in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

تست شخصیت از روی نوع لباس. بعدش به لباس هات بیشتر اهمیت می دی.

teste shakhsiat az rooye lebas

میونه ات با تست های خودشناسی و شخصیت شناسی چطوره؟ خیلی از مردم هستند که ممکنه با شخصیت اصلی خودشون بیگانه باشند یا دوست داشته باشن که با انجام تست شخصیت شناسی متوجه بشن که شخصیتشون از دید دیگران چطوریه؟ آیا از نظر دوستان، آشنایان، همکاران و سایر مردم جزء افراد موجه و دوست داشتنی جامعه هستند یا از اون دست افرادی هستند که هیچکس علاقه ای به معاشرت باهاشون نداره. خب تا تست شخصیت شناسی انجام ندی مشخص نمی شه که تو جزء کدوم گروه از افراد جامعه هستی. در اینجا من یک تست شخصیت شناسی از روی سبک لباس و ظاهر برات تهیه کردم. می تونی با پاسخ دادن به این تست شخصیت شناسی که خیلی کوتاه و مختصر هم هست متوجه بشی که از نظر افراد دیگه شخصیتت چطور به نظر می رسه و آیا فردی محبوب و مورد علاقه در جامعه هستی یا نه. مراحل انجام تست شخصیت شناسی ما هم خیلی ساده ست. فقط کافیه روی دکمه ی شروع تست کلیک کنی ، بعد سوالات تست که شامل پنج سوال کوتاه چهار جوابی هست برات به نمایش در میاد. روی هر گزینه ای که فکر می کنه ممکنه به شخصیت تو نزدیک تر باشه کلیک کن و برو روی سوال بعدی و همینطور ادامه بده تا به هر پنج سوال تست شخصیت شناسی ما پاسخ بدی. در پایان با وارد کردن آدرس ایمیل می تونی به جواب مورد نظر دسترسی پیدا کنی. می تونی با انجام سایر تست های نت نظر مثل تست زیبایی ، تست عصبانیت ، تست همسریابی ، تست هوش ، تست عشق و… باز هم خودت رو محک بزنی و شخصیتت رو از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار بدی. بعد از انجام این تست و سایر تست ها نظرت رو با ما در میون بذار. از قسمت نظرات درج کن که پاسخ تست برای تو چی بوده و اینکه آیا واقعاً همچین شخصیتی داری یا نه؟

تست شخصیت شناسی از روی لباس

2 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.