in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه

didani haye Holand baraye safar 10 rooze

دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه کجاست؟ اگر انتخابت برای سفر تفریحی، کشور سرسبز و زیبای هلند است و فرصت کوتاه 10 روزه داری تا بتونی از مناطق جذابش دیدن کنی. بهت پیشنهاد میکنم با ادامه این مطلب همراه باشی تا با بی نظیرترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه آشنا بشی. توی این لیست سعی کردم تا بهترین مناطق از دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه رو معرفی کنم.

معرفی بهترین مکان های گردشگری از دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه

روز اول:  موزه ملی ریجکس آمستردام از بهترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه

موزه ملی ریجیکس هلند
The Rijksmuseum

در روز اول سفرت میتونی به تماشای بزرگترین موزه هنری در هلند سر بزنی. این موزه مختص صنایع دستی و تاریخیه که وقتی وارد موزه میشی، متوجه زیبایی خیره کننده دیواره های داخلی این موزه میشی که با هنرهای دستی تزیین شده است. این موزه معماری فوق العاده ای داره و قدمت کشور هلند رو به خوبی نمایان میکنه. در این موزه زیبا 7 میلیون اثر هنری وجود داره  و همچنین یه کتابخونه ارزشمند با 35000 کتاب داره!! بهتره دیدن این موزه رو از دست ندی چون جزو بهترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه است.

روز اول:  موزه ونگوگ آمستردام مکانی دیدنی و زیبا

موزه زیبای ونگوگ آمستردام
Van Gogh Museum

در ادامه روز اول سفرت میتونی یه موزه زیبای دیگه رو هم توی شهر آمستردام بازدید کنی. موزه ونگوگ یه مکان هنریه که نقاشی های چشمگیری هم داره. در واقع ونسان ونگوگ یکی از نقاشان بزرگ هلندی بود که در قرن هجدهم میلادی زندگی میکرد و یکی از نابغه های نقاشی هلند بود. نقاشی های ونگوگ به حدی جذاب و دیدنیه که این موزه سالانه یک و نیم میلیون بازدید کننده داره و جزو پر بازدیدترین موزه های هلند به حساب میاد.

 

روز دوم: کانال‌های آبی آمستردام از شگفت انگیزترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه

کانال های رویایی آمستردام
Amsterdam blue channels

در روز دوم میتونی از کانال های رویایی آمستردام کنار درختان بلند و پیاده روهای سنگفرش شده، دیدن کنی که یکی از زیباترین محیط ها برای قدم زدن و لذت بردن از تماشای طبیعت بکرش است. شهر آمستردام هم مثل ونیز یکی از شهرهای معروف در جهانه که معماری خاصی داره. شاید هم بشه گفت مثل ونیز جزو یکی از شهر رمانتیک دنیا است. این شهر طوری ساخته شده که به نظر میرسه انگار روی آب ساخته شده!! توی کانال های زیبای این شهر میتونی قایق سواری کنی و به نقاط دیدنی دیگه این شهر دسترسی پیدا کنی. کانال های آمستردام از به یاد ماندنی ترین تجربیات دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه است.

روز سوم: پارک فوندل آمستردام از سرسبزترین مکان های دیدنی در هلند

پارک زیبای فوندل برای سفر 10 روزه به هلند
Amsterdam Vondelpark

در روز سوم اگه به دنبال یه جایی هستی که بتونی به دور از قیل و قال و شلوغی شهر، مدتی هم در آرامش باشی. بهت پیشنهاد میکنم که به بزرگترین پارک آمستردام که همون پارک فوندل است سری بزنی. اینجا برات بهترین پناهگاه تفریحیه تا بتونی از طبیعت بی نظیرش لذت ببری. اگه هم توی فصل تابستون به اینجا سفر میکنی، میتونی شاهد کارهای موسیقی و تئاتر توی فضای باز پارک باشی.

روز چهارم:  میدان سد آمستردام از جذاب ترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه

میدان سد از دیدنی های هلند در سفر 10 روزه
Amsterdam Dam Square

در روز چهارم سفر به هلند میتونی به دیدن میدان سد  توی شهر آمستردام بری. این میدان یه مکان معروف و شناخته شده ای هست که گردشگرهای زیادی هم به دیدنش میرن. یه میدان بزرگیه که وسط شهر آمستردام قرار داره. این مکان هم جزو جذاب ترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه است.

روز پنجم: منطقه نور قرمز آمستردام جزو شگفت انگیزترین مکان های دیدنی در هلند

در روز پنجم میتونی منطقه نور قرمز آمستردام رو برای بازدید انتخاب کنی. یه منطقه ای که در همه جا میتونی انعکاس نور قرمز رو ببینی. توی خیابون های این منطقه مغازه ها و کافی شاپ های زیادی وجود داره. گفته میشه که این مکان به عنوان جایی که آزادی بیشتری نسبت به بقیه جاها داره توی اروپا معروفه!! البته نمیشه منکر زیبای شگفت انگیز این منطقه هم شد. اینجا هم جزو جاذبه های توریستی هلند توی آمستردام است.

روز پنجم: موزه آنه فرانک از مکان های تاریخی و ارزشمند در هلند

موزه آنه فرانک از دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه
Anne Frank Museum

 در ادامه روز پنجم هم وقت داری تا از موزه آنه فرانک بازدید کنی. این موزه در واقع پناهگاه خانواده آنه (پناهندگان یهودی فرانکفورت) بود که در جنگ جهانی دوم اونجا مخفی میشدن. آنه خاطرات روزانه خودش رو توی این خونه نوشته و بعدها هم به صورت کتاب چاپ کرده که جزو پرفروش ترین کتاب های بین المللی محسوب میشه. داخل این موزه یه قسمتی هنوز هم دست نخورده باقی مونده که دیدنش جالبه.

در نت نظر بخون: بهترین مکان های توریستی کانادا

روز ششم: خانه های مکعبی در روتردام از جالب ترین مکان های دیدنی در هلند

خانه های زیبای مکعبی در روتردام هلند
Cube House in Rotterdam

روز ششم میتونی به شهر روتردام بری تا با مکان های دیدنی اونجا هم آشنا بشی. در شهر روتردام یه منطقه ای وجود داره که خونه هاش به شکل عجیبی طراحی شدن. خونه های مکعبی شکلی که به صورت کج کنار هم قرار دارن! ایده جالب این خونه ها از ابتدا برای ساخت یه جنگل مکعبی بوده که هر کدومش نمادی از یه درخت باشه. این مکان هم جزو مناطق جالب توریستی هلند است.

روز هفتم: آسیاب های بادی در کیندردیک از زیباهای اعجاب انگیز هلند

آسیاب های بادی یکی از بهترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه
Windmills in the Kinderland

 روز هفتم میتونی برای دیدن آسیب های بادی از نزدیک بری که خیلی هیجان انگیزه! آسیاب های بادی هلند که شهرت خاصی هم دارن یکی از جاذبه های دیدنیه هلند به حساب میاد. بهتره دیدن این مکان توریستی هم جزو برنامه هات برای دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه باشه.

روز هشتم: قلعه دهار جزو خاص ترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه

قلعه شگفت انگیز دهار در هلند
Dutch castle

روز هشتم میتونی یه مکان تاریخی رو انتخاب کنی و به تماشای قلعه تاریخی که یکی از قلعه های بزرگ هلند شناخته میشه و توی شهر زیبای اوترخت قرار داره، سر بزنی.  داخل این قلعه معماری زیبا و خیره کننده ای داره که با آثار تاریخی با ارزش، مجموعه ای دیدنی میشه. کنار این قلعه زیبا میتونی شاهد فضای سرسبز و باغ در داخل محوطه باشی. این قلعه جزو محبوب ترین برنامه های سفر 10 روزه به هلند است.

روز نهم: باغ گل کوکنهوف از بی نظیرترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه

باغ گل کوکنهوف از بی نظیرترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه
The Kopkenhoff garden

روز نهم یه سورپرایز رنگارنگ داری! حتما وقتی اسم کشور هلند رو میشنوی اون رو با گل های زیبای رنگارنگی که داره، تصور میکنی. در واقع گل ها و بخصوص گل لاله نماد کشور هلند است. توی این سفرت بهترین مکانی که میتونی از تماشای میلیون ها گل لاله لذت ببری، باغ گل کوکنهوف است. این باغ یکی از بزرگترین باغ های عمومی توی کل جهان به شمار میره! داخل این باغ با طراوت علاوه بر تماشای باغچه ها و فضاهای سبز که با رنگهای شاد و متنوع و گلهای رنگارنگ تزیین شدن، میتونی تعداد زیادی رستوران، کافه، گالری و نمایشگاه های هنری با موضوعات مربوط به گل و طبیعت هم ببینی . توی این باغ بیشتر 700 نوع گل لاله برای نمایش قرار داده شده که جالبه بدونی بزرگترین نمایشگاه گل جهان هم هرساله در این مکان برگزار میشه.

 

روز دهم: شهر زیبای لاهه از پربازدیدترین نقاط گردشگری در هلند

شهر لاهه جزو زیباترین شهرهای دیدنی هلند
Den Haag city

در روز آخر این برنامه سفری 10 روزه هم میتونی از شهر زیبای لاهه دیدن کنی که یه شهر فوق العاده جذابیه که جزو پربازدید ترین شهرهای هلند هم است. ساختمان های زیبا با طراحی متنوع کنار رودخانه های آرام، این شهر رو به شهری دل انگیز تبدیل کرده. دیدن این شهر هم جزو اولویت های این سفر کوتاه و به یاد ماندنیت باشه.

از سفر به هلند لذت بردی؟ حتی تصور این مکان ها توی خیال هم آدم رو به وجد میاره! با بهترین دیدنی های هلند برای سفر 10 روزه هم آشنا شدی. راستی از نظر تو کدوم مکان دیدنی توی هلند از این لیست جا افتاده؟ حتما برامون بنویس تا از نظرت توی این مطلب استفاده کنیم.

در نت نظر بخون:بهترین جاذبه توریستی ایسلند

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.