in ,

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

تست همسریابی – با کی ازدواج کنم؟

test hamsar yabi-ba ki ezdevaj konam

اگه تو هم در مورد ازدواج فکر کردی و برات سوال های زیادی توی ذهنت در مورد انتخاب فرد مناسب پیش اومده پس با این مطلب همراه باش. میدونی که انتخاب فرد مناسب برای زندگی مشترک یه تصمیم خیلی بزرگیه اما باید بتونی از پسش بربیایی. ولی خیلی از آدمها هستن که بدون شناخت از همدیگه و فقط بخاطر بالاتر رفتن سن، حاضر به ازدواج میشن! در حالی که این انتخاب ها اصلا درست نیست و ممکنه که مشکلاتی رو در ادامه بوجود بیاره که با خودت میگی همون مجرد موندن خیلی بهتر بود! پس اول از همه، بهتره قبل از ازدواج و زندگی مشترک در مورد علایق و روحیات خودت آگاهی داشته باشی، یعنی باید بفهمی که روحیاتت با چجور آدمی بیشتر همخوانی داره و میشه باهاش سازش کنی. بعد از این مرحله میتونی در مورد شخصیت مورد علاقه ات فکر کنی و ببینی که با معیار هات در چه سطحی قرار داره. یه پیشنهاد و راهنمایی در این مورد، رفتن پیش یه مشاور خوب و یا یه روانشناس ازدواجه که میتونه راه حل مناسبی باشه. البته با یه جستجو توی محیط اینترنت هم با انجام یه سری تست ها میتونی تا حدودی متوجه بشی که وقت ازدواجت رسیده؟ چجور همسری برات ایده آل هس؟ پس با این مطلب همراه باش. اینجا یه تست همسریابی برات آوردم که با جواب دادن به چند سوال ساده از این تست همسریابی متوجه میشی که کجای کار هستی! ازدواج و تشکیل خانواده مهمترین مرحله از زندگی هر آدمی هست که مسیر زندگی آینده اش رو تعیین میکنه. بهت پیشنهاد میکنم که این تست همسریابی رو از دست ندی.

Share the quiz to show your results !


ایمیلتو وارد کن. هم نتیجه رو ببین و هم در قرعه کشی شرکت کن!

تست همسریابی - با کی ازدواج کنم؟
%%personality%%

نتیجه تست را به اشتراک بگذار



در نت نظر بخوان: تست عشق رو انجام بده تا مشخص بشه واقعاً عاشقی یا نه؟

تست همسریابی رو انجام دادی؟ حالا که با شخصیت و روحیات کسی که باید ازدواج کنی آشنا شدی، بهتره بیشتر توی انتخابت دقت کنی تا بتونی یه زندگی مشترک ایده آل رو  بسازی و ازش لذت ببری.

6 دیدگاه

نظر بده
  1. آره خب صد درصد حرف شما صحیحه
    ولی تست شون در حالت کاملا ایده آل مطرح شده
    اصلا به چهره و بقیه ظواهر توجه نشده
    این چیزا واسه وقتیه که انتخاب انجام شده اس
    بازم همون حرف شما
    قصد بی حرمتی به بلاگر عزیز رو ندارم
    و متنت عالیه

  2. سلام!به نظر بنده نویسنده ی این تست ذهنیات خودشو عرض کرده,که تاحدودی هم میشه گفت درسته.ولی اگه ذهنیات و تفکرات دیگران هم درنظر بگیریم خیلی تست خارق العاده ای میشه.(بنده اصلا قصد بی احترامی به هیچکسی ندارم)باتشکر

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.