in

بهترین باغ عروسی تهران-لیست 10 تایی

Behtarin bagh aroosi Tehran

بهترین باغ عروسی تهران کدومه؟ برای زوج هایی که میخوان، مراسم عروسیشون رو توی یه محیط جذاب جشن بگیرن، انتخاب باغ عروسی براشون مهمترین مرحله است. روز عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی برای همه است و لازمه که بهترین باغ های عروسی رو بشناسی و انتخاب کنی. اگه اهل تهران و حومه هستی میتونی با این مطلب همراه بشی تا با بهترین باغ عروسی تهران آشنا بشی. البته در این مطلب، 10 مورد از بهترین باغ عروسی تهران معرفی میشه که برترین باغ ها برای مراسم و جشن ازدواج هستن.

معرفی بهترین باغ عروسی تهران

1. باغ تالار آریانا زیباترین باغ عروسی تهران

باغ تالار آریانا زیباترین باغ عروسی تهران

اگه تعداد مهمونات خیلی زیاده و تا 1000 نفر قراره دعوت کنی، این باغ تالار با گنجایش فوق العاده ای که داره میتونه بهترین انتخاب برات باشه. باغ آریانا به عنوان بهترین باغ عروسی تهران شناخته میشه و امکانات زیادی هم داره. از جمله امکانتش میشه به گروه موسیقی زنده، سالن دنس، اتاق عقد مجلل، لوکیشن لوکس عکاسی، بازارچه، سفره خانه و… اشاره کرد. این باغ تالار زیبا و دیدنی در اتوبان همت-غرب، خیابان استاد شهریار واقع شده که میتونی از نزدیک دیدن کنی.

2. باغ تالار همتی بهترین باغ عروسی تهران

باغ تالار همتی بهترین باغ عروسی تهران

اگه در منطقه غرب تهران ساکن هستی، بهترین باغ عروسی تهران در منطقه غرب، باغ عروسی همتی است که توی محدوده چیتگر قرار داره. به همین علت توی یه منطقه سر سبز و خوش آب و هواست. این باغ بین عروس و دامادها محبوبیت خاصی داره و به دلیل کیفیت بالای پذیرایی، ظرفیت بالا، سالن های مجلل و وی آی پی و… استقبال خوبی ازش میشه.

3. باغ تالار باران جذاب ترین باغ عروسی

باغ تالار باران جذاب ترین باغ عروسی

اگه دنبال یه باغ تالار شیک و مدرن میگردی، باغ تالار باران مناسب ترین و بهترین باغ عروسی تهران است. تعداد مهمون هایی که این باغ تالار میتونه ازش پذیرایی کنه، حدود 400 نفر است. فضای بیرونی و مناظر این باغ تالار بسیار زیبا و رویایی است. باغ تالار باران توی منطقه گرمدره و در 23 کیلومتری غرب تهران واقع شده.

4. باغ تالار الیسا باغ عروسی زیبا

باغ تالار الیسا باغ عروسی زیبا

یکی از باغ تالارهای پررونق توی شرق تهران، باغ تالار الیسا است. این باغ تالار به خاطر طراحی شیکی که داره زیباترین باغ و بهترین باغ عروسی تهران بین عروس و داماد هاست. فضای سبز این باغ با وجود دو هزار متر مربع و آلاچیق های زیبا جذابیتش رو دوچندان کرده. باغ تالار الیسا برای  تعداد مهمونهای نزدیک 600 نفر گزینه مناسبیه.

5. باغ تالار شقایق باغ رویایی و چشم نواز

باغ تالار شقایق باغ رویایی و چشم نواز

یه انتخاب قشنگ و خوش سلیقه برای عروس و دامادهای امروزی، باغ تالار شقایق توی منطقه چیتگر تهران است. وسعت این باغ تالار 15000 متر مربع با طراحی ساده و کلاسیک است. اگه  اگه میخوای مراسمت توی بهترین باغ عروسی تهران برگزار بشه و دنبال یه جای زیبا و وسیع میگردی، این باغ تالار گزینه خیلی مناسبیه و 2200 نفر ظرفیت داره.

در نت نظر بخوان: بهترین تالارهای عروسی تهران که این روزها خیلی معروف شدن!

6. باغ تالار قصر پارسیان باغ شگفت انگیز

باغ تالار قصر پارسیان باغ شگفت انگیز

یه تالار محبوب دیگه ای که توی منطقه شرق تهران قرار داره، تالار قصر پارسیان با ظرفیت 200 الی 1800 نفر است. جالبه بدونی با امکانات شگفت انگیزی مثل پرواز عروس و داماد با بالن  و ظرفیت نامحدود پارکینگ، این باغ تالار در رده بهترین باغ عروسی تهران قرار گرفته. همچنین گزینه بسیار جذابی است که عروس و دامادها رو برای مراسم عروسی به سمت خودش جذب میکنه.

7. باغ تالار زیبای آماتیس

باغ تالار آماتیس

اگه دوست داری توی یه فضای سر سبز و گل کاری شده جشن بگیری، باغ تالار آماتیس انتخاب خوبیه برات. ظرفیت سالن هم به اندازه 600 نفر جا داره و از مهمونات توی 2 تا سالن جداگونه پذیرایی میشه. این باغ امکانات ویژه ای داره که برای خوشی و راحتی مهمون ها در نظر گرفته شده. مثلا اگه مهمونات همراهشون بچه آوردن، یه مکان مجزا برای بازی و سرگرمی اونها وجود داره که با خیال راحت میشه به جشن و پایکوبی مشغول شد.

8. باغ تالار دیدنی تک درخت

باغ تالار دیدنی تک درخت

باغ زیبای تک درخت که جزو بهترین باغ عروسی تهران محسوب میشه، برای 700 نفر ظرفیت داره و به طرز حیرت انگیزی تزیین شده. جالبه بدونی که توی این باغ تالار پیست رقص ژله ای خاصی هم وجود داره که این تالار رو منحصر بفرد کرده.توی ورودی این باغ تالار میتونی شاهد تماشای آتیش بازی های زیبایی باشی و یه شب یاد موندنی رو توی این تالار برای جشن عروسیت رقم بزنی.

9. باغ تالار آناهیتا

باغ تالار آناهیتا

اگه ترجیح میدی که مراسمت توی باغ تالاری برگزار بشه که از فضای شلوغ شهر به دور باشه، باغ تالار آناهیتا میتونه بهترین انتخاب باشه که 2 تا سالن 550 نفری داره. ورودی باغ تالار رو با ال ای دی به شیک ترین شکل تزیین کردن و وجود استخر و آبنما در این تالار میتونه چشم انداز زیبایی برای برگزاری مراسم باشه.

10. باغ تالار امیران

باغ تالار زیبای امیران

باغ تالار با دکوراسیون زیبا توی منطقه تهرانپارس واقع شده. 2 تا سالن مجزای 400 و 700 نفری هم داره.کیفیت غذا و تنوع در منوهای غذایی در این تالار زبانزد است. این تالار با تجهیزات جدید و مجللی که داره تونسته عروس و دامادها رو برای برگزاری جشن عروسیشون توی این تالار جذب کنه.

انتخاب بهترین باغ عروسی تهران به نظر کار ساده ای نیست! چون هر باغ تالاری زیبایی خاص خودش رو داره و سلیقه عروس و دومادها هم متفاوته. ولی این ها جزو بهترین هایی بودن که من برات معرفی کردم. اگه جشن عروسی خودته یا یکی از آشتاهاته میتونی توی انتخاب باغ تالار بهش کمک کنی. اگه هم مهمون جشنی توی این باغ ها شدی، پس خوشحال میشم که تجربه و نظرت رو در موردش برامون بگی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.