in

افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه بی نظیربی نظیر

آهنگ های برتر ایرانی سال 96 – لیست 20 تایی

ahang haye bartar Irani saale 96 – list 20 tayi

آهنگ های برتر ایرانی در سال 96 کدومه؟ تو چه آهنگی رو بیشتر دوست داشتی؟ این مطلب رو بخون تا ببینی آهنگ مورد علاقه ات جزو برترین ها بوده یا نه! اینجا برات گلچینی از آهنگ های برتر ایرانی و پر مخاطب رو معرفی کردم که ممکنه بعضی هاشون رو نشنیده باشی، پس پیشنهاد میکنم با این لیست 20 تایی از آهنگ های برتر ایرانی همراه باشی تا بتونی یه انتخاب گوش نواز داشته باشی و نهایت لذت رو ببری.

معرفی لیست 20 تایی از آهنگ های برتر ایرانی و پرطرفدار در سال 96

1. آهنگ زیبا و شنیدنی “سرکوب” از یاس

آهنگ زیبا و شنیدنی یاس به نام سرکوب

یاس یکی از خواننده های رپ فارسی هس که مثه همیشه فریاد درد جامعه رو به گوش جهانیان میرسونه. البته یاس بی حاشیه ترین آرتیست رپ فارسی هست . آهنگ برتر سرکوب که یکی از طولانی ترین رپ ها هس و  11:19 دقیقه پخش میشه، حجمی در حدود 26 مگابایت داره! اما این سرکوب یازده دقیقه ای واقعا تاثیر گذاره و حرف دل افرادی که تابع فرهنگ هیپ هاپ هستن و عاشق موسیقی رپ رو میزنه. آهنگ سرکوب فوق العاده زیبا و با تکنیک عالی ، آهنگسازی با فضای بسیار عالی، موضوع های بسیار زیبا و در کل یه ترک یازده دقیقه ای محشر است . شدیدا پیشنهاد میشه که حتما گوش کنی.

2. آهنگ پر خاطره “خیلی روزا گذشت” از سیروان خسروی

آهنگ پرطرفدار خیلی روزا گذشت از سیروان

سیروان تونسته با کارهای جالبی که ارائه میده توی دنیای مجازی هم جزو خواننده هایی باشه که فالوور های زیادی داره. سیروان خواننده سبک پاپ است وعلاوه بر اون تنظیم کننده، آهنگساز، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی هم است. حتما میدونی که سیروان یه برادر دیگه به اسم زانیار خسروی داره که اونم از خوانندگان سبک پاپ است. آهنگ خیلی روزا گذشت یه آهنگ فوق العاده احساسی و زیبا و جزو آهنگ های برتر ایرانی پرطرفدار است.

3. آهنگ  زیبای “حوای من” از خواننده محبوب بابک جهانبخش

ترانه زیبای حوای من از بابک جهانبخش

بابک جهانبخش  خواننده محبوبیه که “حوای من” ترانه‌ای بسیار شنیدنی رو اجرا کرده و با استقبال خوبی هم روبرو شده. بابک جهانبخش با برگزاری کنسرت‌ های زیادی در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی  هم توی زمینه اجرای زنده داره و همچنین سابقه حضور توی جشنواره موسیقی فجر رو هم داره.

4. آهنگی با حال و هوای عید از بنیامین بهادری  به نام “تو که عید منی”

بنیامین بهادری و آهنگ زیبایش

بنیامین جزو چهره های دوست داشتنی دنیای موسیقیه که صدای منحصر بفردی داره. ترانه “تو که عید منی” یکی از آهنگ هاییه که تونسته نظر اهل موسیقی و طرفداراش رو جلب کنه. جالبه بدونی که بنیامین علاوه بر خوانندگی تونسته توی عرصه بازیگری هم هنرمند موفقی بشه.

5. آهنگ جدید و معروف ” عبور” از محسن یگانه

ترانه فوق احساسی عبور از محسن یگانه

آهنگ “عبور” از محسن یگانه خواننده سبک پاپ ایرانی است که به خوبی تونست با صدای جذاب و گیرایی که داره، شنونده های زیادی داشته باشه. عبور جزو آهنگ های برتر ایرانی در سال 96 است که بهت پیشنهاد میکنم حتما گوش بدی.

در نت نظر بخوان: ۱۰۰ آهنگ برتر ایرانی چیست؟

6. ترانه خاص و زیبای “خدا منو ببین” از فرزاد فرزین

ترانه خدا منو ببین از فرزاد فرزین

هنرمند دوست داشتنی فرزاد فرزین علاوه بر خوانندگی جزو بازیگرای ایرانی است که با آهنگ خیلی دلچسب “خدا منو ببین” توی دلها غوغا به پا کرد. حتما باید یه بار این ترانه زیبا رو  گوش بدی.

خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست، میدونم اینجا جای من نیست….

7. ترانه پر احساس “عاشق که بشی” از احسان خواجه امیری

قطعه شنیدنی عاشق که بشی از احسان خواجه امیری

ترانه فوق العاده احساسی “عاشق که بشی” با صدای خاص احسان خواجه امیری شنیدنش خالی از لطف نیست. جالبه بدونی که پدر این خواننده سبک پاپ هم جزو موسیقی دان های ایرانی بوده است و پسر این صدای مخملی رو از پدر به ارث برده است.

8. آهنگ غمگین و شنیدنی “تو بری بارون” از محمد علیزاده

محمد علیزاده و تو بری بارون

ترانه ملایم و غمگین “تو بری بارون” از محمد علیزاده با یه سبک متفاوت شنیدنیه. آهنگی که حرف دل خیلی از عاشقان رو میزنه. اگه تو هم عاشقی پس این آهنگ رو از دست نده.

9. آهنگ “عاشقی” از اسطوره موسیقی، همایون شجریان

شجریان اسطوره موسیقی و ترانه عاشقی

ترانه “عاشقی” با صدای اسطوره موسیقی ایران، همایون شجریان حتما جزو انتخابهات باشه که اگه گوش ندی از دستت در رفته!

10.  ترانه ماندگار “تا همیشه” از روزبه نعمت اللهی

تا به همیشه ترانه زیبای روزبه نعمت اللهی

روزبه نعمت اللهی جزو خواننده هایی است که توی دنیای مجازی هم فالوور های زیادی داره. آهنگ “تا همیشه” یه کار جدید و زیبایی است که به تازگی هم اجرا شده و  تونسته علاقمندان زیادی پیدا کنه.

11. آهنگ “عاشقیت” از خواننده محجوب رضا صادقی

رضا صادقی و آهنگ به نام عاشقیت

شنیدن آهنگ “عاشقیت” از خواننده مهربان و مودب ایرانی،رضا صادقی یه تجربه جذابیه که با صدای پرنفوذش، دل آدم رو به وجد میاره.

12. شهرام شکوهی و آهنگ متفاوت “مجنون تنها”

مجنون تنها یه آهنگ خاص و تک از شهرام شکوهی

شهرام شکوهی تن صداش واقعا گیرا و شنیدنیه، ترانه “مجنون تنها” هم جزو بهترین های موسیقی ایرانی است که حال و هوای دل رو عوض میکنه.

13. آهنگ آروم و رمانتیک “نمیدونی” از زانیار خسروی

آهنگ پاپ نمیدونی از زانیار خسروی

آهنگ “نمیدونی” از زانیار خسروی هم جزو ترانه های مشهور بین هواداراش است. زانیار برادر سیروان است که تونسته مثه برادرش توی عرصه موسیقی موفق عمل کنه.

14.  آهنگ “عشق تو صدام” با صدای فوق العاده زیبای مازیار فلاحی

قطعه معروف عشق تو صدام از مازیار فلاحی

مازیار فلاحی از اون خواننده های لطیف و با احساسیه که وقتی ترانه ای رو اجرا میکنه با تمام دل و احساسش میخونه. آهنگ “عشق تو صدام” یکی از شنیدنی ترین ترانه های این خواننده دوست داشتنی است.

15. ترانه “شوخیه مگه” با ریتمی خاص از حمید هیراد

شوخیه مگه و حید هیراد

آهنگ “شوخیه منه” هم سنتی و هم پاپ است!! این خواننده ی با استعداد با صدای دلنشینی که داره این ترانه زیبا رو اجرا کرده و تا مدت ها متن آهنگش ورد زبون اهل دل و موسیقی بوده. تو هم حتما این ترانه رو شنیدی و ازش لذت بردی.

16.  “نیمه ی من” با حنجره طلایی حامد همایون

نیمه ی من و حامد همایون

حامد همایون از اون دسته خواننده هایی است که پیر و جوان از همه قشر دنبال کننده داره. آهنگ “نیمه ی جان” یکی از بهترین قطعه ها و جزو آهنگ های برتر ایرانی است.

17. آهنگ “دلارام” از پازل بند و حمید هیراد

پازل بند و حمید هیراد دلارام

گروه پازل بند با همخوانی حمید هیراد تونست که آهنگ معروف “دلارام” رو توی سال 96 جزو آهنگ های پرطرفدار قرار بده. این آهنگ یه سبک متنوع و خاصی داره که شنیدنش به دلت چنگ میزنه.

18. ترانه شاد و هیجان انگیز “دلبر” از امید حاجیلی

ترانه شاد دلبر از امید حاجیلی

اگه میخوای یه آهنگ کاملا شاد و پرهیجان گوش بدی، حتما ترانه “دلبر” از امید حاجیلی رو برای یه بار گوش کن تا ببینی که چقدر روحیه ات شاد و پر انرژی میشه.

19. قطعه زیبای “کاش ندیده بودمت” از  محسن چاوشی

کاش ندیده بودمت از چاوشی

ترانه “کاش ندیده بودت” کاری از محسن چاوشی که برای سریال شهرزاد اجرا کرده بود. طرفدارای این سریال پر مخاطب با صدای محسن چاوشی خاطره دارن.

20. “قدم بزن” از سامان جلیلی جزو آهنگ های برتر ایرانی

ترانه فوق العاده قدم بزن و سامان جلیلی

آهنگ “قدم بزن” یه ترانه با ریتم شنیدنی و جذاب از سامان جلیلی است که اگه یه بار گوش بدی حتما راغب میشی که چندباره هم گوش بدی. پس پیشنهاد میکنم این آهنگ برتر و زیبا رو امتحان کنی و بشنوی.

با ترانه های برتر و پر طرفدار ایرانی آشنا شدی. کدوم یکی از این ترانه ها جزو علاقمندی هات بود؟ راستی آهنگ زیبا و پرطرفداری بوده که از این لیست جا افتاده باشه؟ نظرت رو در مورد ترانه های معروف و پرمخاطبی که توی این لیست نبود بنویس تا به این لیست اضافه بشه.

2 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.