in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین دکتر پوست تهران – لیست ۱۰ تایی

بهترین دکتر پوست تهران

بهترین دکتر پوست تهران

بهترین دکتر پوست تهران کیست؟ اگر از جوش های صورت خود خسته شده اید؟ اگر لک های پوستی شما را آزار می دهد و رویای داشتن پوستی نرم و لطیف را دارید، پس بهتر است که به دنبال بهترین دکتر پوست باشید. پوست عضوی حساس از بدن انسان است و باید در انتخاب پزشک متخصص پوست خود، نهایت دقت را به خرج دهید. در این مطلب به شما کمک خواهم کرد تا با بهترین دکتر پوست تهران آشنا شوید.

بهترین دکتر پوست تهران

۱- دکتر پروین منصوری، از پزشکان متخصص در زمینه پوست

دکتر منصوری از پزشکان معروف پوست تهران

خانم دکتر پروین منصوری، از پزشکان متخصص پوست در تهران است که چهره سرشناس و معروفی در میان متخصصین بخش پوست و مو و زیبایی است. ایشان در کلینیک مجهز خود، از پیشرفته ترین دستگاه ها و جدیدترین روش های روز دنیا استفاده می کند. دکتر منصوری با بهره گیری از تیمی قوی و امکانات به روز در کلینیک، توانسته در زمینه های زیبایی و جوان سازی پوست، زیبایی بینی، کاشت مو و کاشت ابرو و تناسب اندام، موفق عمل کند. نوبت گیری در این مرکز پوست بسیار سخت بوده و در اکثر ساعات روز شلوغ است؛ خانم دکتر منصوری معتقدند که، نتایج کار ایشان  بدون عوارض است.

  • آدرس: تهران، کامرانیه شمالی، نبش شیبانی، شماره ۲۶، ساختمان شوآن، طبقه ۲، واحد ۲۰۲
  • تلفن: ۲۶۱۵۱۵۰۰-۴

مطالب مرتبط:

۲- دکتر بهروز باریک بین، معروف ترین دکتر پوست تهران

بهروز باریک بین از باتجربه ترین متخصصیت پوست تهران

دکتر باریک بین یکی از بهترین پزشکان در زمینه پوست است که سابقه حضور در برنامه های تلویزیونی را هم دارند. ایشان بیشتر به رشته زیبایی علاقه دارد و تا الان هم توانسته عمل های موفقی را به سرانجام برساند و رضایت مشتری های خود را جلب کند. در مطب دکتر باریک بین درمان های مختلفی همچون لیزر درمانی، تزریقات بوتاکس و ژل و یا چربی و نیز کاشت مو و لیپولیز با لیزر و نیز تکنیک جدید لیپوماتیک، برای بیماران انجام می شود.

  • آدرس ۱: پاسداران، بوستان نهم، روبروی بیمارستان لبافی نژاد
  • تلفن: ۲۲۵۷۵۷۵۷
  • آدرس ۲: سعادت آباد، سرو غربی، بین میدان کتاب و چهار راه سرو، ساختمان نگار، طبقه اول، واحد ۴٨
  • تلفن: ٢٢١٣٧۵۵٨
  • آدرس ۳: قیطریه، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، ساختمان کیمیا، طبقه ۵، واحد ٣٢
  • تلفن: ٢٢٧٩٩٢۴٠

۳- دکتر محمد جواد نخعی، از پزشکان با تجربه در زمینه پوست

دکتر نخعی از با سابقه ترین پزشکان پوست در تهران

آقای دکتر نخعی از آن دسته دکترهای با سابقه و با تجربه ای است که اگر یک بار به مطب ایشان مراجعه کنید، از عملکرد عالی که در زمینه تخصص خود دارند، شگفت زده خواهید شد. دکتر نخعی متخصص پوست، مو و زیبایی و فلوشیپ بیماری های پوستی است که خدمات متنوعی را به مراجعه کنندگان خود، ارائه می دهد. ولی مهمتر از تمامی این موارد، میزان رضایتی است که بیماران آقای دکتر نخعی از کار ایشان دارند.

  • آدرس: تهران، ولیعصر، روبروی باغ فردوس، پلاک ۱۵۹۰، برج زعفرانیه، طبقه دوم، واحد ۸
  • تلفن: ۲۲۷۲۹۰۷۸ – ۲۲۷۰۹۸۲۹

۴- دکتر محمدعلی نیلفروش زاده، از برجسته ترین متخصصین پوست در تهران

دکتر نیلفروش زاده از چهره های سرشناس در زمینه پوست

محمد علی نیلفروش زاده، از چهره های بین المللی در زمینه جراحی پوست، لیزر و پیوند مو هستند که ایشان را با عنوان بهترین دکتر پوست تهران می شناسند. دکتر نیلفروش زاده در دو زمینه پوست و مو، تجربه لازم را دارند؛ ولی عمده شهرت ایشان به خاطر کاشت مو است.

  • آدرس کلینیک جردن: تهران، خیابان جردن، تقاطع میرداماد، پلاک ۶۷
  • تلفن: ۸۸۷۸۸۶۶۷
  • آدرس: تهران، بلوار آفریقا، نرسیده به تقاطع میرداماد، پلاک ۶۷، کلینیک جردن
  • تلفن: ۸۸۸۸۶۵۰۱

۵- دکتر شیدا شمس، از پزشکان نمونه در تهران

دکر شمس از پزشکان ماهر در زمینه پوست

پروفسور شمس، استاد برجسته و پیشکسوت بیماری های پوست است که او را به عنوان پایه گذار مرکز تحقیقات بیماری های تاولی اتوایمیون در بیمارستان رازی می دانند. کیفیت کاری خانم دکتر بسیار بالا است و در اکثر اوقات مطبی شلوغ دارند و از بهترین تجهیزات هم در کلینیک خود استفاده می کنند. اموری همچون برداشت خال، رفع موهای زائد، لیفت پوست، مراقبت از پوست، جوان سازی پوست و غیره تنها بخشی از خدمات متنوع این کلینیک پوست تهران است.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، گرد شرقی، پلاک ۲۳
  •  تلفن تماس: ۲۲۰۱۱۶۱۶

۶- دکتر فائزه احمدی، بهترین متخصص پوست و مو در تهران

دکتر احمدی متخصص برتر در زمینه پوست

کلینیک دکتر فائزه احمدی، یکی از بهترین مراکز تخصصی و فوق تخصصی پوست، مو، زیبایی و جراحی لیزر در تهران است. البته در این کلینیک علاوه بر دکتر احمدی، جمعی از متخصصان و جراحان برجسته کشور حضور دارند. پزشکان حاضر د این کلینیک از بهترین و جدیدترین تکنیک ‌های مفید جهان برای تشخیص، درمان و زیبایی را ارائه می دهند. همچنین از مجهز ترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های لیزر استفاده می‌کنند.

  • آدرس: تهران، بزرگراه آفریقا، ارمغان شرقی، پلاک ۲۶
  • تلفن: ۲۲۰۵۴۴۳۵

۷- دکتر زهرا حاجی عباسی، از متخصصین پوست در تهران

دکتر عباسی پزشک نمونه پوست در تهران

خانم دکتر عباسی یکی دیگر از پزشکان در لیست بهترین دکتر پوست در تهران می باشد. دکتر عباسی به خاطر دقت و ظرافت کاری خود، توانسته بیمارانش را راضی نگه دارد. خانم دکتر در زمینه لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس، میکرودرم ابریژن، پی آر پی، برجسته کردن گونه و… فعالیت می کند.

  • آدرس: تهران، ضلع شمال شرقی میدان ونک، خیابان صانعی، شماره ۲/۱
  • تلفن: ۸۸۷۹۱۲۰۳

۸- دکتر خلیل صداقت پیشه، برترین متخصص پوست

دکتر صداقت بهترین پزشک پوست در تهران

دکتر صداقت پیشه از با سابقه ترین پزشکان تهران، در زمینه پوست است که بورد تخصصی پوست، مو و زیبایی را دارد. آقای دکتر صداقت پیشه، از به روز ترین دستگاه های لیزر و کاشت مو استفاده می کند تا بالاترین کیفیت درمان را برای بیماران داخل و خارج از کشور فراهم کند. همچنین عمل های زیبایی، تزریق ژل و بوتاکس، رفع چین و چروک های صورت، لیزر موهای زائد و ضایعات پوستی و عروقی، از فعالیت های دکتر صداقت پیشه هستند.

  • آدرس ۱: خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، جنب بیمارستان دى، پلاک ۵، طبقه دوم
  • تلفن: ۸۸۸۸۱۱۰۱
  • آدرس ۲: تهران پارس، خیابان حجربن عدى، بین فلکه دوم و سوم، ابتدای خیابان شهید رحمانی (۱۸۸شرقى)، پلاک ۱۲۲، واحد ۸
  • تلفن: ۷۷۸۸۸۸۴۴

۹- دکتر امیر هوشنگ احسانی، از دکتر های معروف پوست در تهران

 پروفسور متخصص پوست و مو

امیر هوشنگ احسانی، یکی دیگر از بهترین متخصصین پوست و مو در تهران به حساب می آید؛ که در بیمارستان رازی هم مشغول به کار هستند. دکتر احسانی تحقیقات زیادی را در زمینه لیزر و ریزش مو انجام داده‌ و توانسته اند چند کتاب موفق در زمینه پوست و مو به رشته تالیف در آورند. اکثر بیماران دکتر احسانی، نظر مثبتی درباره ایشان دارند.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، بالاتر از پل همت، جنب مجتمع تجاری خورشید، پلاک ۱۲۶۶،  طبقه ۲، واحد ۷
  • تلفن: ۸۸۶۵۳۱۴۵

کلام آخر

پوست جزء حساس ترین اعضای بدن است و رسیدگی به آن نباید به هر شخصی سپرده شود. به همین دلیل برای حفظ سلامت خود حتما در این مورد به متخصصین کار کشته و مورد تایید مراجعه نمایید. هرگز برای پرداخت پول کمتر با سلامت خود بازی نکنید. در این مطلب با بهترین دکتر پوست تهران آشنا شدید. احتمالا بعضی از این پزشکان معروف را از قبل می شناختید. لطفا تجربه خود از حضور در مطب این پزشکان را، با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

50 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام وقت همتون بخیر من بیماری پوستی لیکن پلان دارم یک دکتر خوب برام معرفی کنید خیلی دارم اذیت میشم از همتون ممنونم

  2. درود.
    من ریزش مو دارم پشت مو بغل مو خیلی زیاده جلو تا بد نیست اما وسط سرم موهام ریخته وسط موهام رو دارم از دست می دم لطفا یک متخصص پوست و مو کاشت مو معرفی کنید بنده ۴۲ سالمه ولی خیلی ها می گن سی سالته

  3. سلام وقت بخیر
    جای چنگ گربه روی چمم مثل زگیل شده با توجه به حساس بودن جاش خیلی نگرانم که بعد برداشتن جاش بمونه
    لطف کنید یه دکتر خوب معرفی کنید

  4. سلام خواهرم مشکل پوستی داره ،میره جلو افتاب پوستش قرمز میشه میسوزه باعث چروک تو صورتش شده چندساله درگیره این بیماری هستش هیچ دکتری نتونسته این مشکل رفع کنه ،کسی دکتر خوبی که بیماری ریش یابی کنه و درمان کنه میشناسه معرفی کنه ممنون میشم

  5. من کلینیک نیلفروش رفتم پیش دکتر نوبری . حدود ۸ میلیون برای پی آر پی پیادم کردن و هیچ تاثیری نداشت و برای منافد باز پوستم ipl کردن که چندتا شات زد ۹۹۰۰۰۰ تومن !!!! و اصلا هم خوب نشدم
    متاسفانه ….

    • من هم با وجود هزینه زیادی ک در کلینیک دکتر نیلفروش کردم تما هیچ تاثیری ندیدم
      پی ار پی هیچ نتیجه ای نگرفتم
      لیزر نتیجه نگرفتم
      بوتاکس نتیجه نگرفتم
      فقط پول دادم …

  6. سلام لطفا یه پزشک حاذق و باتجربه درمورد بیماری لیکن پلان مویی معرفی کنید خیلی دکتر رفتم متاسفانه بدون نتیجه بوده و همینطور از قسمت پیشونی میره بالا

    • سلام منم مشکل شماروداشتم بادکترطب سنتی مشورت کردم باشیره برگ انجیرتوی چندهفته کامل درمان شدم

    • سلام.روی یکی از زگیل ها رو زخمی کنید طوری که یکم خون بیاد بعد شیره سفید انجیر خام رو روش بزنید یکم میسوزه ولی واقعا جواب میگیری.خودم امتحان کردم.بعد اون خون یا ترشحات رو اصلا به هیچ جایی از بدنتون رو نزنید .

  7. با سلام دوستان در مورد بیماری اشی دراماتوز اطلاعی دارین که کدام دکتر موثر هست لطفا راهنمایی کنید

  8. دوستان خانم دکتر فیروزه مینو بنظرم بهترین متخصص پوست در تهران هستن.من صورتم پر از جوش بود پیش ایشون رفتم مثل معجزه میمونه کارشون.الان خانوادگی میریم پیش ایشون.من پیش دکترای زیادی رفتم و جواب نگرفتم ایشون از لحاظ حرفه ای و اخلاق واقعا حرف اول رو میزنن.

  9. سلام پیش خانم دکتر فیروزه سادات مینو برید، در درمان آکنه معجزه میکنند.من هم صورتم پر جوش بود الان صورتم مثل آینه صافه.خیلی با حوصله و بادقت و کاربلد هستن.

    • یعنی واقعا من میتونم با مراجعه ب خانم دکتر فیروزه مینو کل جوش و جای جوشامو از بین ببرم؟😣

  10. یه مثل هست که می گه کل اگه طبیب بودی سرخود دوانمودی مثال این دکتراست

  11. سلام برای درمان پیسه ی دکتر خوب بهم معرفی کنید لطفاااا
    ک واقعا کارش خوب باشه و زود جواب بده
    میگن بعضی از کسایی ک پیسه دارن دکتر با رضایت فرد تمام رنگدانه های بدن رو سفید مثل همون لکه های پوستی میکنه
    اینجور درمانی رو میخوام
    تو رو خدا اگه دکتری رو تو این زمینه می‌شناسید بهم کمک کنید ?????

    • سلام بنظرم دکتر امیر هوشنگ احسانی بتونه کمکت کنه
      پسرم مرتب کف پاش پوسته میداد هر جا بردم خوب نشد اتفاقیرفتیم بیمارستان رازی ایشون ا کجا آماده بود دو تا پماد سوختگی داد یه هفته ای بچه خوب شد.
      دست خواهر شوهرم هم قارچ عمیق زده بود اونم مداوا کرد. برای بیماری های پوستی عالیه.اینجا اسمش رو دیدم یادم افتاد. استاد بود تو بیمارستان رازی

  12. سلام مادرم حدود یکسالی هست لکه هایی رو دستش ایجاد شده نمونه برداری کردن گفتن علائم دیابتی ؛ بعد تعییر ۴ تا دکتر دکتر اخری کورتون نوشت خوب شد اما باز برمیگرده کسی دکتر خوب درنظرش هست باز مادرمو ببرم پیشش

  13. با سلام من سه ساله کف دست و پام پوست پوست میشه کسی چیزی میدونه یا دکتر پوست خوبی می شناسه خبرم کنید دارم زجر می کشم دکترای عزیز جون عزیزتان جواب بدین شمارمه

  14. سلام من یه بیماری پوستی کف پای راستم به وجود اومده که دکتر میگه زگیل پاهست که باید اسید بریزن روش ودرمانش کنند یاباید بسوزونند منم نمیخوام این کارو انجام بدم کسی دکتر خوبی میشناسه برای اینجور بیماری ها بهم معرفی کنه که باداروحلش کنه؟

  15. هیچکدامشون خوب نیستندفقط هزینه الکی میکنید اگه دکترپوست وموتونست کاری کنه موهای سفیدسیاه بشه وباداروموهای ریخته شده دربیادوصورت راده سال جوان کنه اون دکترخوبی است

  16. سلام دوستان،،،
    تقريبا يكساله كه صورتم جوش زده و الان تقريبا كل صورتم اثار لك جوش مونده نميدونم چي كار كنم واقعا ناراحتم نميدونم به كدوم متخصص مراجعه كنم كه ١٠٠٪‏نتيجه بگيرم لطفا منو راهنمايي كنيد ?

    • سلام دوست عزیز. بهتره با تحقیق و استفاده از تجربیات دیگران نسبت به پیدا کردن پزشک مناسب اقدام کنین.

    • باعرض سلام.چندسال میشه ۸۰فیصد موهای تمام بدنم ریخته باهیچ متخصص مراجعه نکردم نمیدانم علاج میشه یانه فقط چند فیصد موهای سرم مانده تمام .نمیدانم چی کارکنم لطفا منو راهنمایی کنید

    • سلام پیش خانم دکتر فیروزه سادات مینو برید، در درمان آکنه معجزه میکنند.من هم صورتم پر جوش بود الان صورتم مثل آینه صافه.خیلی با حوصله و بادقت و کاربلد هستن.

    • اگر دوست دارید هم پول بدین هم توهین بشه بهتون هم اعصابتون خرد بشه حتما برین پیش ایشون.نه اهمیت میده نه احترام میذاره

  17. به علت تفاوت زیاد و تنوع کار پزشکان پوست و مو مثلا برخی ویزیت ان و برخی زیبایی و ژل و بوتاکس و همین طور گروه دیگری در لیزر البته گروه زیادی پزشکان پوست تجاری هستند و در تبلیغات مدعی انجام همه کارها هستند و مثل اقای دکتر مقامی کلی دکتر عمومی که کاره پوست میکنن هم زیادن …
    برای ویزیت ( مثل جوش و لک و بیماری و ریزش مو ) : جواد نخعی. پروین منصوری. میترا اسماعیلی.خلیل صداقت پیشه . کامران ساکی. ارین فرج الهی. چعباوی زاده. فاطمه جعفری. مهیار حاج سید. فائزه احمدی. زهرا عباسی
    برای جوانسازی و لیزر ها : دکتر گیتی خلیلی. پروین ازقندی. فرزانه علمشاهی.پروانه ساکت .فاطمه نوابی .هوشنگ احسانی. شیدا شمس. رزمی نیا.پروین متوسلین.کشاورز
    همه افراد متخصص و فلوشیپ پوست و مو هستند………….DR.SEP

  18. خبرنگاران در دنیا افراد تحصیل کرده و مطلعی هستند که با شجاعت بسیار بدون در نظر گرفتن منافع مالی وغیره فقط هدف شون اطلاع رسانی درست هستش که در امریکا واروپا نقش بسیار بسیار مهمی در بهبود شرایط جامعه داشتند.
    با خانم پریا کاملا موافقم و به عنوان کسی که سالها در زمینه پوست و مو فعال بوده میتونم بگم اگر در لیست بالا اسم دکتر نخعی و احسانی رو برداریم عنوان مطلب میتونه 10 پزشک تجاری پوست باشه خخخخخخخخ (نه متخصص )
    با اینکه تقسیم بندی پزشکان متخصص کار دقیقی نمیتونه باشه و فقط میشه بر اساس رتبه مدارک علمی مانند توضیحات خانم پریا لیستی تهیه کرد یا مثلا بر اساس نظر سنجی های محدودی چون روزنامه سلامت یا دکتریاب میزان رضایت بیماران رو ملاک قرار داد ، بهر شکل در کشور ما تبلیغاتی وسیع و اکثرا بر پایه تجارت یا جلب بازدید بزرگترین اسیب رو به مردمی که به رسانه ای اعتماد داشته اند رسونده و انواع توصیه های درمانی و یا هم چون مطلب بالا باعث ایجاد فضای دردناک و پر فریب فعلی کشورمون داره انواع سایت های غیر علمی و تبلیغات گسترده ی محصولات بی کیفیت و انواع کلینیک های غیر مجاز و پزشکان بدون تخصص !!!

  19. دوست عزیز امیدوارم مطالب دیگر در سایت شما و دیگر نویسندگان مبنای نگارش مطالب و بر پایه تصورات نبوده و مبنای علمی داشته باشد………..جهت اطلاع شما و خوانندگان عزیز :
    فرمودید این اقای دکتر از نظر مردم متخصص پوست و از نظر من عمومی ؟؟؟؟؟؟؟؟
    دوست عزیز متخصص یعنی کسی که بعد از اتمام پایان دوره دکترای پزشکی عمومی در ازمون رزیدنتی شرکت کرده و سپس دوره های مختلف انترن و رزیدنتی را طی کرده و سپس با گذراندن ازمون موفق به دریافت بورد تخصصی پوست و مو یا تخصص مرتبط شود….در کشور ما در پوست فقط تا مدرک تخصص وجود دارد ولی در خارج کشور فوق تخصص ( در 8 زمینه ) و بعد ازون فلوشیپ و در مرحله اخر اعطای پرفسوری ( فرانسه و سوئد و امریکا ) وجود دارد ……..ازبین پزشکان متخصص ایرانی تنها 4 نفر موفق به aad مجوز فعالیت و عضویت در انجمن جراحان و متخصصان امریکا شده و از مفاخر کشور عزیزمان هستند.( دکتر صفایی و گیتی خلیلی و شادان کبیری ..)….متاسفانه در ده سال اخیر اطلاعات غیر واقعی به ویژه در زمینه پزشکی اسیب های زیادی به اعتماد مردم از پزشکان و مخصوصا رسانه ها زده است …..خوشبختانه پزشکان متعهدی چون دکتر باریک بین و خانم دکتر حمیده مروج و پروین منصوری چندین بار اعلامیه رسمی مبنی برخلاف واقع بودنه توضیحات برخی سایت ها داده اند که فقط متخصص پوست بوده و اجازه کار فقط در ایران را دارند که نشان از شخصیت علمی شان دارد………مردم عادی هم بهترین راه فقط و فقط و فقط سرچ سایت رسمی نظام پزشکی یا دکتر یاب برای کسب اطلاعات واقعی از مدارک و مجوز های رسمی پزشک مورد نظرشان میباشد…..از شما مدیران سایت بابت حذف نکردن سوال که نشانه سلامت خبرنگاری شماست تشکر میکنم…

  20. دوست عزیز شما یا اطلاعات خیلی کم و محدودی دارید یا این مطلب و لیست تبلیغاتی و سفارش هستش……..اقای دکتر داوود مقامی پزشک عمومی هستند که به شکل جالبی در 5 سایت که متعلق به خودشون هست مثله کلینیک رز و صدف اسم خودشون رو بین متخصصان پوست قرار دادند……..از نظر من که علنی و به هر شکلی یعنی کلاهبرداری و جعل عنوان !!!!!!

    در ایران در حال حاضر 300 متخصص پوست و مو وجود دارد……از بین متخصصان پوست و مو تحصیلات بیشتر فقط تا این زمان 1397 بدین شکل است :…3 نفر پرفسور بیماری های پوستی ( شیدا شمس ..گل چای ..احسانی ) یک نفر فلوشیپ تخصصی لیزر تراپی( گیتی خلیلی )…..متاسفانه در چند سال گذشته تبلیغات و نت به جای اطلاع رسانی صحیح مانند تمام دنیا در کشور ما چون بیشتر رسانه های مجازی توسط افراد کم اطلاع و کم سواد در زمینه مرتبط بوده فقط جنبه تبلیغات غیر واقعی و زرد پیدا کرده است …….

    • دوست عزیز تشکر از شما بخاطر نظرات سازنده ای که ارائه دادین. اطلاعاتی که در این مطلب بیان شده صرفا نظر عموم مردم درباره دکتر پوست بوده و این دلیلی بر این نمیشه که متخصصین دیگری وجود نداشته باشند!! البته این آقای دکتر که فرمودین از نظر مردم متخصص بوده ولی از نظر شما پزشک عمومی!
      به هر حال ممنون از نظراتتون. حتما بررسی میشه.

    • سلام،میشه راهنماییم کنید برای ریزش مو کجا برم من تو شهرخودمون کلی دکتررفتم تهران هم پیش دکتر نخعی و کلینیک دکترنیلفروش زاده رفتم هیچ فایده ای نداشته همون قرصا همون ریزش و ای بسا بیشتر مشکل هورمونی و کیسته …پنج ساله اوضاع همینه??ممنونم

      • پک دکتر نوروزی عالیه ولی اگر استفاده کردی باید همیشه مصرف کنی مبلغش هم بالا نیست دو تا داداشام استفاده میکنند موهاشون دراومده ولی تا قطع میکنند میریزه . شامپو و روغن داخل شامپو هست چیز خاصی هم نیست . الان تو یه داروخانه خ فاطمی رفته قبلا جیحون بود

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.