in

تلگرام پلاس چیست؟ فرق تلگرام و تلگرام پلاس

Telegram Plus chist

همه چیز درباره: تلگرام پلاس چیست؟ فرق تلگرام و تلگرام پلاس

تلگرام پلاس چیست؟ فرق تلگرام و تلگرام پلاس

برچسب ها: تلگرام + , Telegram Plus

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “تلگرام پلاس چیست؟ فرق تلگرام و تلگرام پلاس” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “تلگرام +” یا “Telegram Plus” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

تلگرام پلاس چیست؟ آیا اپلیکیشن جدید تلگرام را می شناسی؟ چند روزی هست که تلگرام یک اپلیکیشن جدید به نام تلگرام پلاس رو روانه فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی و فروشگاه اپل کرده. این سری درباره یک آپدیت برای تلگرام صحبت نمی کنیم بلکه اپلیکیشن جدیدی به نام Telegram Plus منظور ماست. فرق تلگرام و تلگرام پلاس چیست؟ به گفته مدیر شرکت تلگرام اپلیکیشن تلگرام پلاس یک نسخه تکمیل تر از تلگرام است که امکانات بیشتر و امن تری دارد و بصورت آزمایشی در دسترس قرار دارد تا بتوان با بهتر کردن آن استفاده های دوچندانی نسبت به اپلیکیشن فعلی تلگرام داشت. توصیه شده است که با توجه به نسخه آزمایشی تلگرام پلاس برای دانلود تلگرام پلاس فقط از فروشگاه های اصلی استفاده بشه.

در نت نظر بخوان: بهترین ترفند های تلگرام


این سوال با کد ( ID=1520 ) از آی پی 94.114.93.193 در ۱۸/۱۱/۱۳۹۶ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “تلگرام پلاس چیست؟ فرق تلگرام و تلگرام پلاس” و یا هر سوالی درباره “تلگرام +” و “Telegram Plus” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر