in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین رستوران های جردن – لیست 10 تایی

behtarin resturan haye jordan – liste 10 tayi

خیابان جردن از مهمترین خیابان های تهرانه که پر از رستوران، کافه و مراکز تفریحیه. اگه اهل رستوران گردی و خوردن غذاهای خوشمزه و با کیفیت رستوران ها هستی خوبه بعد از گشت و گزار و تفریح در جردن سری هم به یکی از بهترین رستوران های جردن بزنی و یک غذای عالی نوش جان کنی، ولی به نظرت از بین اونهمه رستوران خوب، بهترین رستوران های جردن کدوم رستوران ها هستند؟ در این مطلب یک لیست 10 تایی از بهترین رستوران های جردن تهیه کردم که اگه نخونی واقعاً ضرر کردی.

معرفی بهترین رستوران های جردن

1 – رستوران شاندیز یکی از بهترین رستوران های جردن

رستوران شاندیز یکی از بهترین رستوران های جردن

  • آدرس : خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک 27
  • تلفن : 22043755

می تونی خوشمزه ترین غذاهای ایرانی خصوصاً کباب ها رو در رستوران شاندیز جردن امتحان کنی. این رستوران اکثراً شلوغه و حداقل برای خالی شدن میز باید نیم ساعت منتظر بمونی، البته در موقع شلوغی مخصوصاً آخر هفته ها زمان انتظار حتی به چند ساعت هم می رسه ولی هر کسی که کباب های شاندیز رو خورده معتقده به معطلیش می ارزه.

2 – رستوران کوبابا یک رستوران خوب در جردن

 رستوران کوبابا یک رستوران خوب در جردن

  • آدرس : خیابان جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
  • تلفن : 26208894

رستوران خاور میانه ای کوبابا یکی از متنوع ترین منوها رو داراست. این رستوران صبحانه هم سرو می کنه و می تونی خوراکی های خوشمزه و جدیدی رو در منوی صبحانه کوبابا پیدا کنی. محیط زیبای رستوران اشتها رو برانگیخته می کنه، البته اگه دنبال رستوران خلوت هستی ممکنه شلوغی رستوران کمی برات آزار دهنده باشه. اگر آخر هفته ها می خوای به کوبابا مراجعه کنی یادت نره میز رزرو کنی.

3 – رستوران نایب

 رستوران نایب یک رستوران خوب در جردن

  • آدرس : خیابان جردن، خیابان گلفام، پاساژ امیر
  • تلفن : 22232062

شعبه جردن رستوران زنجیره ای نایب چلوکباب های بسیار خوب و خوشمزه ای سرو می کنه، بطوریکه خیلی ها از شهر های اطراف هم برای خوردن غذاهای این رستوران راهی جردن میشن. در این رستوران علاوه بر چلوکباب انواع غذاهای اصیل ایرانی هم با بهترین کیفیت ارائه میشه. تعداد صندلی های این رستوران بسیار محدوده و ممکنه مدت زیادی منتظر خالی شدن میز بشی.

4 – رستوران بخارا یک رستوران سنتی خوب در جردن

رستوران بخارا یک رستوران سنتی خوب در جردن

  • آدرس : خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک 13
  • تلفن : 22012106

رستوران سنتی بخارا با فضای سنتی زیبا و دوست داشتنی و شیشه های رنگی و حوضچه های کاشی کاری شده قدیمی که پر از آب هستند فضایی کاملاً ایرانی داره. نرده های آبی، گلدون های گل و صندلی های چوبی رنگی رنگی این رستوران، آدم رو یاد خونه مادربزرگ ها میندازه. اگه به رستوران بخارا سر زدی حتماً پلو شاهی و قیمه نثار این رستوران رو امتحان کن.

5 – رستوران ته دیگ

رستوران ته دیگ یک رستوران سنتی خوب در جردن

  • آدرس : ولیعصر – نرسیده به چهار راه پارک وی – رو به روی صدا و سیما – جنب ایستگاه امانیه
  • تلفن : 22038055

یکی دیگه از رستوران های سنتی پرطرفدار در تهران رستوران ته دیگ هست. به دلیل ازدحام جمعیت ممکنه مدت زیادی منتظر خالی شدن میز یا آماده شدن غذا بشی. بهترین غذاهایی که می تونی در رستوران ته دیگ بخوری عبارتند از: چلوکباب اصل رشتی و کباب ماهی سالمون نروژی. البته بقیه غذاهای ته دیگ هم خیلی خوشمزه هستند.

6 – رستوران ریحون جردن بهترین کبابی جردن

رستوران ریحون جردن بهترین کبابی جردن

  • آدرس : خیابان جردن، کاج آبادی، پلاک 18
  • تلفن : 22037965

کیه که نون داغ و کباب داغ دوست نداشته باشه؟ رستوران ریحون مکانیه برای خوردن بهترین کباب های تهران. در این رستوران برنج سرو نمیشه ولی نون داغی که می پزن و با کباب برات میارن ارزششو داره که از پلو چشم پوشی کنی. رستوران نوستالوژیک و قدیمی ریحون سالهاست که با همین روش مشغول خدمت رسانی به مشتریانشه و روز به روز هم تعداد مشتریهاش بیشتر میشه.

7 – رستوران گیلانه بهترین رستوران شمالی جردن

رستوران گیلانه بهترین رستوران شمالی جردن

  • آدرس : خیابان جردن، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه
  • تلفن : 22040324

اگه هوس غذاهای خوشمزه شمالی به سرت زد حتماً سری به رستوران گیلانه جردن بزن. به جرات میشه گفت رستوران گیلان بهترین رستوران شمالی در شمال تهرانه. محیط و حال و هوای رستوران کاملاً شمالیه. انواع غذاهای خوشمزه شمالی به روش کاملاً سنتی و اصیل گیلانی در اینجا پخته میشن. پرطرفدارترین غذای این رستوران کباب ترش هست که پیشنهاد می کنم حتماً امتحانش کنی.

8 – رستوران مانسون لانژ یکی از شیک ترین رستوران های جردن

 رستوران مانسون لانژ یکی از شیک ترین رستوران های جردن

  • آدرس : خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک 2، طبقه 1
  • تلفن : 22044813

رستوران آسیایی مانسون لانژ که یکی از شیک ترین رستوران های تهران هم هست با انواع غذاهای دریایی و غذاهای چینی، ژاپنی و تایلندی از مشتریانش پذیرایی می کنه. این رستوران از دو قسمت سالن و فضای باز تشکیل شده و هر دو قسمتش بسیار زیبا و اشتها برانگیزه. حتماً سوشی و فیله مینیون مانسون لانژ رو امتحان کن.

9 – رستوران خاقان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران

رستوران خاقان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران

  • آدرس : خیابان جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوما، پلاک ۲
  • تلفن : 22050119

رستوران بین المللی خاقان در زمره مجلل ترین رستوران های تهران قرار داره. دکوراسیون زیبا و چشم نوازه خاقان به همراه اجرای موسیقی زنده یکی از دلایل محبوبیت این رستوران در بین مشتریانشه، البته منوی متنوع و غذاهای باکیفیت خاقان دلیل اصلی موفقیت این رستورانه.

10 – رستوران ورسای بهترین رستوران بین المللی جردن

 رستوران ورسای بهترین رستوران بین المللی جردن

  • آدرس : خیابان جردن، پایین تر از پل میرداماد، نرسیده به چهار راه جهان کودک، خیابان شریفی، پلاک11
  • تلفن : ۸۸۸۸۸۱۵۰

رستوران بسیار شیک و مجلل ورسای با دکوراسیون رومی خاصش در لحظه اول نظر مشتری رو جلب می کنه. استیک های رستوران ورسای از پرطرفدارترین غذاهای این رستورانه. ممکنه شلوغیه رستوران کمی برات آزار دهنده باشه ولی مسلماً کیفیت غذاها ارزشش رو داره که حداقل یک بار هم که شده سری به این رستوران بزنی.

در این مطلب 10 تا از بهترین رستوران های جردن رو بهت معرفی کردم. نظرت رو درباره این رستوران ها برام بنویس. تا حالا تجربه ای از حضور در این رستوران های خوب جردن داشتی؟

4 دیدگاه

نظر بده
  1. من ساکن جردنم..تقریبا همه رستورانهاشو امتحان کردم…چند سال پیش توسکانا حرف اول رو در خصوص پیتزا و استیک سنگی (ایتالیایی)میزد مخصوصا پیتزا دیاولتا..متاسفانه به دلایل نامشخص درشو تخته کردن…متاسفانه هنوز نتونستم جایی پیدا کنم که حتی شبیه توسکانا باشه…در خصوص غذاهای ایرونی شاندیز با فاصله از همه جلوتره..مخصوصا شیشلیک و ماهیچه..عیبش شلوغ بودنشه پر از همهمه مشتریها…
    کوبابا هم تکلیفش با خودش روشن نی و بسیار بسیار محیط الکی شلوغی داره..غذاهاش با سلیقه من جور نبود.
    ریحون بعنوان یه نون داغ کباب داغ در حده مقبوله ولی واوووو نی..کبابش کم چرب و سالمه ولی لذیذ نبود..
    دانتون:رستوران ایتالیایی الکی گرون فقط پاتوق شده و مشتریهاش قشر خاصی شدن…فضای شلوغ حجم بسیار بسیار کم غذاهاش..قیمت غیر منطقی…

  2. چرا جردن یک پیتزایی و غذای ایتالیایی خوب نداره؟ زمانی توسکانا بود که مدل ایتالیایی و محبوب بود ولی به تدریج انقدر افت کرد که بست. همه رستورانهای جردن نمی دونم چرا سنتی هستن در حالیکه جردن خودش محله ای مدرن و شیک هست. دوستان ولی از من می شنوید به هیچ عنوان کوبابا نرید. کوبابا فقط تعدادی محدود غذا داره و متاسفانه غذاهایی که ازش تحت عنوان “مدیترانه ای” نام برده بیشتر غذاهایی هستن که اصلا برای ایرانیها خوشمزه (یا حتی غذا) در نظر گرفته نمی شن مثل غذاهای عربی که فاجعه ان و واقعا به نظر من اون محل رستوران خیلی عالی رو هدر دادن با این مدل غذا دادن. بسیار هم افاده دارن و من بارها دیدم که با اینکه جای خالی بوده مشتریهارو رد کردن در حالیکه تمام مدتی که اونجا ما سر میز خودمون نشسته بودیم هم کسی نیومد که بگن میز رزرو بوده. فضای خوشایندی هم نداره از نظر افرادی که اونجا میان و محدودیت زمانی برای میزها هم دارن به جز برای عده ای خاص که انگار از آشناهای خودشونن!!!
    شاندیز و اینهام که معلوم هست که همه کبابی هستن و گرون و شلوغ.
    در حال حاضر تنها رستورانی که توصیه می کنم در جردن امتحان کنید رستوران گیلانه هست که غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی شمالی می ده. اگر گیاهخوار یا مراقب سلامتیتون هستید هم انتخابتون اونجا زیاد هست. فضای دلنشینی هم داره و بیشتر خانواده ها می رن اونجا. حتما توصیه می کنم میرزاقاسمی و بشقاب پیش غذاهاشون رو امتحان کنید. برخورد کارکنانشون و تمیزیشون هم خوب هست و قیمتها مثل شاندیز و کوبابا فضایی نیستن. ولی متاسفانه اونهایی که مثل من ایتالیایی دوست دارن و پیتزا توی جردن در حال حاضر مورد دلخواهی رو نمی تونن پیدا کنن. امیدوارم یک پیتزایی ایتالیایی خوب به زودی باز بشه در جردن.
    ورسای هم غذاهای خوشمزه ای داره ولی قیمتاش یکمی منطقی نیستن.

  3. به نظرم عالی بو من تا حالا تجربه حضور نداشتم ولی اگه برم تهران خیلی دلم میخواد یه سر به یکی از این رستوران های شیک بزنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.