in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین آرایشگاه عروس شیراز – لیست ۱۰تایی

بهترین آرایشگاه عروس شیراز

بهترین آرایشگاه عروس شیراز

بهترین آرایشگاه عروس شیراز کجاست؟ برای هر عروس خانومی مهمه که بهترین شب زندگیش رو با بهترین میکاپ بدرخشه و زیبایی خیره کننده ای داشته باشه. توی این مطلب قراره بهترین آرایشگاه عروس شیراز رو برات معرفی کنم. میتونی وقتی با شیک ترین و معروف ترین سالن های زیبایی آشنا شدی، یه انتخاب بی نظیر داشته باشی و میتونی این مکان ها رو به عنوان بهترین آرایشگاه عروس شیراز به دوستات و آشناهات معرفی کنی. پس دوست زیبا پسندم با ادامه مطلب همراه باش.

بهترین آرایشگاه های عروس شیراز از دید نت نظر

سالن زیبایی رزا شاهور شیراز
سالن زیبایی رزا شاهور شیراز

سالن زیبایی رزا شاهوار

اگر به دنبال آرایشگاهی هستید که با خیالی آسوده به آن اطمینان کنید، سالن زیبایی رزا شاهور رضایت شما را جلب خواهد کرد. سالن زیبایی رزا شاهوار با مدیریت و پرسنل کاملا حرفه ای و مجرب در محیطی صمیمی با توجه به خواسته و سلیقه شما به ارائه انواع خدمات زیبایی می پردازد.

انواع خدمات:
– میکاپ و شینیون عروس، انواع رنگ و لایت و امبره و سامبره
– کراتین و احیای مو، ریباندینگ مو و نانو ریباندینگ
– خدمات ناخن و کاست و اسپا
– خدمات کاشت و اکستنشن مژه و لیفت و لمینت مژه و ابرو
– خدمات کپ و کوتاهی ژورنالی
– پاکسازی و فیشال پوست و اپیلاسیون

از افتخارات سالن زیبایی رزا شاهوار
– کسب گواهی های استاندارد iso رضایت مند ی مشتری و کیفیت خدمات
– کسب عنوان بانوی برند افرین و نمونه کشوری در سال ۹۸
– کسب عنوان مربی برتر مژه در دو سال ۹۶-۹۷
– کسب عنوان و مربی qal انگلستان

  • آدرس: شیراز، معالی آباد، نبش خیابان دوستان، ساختمان الهیه، طبقه اول واحد A
    آدرس: شعبه VIP، فرهنگشهر روبه روی بلوارکسایی ساختمان اصلان واحد ۷
  • تلفن: ۳۶۳۴۱۵۸۴
  • همراه۰۹۳۰۶۳۷۵۳۸۴
  • اینستاگرام: shahvarbeauty
  • کانال تلگرامshahvarbeauty

معرفی در این فضا

اگر جای نام خود را در لیست بهترین آرایشگاه های عروس شیراز خالی می بینید کافی است با ما تماس بگیرید. (روی تصویر زیر کلیک کنید.)


سایر آرایشگاه های عروس شیراز

– آرایشگاه لیلیان شیک ترین آرایشگاه عروس شیراز

یکی از سالن های زیبایی برای عروس خانوم ها، آرایشگاه معروف لیلیان است که تونسته رضایت عروس خانوم ها رو به خودش جلب کنه. توی این آرایشگاه از جمله خدمات منحصر بفردی که انجام میشه آبرسانی مو با روغن هاب کاملا طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار است، همچنین خدمات مژه بدون حساسیت هم انجام میشه. این آرایشگاه شیک و تمیز کارهای زیبایی رو به بهترین شکل انجام میده و به سلیقه مشتری هاش احترام میذاره. این آرایشگاه هم میتونه یکی از انتخاب هات باشه اگه میخوای توی جشن عروسیت بدرخشی.

آدرس: شیراز ، بلوار چمران – خیابان نیایش – سمت چپ – کوچه ۴ – پلاک۶۸ آرایشگاه لیلیان شیراز

– آرایشگاه ساقی بهترین آرایشگاه زیبایی عروس

آرایشگاه ساقی جزو با کیفیت ترین سالن های زیبایی

آرایشگاه ساقی یه آرایشگاه فوق العاده شیک و مدرنه که عروس خانوم ها میتونن از دکوراسیون زیبای این سالن لذت ببرن و در آرامش کامل زیبایی خودشون رو به دست متخصصان آرایشگاه ساقی بسپارن. اینجا پرسنل باتجربه ای داره و خدمات زیبایی رو به صورت حرفه ای ارائه میده و میکاپ های شیک و خیره کننده ای هم انجام میده.

آدرس: شیراز،  هتل چمران

– آرایشگاه مد از مدرن ترین آرایشگاه های عروس شیراز

سالن زیبایی مد کارهاش هم مثل اسمش مطابق با مد روز است و براشینگ مو رو به صورت حرفه ای و به زیباترین شکل انجام میده. میتونی از این آرایشگاه انتظار شنیون های کلاسیک و مدرن رو هم داشته باشی.  با تجهیزات مدرنی که داره یکی از مراکز تخصصی اپیلاسیون هم به حساب میاد. خدمات متنوع و جذاب دیگه مثل میکاپ حرفه ای عروس و کاشت ناخن هم ارائه میده. این سالن جزو بهترین آرایشگاه عروس شیراز است.

آدرس: شیراز ، ابتدای فرهنگ شهر ،سمت چپ ،کوچه ۱۳آرایشگاه مد شیراز

– آرایشگاه ماسک از آرایشگاه های معروف شیراز

اهل آرایش غلیظ هستی یا ملایم؟ طبق نظر مشتریان این آرایشگاه،آرایش غلیظ توی این سالن بیشتر انجام میشه اما اگه اهل آرایش لایت باشی این کار رو هم برات انجام میدن! قبل از میکاپ هم پاکسازی صورت رو به طور کامل انجام میدن تا پوستت شفاف و جوانتر بشه. خدمات ناخن رو هم با بهترین کیفیت و ماندگاری طولانی برای عروس خانوم های زیبا انجام میدن.

آدرس: شیراز ، بلوار ستارخان ، خیابان نمازی ، سمت راست ، کوچه ۸ آرایشگاه ماسک شیراز

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های شیراز

– آرایشگاه الی جزو برترین آرایشگاههای زیبایی شیراز

آرایشگاه عروس الی از برترین سالن های زیبایی

توی آرایشگاه الی میتونی یه گریم سینمایی عالی رو تجربه کنی! با میکاپ حرفه ای که پرسنل این آرایشگاه انجام میدن، میتونی زیبایی منحصر بفردی رو در بهترین جشن زندگیت تجربه کنی. اکستنشن های فوق حرفه ای با جدیدترین متد، وکس صورت، پر پشت کردن ابرو، شنیون های مدرن و شیک و خدمات زیبایی، نمونه ای از کارهای این آرایشگاه مجهز و شیک است. آرایشگاه الی معروف ترین و بهترین آرایشگاه عروس شیراز است.

آدرس: شیراز ، خیابان خاکشناسی، نرسیده به رستوران شاطرعباس آرایشگاه الی شیراز

– آرایشگاه رایاسان جزو بهترین آرایشگاه عروس شیراز

رایاسان هم جزو بهترین سالن های زیبایی عروس در شیراز است که میتونی اینجا کاشت ناخن و طراحی ژلیش حرفه ای رو تجربه کنی. آرایش اروپایی و گریم تخصصی عروس رو به بهترین نحو انجام میدن. برای زیباتر شدن میتونی روی این آرایشگاه که بهترین آرایشگاه عروس شیراز است، حساب کنی.

آدرس: شیراز ، خیابان ستارخان، بعد از کوچه ۵، مجتمع تجاری بهاران، طبقه فوقانی مبلمان زبرانو آرایشگاه رایاسان شیراز

– آرایشگاه لیالی آرایشگاه عروس با کیفیت در شیراز

آرایشگاه عروس لیالی با جدیدترین متد

اگه میخوای خاص باشی و خاص هم دیده بشی، بهتره یه میکاپ عالی رو با تیم پرسنل سالن زیبایی لیالی تجربه کنی. انواع رنگ موها و کراتینه و صافی مو، اکستنشن مژه و مو، اپیلاسیون کامل، پاکسازی پوست با میکرودرم، انواع کاشت ناخن و …  از  بهترین خدمات این آرایشگاه منحصر بفرد است. راستی اگه لک یا جای جوش روی صورتت داری، بهتره به آرایشگاه لیالی اعتماد کنی تا پوست لطیف و شفافی رو برات هدیه کنن.

آدرس: شیراز ، فلکه سنگی ، ابتدای بلوار بعثت ، نبش کوچه ۲۹

– آرایشگاه الیزا، آرایشگاهی با جدیدترین متد در شیراز

آرایشگاه الیزا بهترین آرایشگاه عروس شیراز

آرایشگاه الیزا با سالن های تمیز و شیکی که داره، خدمات زیبایی متنوع و جذابی رو ارائه میده. البته جالبه بدونی که تخفیف ویژه ای هم به مشتری هاش میده تا رضایت عروس خانوم ها رو هم جلب کنه. انواع بافت های اروپایی و آفریقایی، انواع خدمات ناخن، اپیلاسیون تخصصی با مواد مرغوب و بدون درد توی محیطی کاملا بهداشتی رو انجام میده. میتونی شاهد خدمات زیبایی مو با متدهای روز دنیا هم باشی.

آدرس: شیراز، بلوار جدید قرآن ، هتل بزرگ شیراز ، طبقه سوم ، آرایشگاه الیزا

– آرایشگاه عروس و زیبایی  کویین در شیراز

کویین از برترین سالن های زیبایی شیراز

آرایشگاه کویین هم جزو بهترین آرایشگاه عروس شیراز است که برای  عروس خانوم ها زیبایی خیره کننده ای رو به ارمغان میاره. این سالن مجهز از مشتری هاش پذیرایی ویژه هم میکنه و بقولی مهمون نواز است. توی این آرایشگاه شیک هم میتونی انواع خدمات حرفه ای رو با پرسنل با تجربه ببینی که تونسته رضایت مشتری هاش رو جلب کنه.

آدرس: شیراز ، خیابان ارم ، خیابان سروناز ، روبروی مرکز چشم بینا گستر
با بهترین آرایشگاه عروس شیراز آشنا شدی، حالا میتونی برای بهترین روز زندگیت برنامه ریزی کنی تا زیباترین انتخاب رو داشته باشی. البته میتونی به دوستات یا آشناهات هم این سالن های زیبایی رو معرفی کنی. تو دوست خوبم تجربه ای از حضور توی بهترین آرایشگاه عروس شیراز داشتی؟ برامون توی قسمت دیدگاه نظرت رو بنویس.

سالن زیبایی عروس فرشته

سالن تخصصی “عروس فرشته” با مدیریت سرکار خانم “بیتا یکتا” در سال ۱۳۷۱ افتتاح گردید. این سالن همراه با کادری مجرب در محیطی آرام و زیبا از برترین سالن‌های زیبایی در استان فارس و شهر شیراز می‌باشد. در سالن زیبایی عروس فرشته علاوه بر ارائه خدمات تخصصی مربوط به عروس خانم‌ها، کلیه خدمات مربوط به زیبایی، پوست، مو و ناخن با بهره‌گیری از بهترین برندها و بروزترین متدها انجام می‌شود.

آدرس: شیراز، فرهنگ شهر .بین کوچه ی ۳۲ و ۳۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.