in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح

سریعترین راه برای رسیدن به بازار گل محلاتی کدومه؟

saritarin rah baraye residan be bazar gole mahallati kodoomeh?

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از مردم در تهران باهاش درگیرن عبور از شلوغی و رسیدن به مقصد مورد نظر در کوتاه ترین زمانه. معضلی که خود من وقتی ساکن تهران بودم هر روز باهاش درگیر بودم و برای رسیدن به محل کار یا منزلم همیشه مجبور بودم با آزمایش و خطا بهترین زمان حرکت و بهترین وسیله نقلیه یا مسیر رو پیدا کنم. داشتم توی اینترنت گشت میزدم که دیدم در مورد بهترین مسیر برای رسیدن به بازار گل محلاتی خیلی سرچ شده. اگه جز فروشندگان گل و گیاه باشی میدونی که هرکی صبح زودتر به بازار گل محلاتی برسه قیمت بهتر و گلهای بهتری گیرش میاد، به خصوص اون دوستانی که از شهرستان برای خرید گل به تهران میرن باید خیلی به موقع به محل برسن. این شد که تصمیم گرفتم توی این مطلب در مورد زمان و مسیرهای رسیدن به بازار گل محلاتی برات بنویسم.

در نت نظر بخون: بهترین گل فروشی های تهران

بازار گل محلاتی تهران کجاست؟

آدرس دقیق بازار گل محلاتی تهران به شرح زیر هست که البته ممکنه کسانی که از نقاط دیگری به سمت بازار گل میرن کل این آدرس براشون کاربرد نداشته باشه.

آدرس بازار گل محلاتی: تهران، بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین تر از دادگاه خانواده، بازار گل شهید محلاتی

اما با کمک نقشه و یا جی پی اس پیدا کردن مسیرهای میان بر خیلی راحت تر میشه . برای نمونه من قطعه ای از نقشه این منطقه رو برات قرار دادم که برای مطالعه دقیق تری میتونی با مراجعه به maps.google.com از طریق کامپیوتر یا گوشی موبایل مسیر دلخواهت رو پیدا کنی.

بازار گل محلاتی

مسیر اتوبوس به بازار گل محلاتی

از هر نقطه از تهران میتونی با سوار شدن اتوبوس های خطوط واحد به بازار گل دسترسی پیدا کنی. ترمینال درون شهری محلاتی در فاصله حدود یک کیلومتری بازار قرار داره و از این ترمینال تا بازار گل اگه پیاده بخوای بری فقط 15 دقیقه راهه.

نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار گل محلاتی

نیاز به تکمیل اطلاعات

ساعات کار بازار گل محلاتی تهران

همونطور که در بالا هم اشاره کردم ، هرچه زودتر بتونی خودت رو به بازار گل  برسونی برنده ای. اگه صرفا قصدت خرید گل باشه بازار گل محلاتی از ساعت 4:30 تا 11 صبح بازه. و متأسفانه بدلیل عدم هماهنگی با ساعت کار مترو امکان استفاده از خطوط مترو در این ساعت نیست. به همین خاطر بسیاری از خریداران ترجیح میدن بصورت دربست یا با وسیله شخصی برن. همچنین در این ساعت خیابون ها بسیار خلوت هست و از هر نقطه از تهران میتونی سریعاً به بازار برسی.

و اما اگه قصد خرید لوازم جانبی مثل گلدان و موارد تزئینی رو داری، نیازی نیست عجله کنی چون این صنف از فروشنده ها از ساعت 6 صبح تا 13 عصر حضور دارن.

در نت نظر بخون: بهترین باغ عروس در تهران

دوست عزیزم اگر برای تکمیل این مطلب اطلاعات بیشتری در دست داری خوشحال میشم از بخش نظرات با من در میون بزاری. هدف ما ارائه مطالب دست اول و کامله. لذا پیشاپیش از همکاری و توجهت سپاسگزارم.

2 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام من میخواستم برم بازارگل محلاتی میخواستم ببینم باید کدوم ایستگاه بامترو پیاده شم ولی دریغ از یک کلمه راهنمایی.خیلی سخته اسم یه ایستگاه رو اضافه کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...