنکارت نشون بدی تا ازشون ایده بگیره و ناخن هات رو برای روز عشق با طرح های عاشقانه و رویایی تزئین کنه. امیدوارم امسال زیباترین روز ولنتاین رو تجربه کنی و یک هدیه خوب و دوست داشتنی از همسرت دریافت کنی. خب دیگه بریم سراغ عکس های ایده طراحی ناخن ولنتاین که در ادامه همین مطلب قرار میدم.

چند ایده زیبا برای طراحی ناخن ولنتاین

طراحی ناخن ولنتاین با لاک صورتی

طراحی ناخن قلبی با لاک صورتی

طراحی ناخن ولنتاین با لاک قرمز

طراحی ناخن عاشقانه با لاک مشکی

طراحی ناخن ولنتاین با دیزاین قلبی

طراحی ناخن با لاک صورتی و آبی

آموزش طراحی ناخن دخترانه

طراحی ناخن ولنتاین با لاک قرمز

دیزاین ناخن برای ولنتاین

طراحی ناخن ولنتاین با طرح بادکنک

آموزش طراحی ناخن برای ولنتاین

طرح ناخن برای ولنتاین با لاک اکلیلی

طراحی ناخن عاشقانه برای ولنتاین

طراحی ناخن قلبی برای ولنتاین

دیزاین ناخن دخترانه

طراحی ناخن love برای ولنتاین

آموزش طراحی ناخن دخترانه

آموزش طراحی ناخن برای ولنتاین

آموزش فرنچ ناخن

آموزش طراحی ناخن عاشقانه ولنتاین

طراحی ناخن تیز برای ولنتاین

طرح ناخن عاشقانه برای ولنتاین

طراحی ناخن ولنتاین با لاک صورتی

طراحی ناخن ولنتاین با لاک قرمز

طراحی ناخن ولنتاین بصورت مرحله به مرحله

آموزش طراحی ناخن ولنتاین

آموزش طراحی ناخن قلبی

آموزش طراحی ناخن

خب اینم از چند ایده طراحی ناخن ولنتاین که برات آماده کردم. به نظرت کدومشون قشنگتره؟ دوست داری ناخن هات رو با کدوم یکی از این طرح ها آرایش کنی؟ نظرت رو برام بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.