in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین شغل برای من چیست؟

behtarin shoghl baraye man chist?

توی دنیای امروزی،تقریبا همه افراد جامعه برای برطرف کردن نیازهای زندگی به پول احتیاج دارن. البته شاید مهم ترین چیز توی دنیا پول نباشه اما روی مهم ترین چیزها یعنی خونه، لباس، خورد و خوراک، تحصیلات و امکانات دیگه تاثیر میذاره. وقتی هم که فکر آدم درگیر کمبود پول است نمیتونه از توانایی های روحی و ذهنیش هم به خوبی استفاده کنه. برای همین نیاز به داشتن شغل توی زندگی از ضروریات به حساب میاد. ولی سوال اینجاست که دنبال چه نوع شغلی باشی که برات بهترین شغل باشه و اینکه بتونی کسب درآمد کنی و توانایی کار کردن توی اون شغل رو داشته باشی. جای نگرانی نیست! اگه ادامه این مطلب رو بخونی به راحتی میتونی به جواب خوبی برسی. توی این تست متوجه میشی که بهترین شغل برای تو چیه. در واقع برای هر کسی یه شغلی هم اندازه با استعداد و علایقش وجود داره که برای اون شخص بهترین شغل و بهترین گزینه محسوب میشه. اگه تو هم دوست داری که در مورد شغل هم اندازه خودت اطلاعاتی داشته باشی و اون رو در آینده ات انتخاب کنی پس بهتره این تست رو انجام بدی تا یه انتخاب خوب هم داشته باشی.

  وقتی تست رو انجام میدی شاید متوجه بشی که آرزوهایی که برای خلبان یا دکتر شدن یا هر شغل دیگه  توی بچگی داشتی، با ویژگی های شخصیتی و علایق الانت سازگار نیست. چون ما آدمها هر چی که بزرگتر شدیم دیدمون نسبت به محیط اطرافمون و دنیا بازتر شد و به این نتیجه رسیدیم که هر شخصیتی متناسب با توانایی های بالقوه اش یه شغلی رو باید انتخاب کنه. چون در غیر این صورت توی کارش موفق نمیشه. اگه نتیجه تستت با شغل الانت همخونی داره، نظرت رو با ما در میون بذار و اگرم که هنوز دنبال پیدا کردن یه شغل خوب برای خودت هستی، باز هم میتونی در مورد نتیجه تست نظرت رو به ما بگی.

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.