in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم – لیست 10تایی

behtarin site tamashaye online film

همه داشتن یک آرشیو هر چند کوچک از فیلمها و سریالهای دلخواهمون رو تجربه کردیم. از فیلم های خاطره انگیز قدیمی گرفته تا فیلم های روز سینما. این روزها با وجود سایت های آنلاین فیلم و سریال دیگه نیازی نیست فیلمها رو دانلود کنی و توی هارد ذخیره کنی. چرا که این سایت ها دارای آرشیو نسبتاً قوی و به روزی هستن که هر نوع سلیقه ای رو پوشش میدن. شاید اسم سایت های خارجی مثل نت فلیکس، هولو و امثال اینا رو شنیده باشید که در کشورهای خارجی فعالن، خب به لطف بالا رفتن سرعت اینترنت و پهنای باند و در مقابل اون تعرفه های اینترنت که بسیار بهینه تر شده، سایت های تماشای آنلاین فیلم زیادی در کشور فعال شدن و جالبتر اینکه خیلی از این سایت های فیلم از حجم اینترنت شما کسر نمیکنن و یه جورایی میتونی مجانی استفاده کنی. ممکنه این سوال برات پیش اومده باشه که بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم کدومه؟ خب من برای اینکه بتونم بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم رو بهت معرفی کنم به نظرات کاربران در سایت های زیادی مراجعه کردم و در نتیجه از بین این همه سایت فیلم آنلاین، تونستم ده تاشون رو سوا کنم و بعنوان بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم بهت معرفی کنم.

لیست ده تایی بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم

1- نماوا (namava.ir)

آرشیو فیلم و سریال

سایت نماوا تقریبا یکی از پیشتازهای این عرصه بود و تا امروز تونسته با به نمایش گذاشتن جدیدترین فیلم ها و سریالهای ایرانی و خارجی به عنوان بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم به حساب بیاد. آرشیو نسبتاً کامل، فیلمهای دوبله و زیرنویس، سریالهای خانگی و از همه مهمتر امکان تست دو روزه سرویس از ویژگیهای سایت نماوا محسوب میشه.

2- فیلیمو (filimo.com)

تلویزیون انلاین

سایت تماشای آنلاین فیلم فیلیمو هم از جمله سرویس دهنده های خوب فیلم آنلاین هست که توصیه میکنم حتما امتحانش کنی. آرشیو بسیاری از سریالها و فیلم های قدیمی و رایگان بودن ترافیک مصرفی بسیاری از اپراتورهای اینترنت از جمله ویژگیهای خوب سایت فیلیمو به شمار میاد.

3- آیو (Aionet.ir)

تلویزیون انلاین

سرویس تلویزیون اینترنتی آیو یکی از خلاقانه ترین سرویس های تماشای آنلاین فیلم هست که با ارائه اپلیکیشن موبایلی و دستگاه پخش مخصوص با نام آیو باکس تونست گوی رقابت رو از رقباش بگیره و با این فن آوری های جدید ازشون جلو بزنه. در آیو علاوه بر ترافیک رایگان، بسیاری از فیلمها و برنامه های مستند و متنوع بصورت رایگان و بدون نیاز به اشتراک در دسترس قرار داره.

4- تلوبیون (Telewebion.ir)

بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم

تلوبیون با ترکیبی از پخش شبکه های سراسری و استانی بصورت زنده و آرشیو قوی سریالها و فیلمهای قدیمی و روز مخاطبین خاص خودش رو داره چرا که همه چیز رایگان در دسترس عموم قرار داره. و به جرأت میشه گفت یکی از آینده دارترین سرویس های IPTV محسوب میشه.

5- سینما مارکت (cinemamarket.ir)

آرشیو فیلم و سریال

سرویس سینما مارکت به نسبت بقیه سرویس ها از آرشیو کمتر اما سرعت بالاتر و کیفیت بهتری برخوردار هست. متاسفانه سینمامارکت رایگان نیست و برای استفاده باید اشتراک ماهانه خریداری کنید اما برای کاربران اینترنت فن آوا ، شاتل و آسیاتک ترافیک رایگان در نظر گرفته و از حجم اینترنت کسر نمیکنه.

در ادامه با توجه به امکانات توضیحات مشابه سرویس های قبلی تنها به ذکر اسامی مابقی سرویس های تلویزیون اینترنتی بسنده می کنم.

6- تیوا (Tva.ir)

7- آیسیما (iseema.ir)

8- کاناپه (Kanapeh.ir)

9- زوم (Zoom) مختص کاربران ایرانسل بصورت رایگان

10- بهسیما (behseema.tv)

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...