in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین گل فروشی های تهران – لیست ۱۰تایی

معرف ترین گل فروشی تهران

بهترین گل فروشی های تهران کدومه؟ این روزها توی همین تهران خودمون کلی گل فروشی های شیک و زیبا وجود داره که اسم بعضی هاشون پرآوازه شده و تونسته جزو بهترین گل فروشی های تهران باشه! تازه عروس و دومادها هم حاضرن برای بهترین روز زندگیشون، یه دسته گل متفاوت و یه تزیین ماشین عروسی جذاب داشته باشن که هم زیبا باشه و هم خاص…در ادامه این مطلب قراره لیستی از بهترین گل فروشی های تهران معرفی بشه تا یه انتخاب خوبی داشته باشی.

معرفی معروف ترین و بهترین گل فروشی های تهران

۱٫ گل فروشی خوشه از زیباترین گل فروشی های تهران

گل فروشی خوشه تهران

یکی از گل فروشی های قدیمی و خوشنام توی تهرانه که دسته گل های زیباش خیلی طرفدار داره و تزیینات ماشین عروسی رو با مهارت و ظرافت انجام میده. فضای این گل فروشی یه محیط خاص و متفاوته که به راحتی جذبش میشی و از دیدنش لذت میبری. برای خرید گل های زیبا و رنگارنگ از این گلفروشی بایستی راهی برج کوه نور بشی تا یه انتخاب با کیفیت داشته باشی.

۲٫ گل فروشی هوشنگ از خوشنام ترین  گل فروشی های تهران

گل فروشی هوشنگ از بهترین گل فروشی های تهران

یه گلفروشی خوشنام و معروف بین عروس و دومادها و طرفداران گل و گیاهه که شیک ترین تزیینات گل رو انجام میده و با دیدن یه ماشین عروس جذاب و گل بارون، شگفت زده میشی. برای خرید از این گلفروشی که جزو بهترین گل فروشی های تهران است، باید به خیابان آفریقا، نبش خیابان عاطفی غربی سر بزنی.

۳٫ گل فروشی پوژان از بهترین گل فروشی های تهران

گل فروشی پوژان از شیک ترین گل فروشی های تهران

توی این گل فروشی خاص علاوه بر گل های ارکیده معروفی که داره،میتونی از طراحی های مدرنی که برای تزیینات داره لذت ببری. جالبه بدونی که گل فروشی پوژان کلکسیونی از ماشین های کلاسیک قدیمی داره و یه بنز قرمز خوش رنگ هم بینشون هست. این ها رو با گل آرایی های ویژه برای مراسم عروسی کرایه میدن. اگه تو هم طرفدار این مدل از ماشین ها هستی پس بهتره به گل فروشی پوژان واقع در بلوار اندرزگو حد فاصل بلواره کاوه و قیطریه سر بزنی.

۴٫ گل فروشی بهرام از معروف ترین گل فروشی های تهران

گل فروشی بهرام از گل فروشی های زیبای تهران

گل فروشی بهرام جزو اون گل فروشی های قدیمیه تهرانه که تونسته هنوزم جایگاهش رو بین گل فروشی های تازه وارد حفظ  کنه. این گل فروشی با تزیینات و گل آرایی های متنوعی که داره هنوز هم یکنواخت نشده! و این باعث شده که عروس خانم های بیشتری به سمتش جذب بشن تا از طراحی زیبا و متفاوتش استفاده کنن. برای بازدید از این گل فروشی میتونی به خیابان جردن نرسیده به چهارراه جهان‌ کودک سر بزنی.

۵٫ گل فروشی مینیاتور از گل فروشی های لوکس تهران

گل فروشی مینیاتور از گل فروش های لوکس تهران

یکی از گل فروشی های مطرح و زیبا در غرب تهران، گل فروشی مینیاتور است. این گل فروشی با دسته گل های زیبا و قیمت های مناسبی که داره هنوز هم معتبره. این گل فروشی توی حاشیه اتوبان ستاری واقع شده. زیبایی خیره کننده گل فروشی مینیاتور برای خودش اسم و رسمی داره که دیدنش خالی از لطف نیس!

۶٫ گل فروشی آیریس از شیک ترین گل فروشی های تهران

گل فروشی آیریس از جذاب ترین گل فروشی های تهران

یکی از بهترین گل فروشی های تهران که میتونی روش حساب کنی، گل فروشی آیریس پاسداران است که دسته گل های زیبایی برای مراسم عروسی و نامزدی داره. خیلی از عروس خانم ها که به این گل فروشی سر زدن معتقدن که گل های ماندگار و زیبایی داره با تزیینات مدرن و قیمت مناسبی که داره یه انتخاب ایده آل است.

مطالب مرتبط:

۷٫ گل فروشی زعیم از گل فروشی های معتبر و نامی تهران

گل فروشی زعیم از برترین گل فروشی های تهران

توی گل فروشی زعیم میتونی یه دنیا گل با قدمت چند ساله پیدا کنی! این گل فروشی توی میدان پاستور قرار داره که یه دنیای بزرگ گل رو تشکیل داده. توی این گل فروشی میتونی از سبد گل های فانتزی گرفته تا تزیین سبد گل و میوه و شکلات رو پیدا کنی. گل آرایی ماشین عروس هم که جای خودش رو داره. این گل  فروشی از سال ۱۳۴۷ تا الان تونسته اعتبارش رو حفظ کنه و گل هاش هم واقعا قیمت مناسب و کیفیت خوبی داره.

۸٫ گل فروشی باختر از گل فروشی های مجبوب تهران

گل فروشی باختر از ل.کس ترین و جذاب ترین گل فروشی های تهران

این گل فروشی هم با طراحی های مدرن و شیکی که داره توی دل عروس خانوم ها و آقا دومادها جا باز کرده و تونسته یه گزینه مناسب برای انتخاب بهترین گل فروشی  باشه. تزیینات جالبی که توی این گل فروشی ارائه میدن، دیدنی و جذابه و باعث میشه که طرفدارانی رو به سمت خودش بکشه.

۹٫ گل فروشی ترنج از گل فروشی های پرآوازه تهران

گل فروشی ترنج از گل فروشی های مطرح تهران

یکی از گل فروشی هایی که بین همه شناخته شده و مطرح هس، گل فروشی ترنج تهرانه که میتونی ازش بهترین و زیباترین گل ها رو برای مراسم مهمانی یا نامزدی بخری. گل هایی که با لطافت و زیبایی حیرت انگیزش هر کسی رو مشتاق خرید و بازدید از این گل فروشی میکنه. پیشنهاد میکنم حتما بهش سر بزنی.

۱۰٫ گل فروشی کلاسیک از گل فروشی های مدرن و جذاب تهران

گل فروشی کلاسیک جزو شیک ترین گل فروشی های تهران

یه گل فروشی با کلاس و شیک که با طراحی های مدرن و جذابش تونسته یکی از بهترین های تهران بشه. این گل فروشی هم گل های متنوع و خاصی داره که مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی ها است. ماشین عروس رو هم با دقت و به بهترین شکل تزیین میکنن طوری که از این همه زیبایی انگشت به دهن میمونی! پس بهتره این گل فروشی رو هم امتحان کنی.

با بهترین گل فروشی های تهران آشنا شدی و متوجه شدی که از کدومش خرید کنی تا به دلت بشینه. راستی تا حالا از کدوم یکی از این گل فروشی ها خرید داشتی؟ نظرت در موردش چی بوده؟ حتما در قسمت دیدگاه نظراتت رو برای ما هم بنویس.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. خوشحال میشیم از گلارایی های مدرن در تهران که پیج های اینترنتی دارن نیز اطلاعاتی قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.